מותק - מדור החברה של אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/7/2023 17:40 ● ערב ערב 3127
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

כוכב בקריית הספורט של אילת
תאי בריבו, כדורגלן העל, המשמש כחלוץ בנבחרת ישראל ובנבחרת וולפסברגר האוסטרית, ניצל את הפגרה בכדי לבקר באילת, העיר בה נולד וגדל. בריבו נענה בשמחה לפניה אליו והגיע לבקר בקריית הספורט הבינלאומית של אילת, שם פגש את ילדי אגודת הכדורגל "בני אילת" המצטיינים. בריבו העביר לכדורגלנים הצעירים שיעור ודיבר איתם על אמונה בעצמם, החדיר בהם מוטיבציה והעניק להם טיפים שיעזרו להמשך הקריירה.
ריקודי בוליווד שמחים
סיום חוג ריקודי בוליווד עם סנדרה אברהם במתנ”ס קולייר היחידי באילת היה מוצלח, שמח וצבעוני. ראש העירייה וסימה נמיר הגיעו, טעמו טעימות הודיות וצפו בריקודים.
ערב אומנות
במוצאי שבת האחרונה, נערך ערב חגיגי בסדנה של אמיר אלקיים, לכבוד קבלתם של שבעה מתלמידי הסדנה, שהצעירה מביניהם, שני לוגסי רק בת 18, לאגודת האומנים . את האירוע כיבדו בנוכחותם ראש העירייה, אלי לנקרי שבירך את האומנים החדשים, ראש העירייה לשעבר, מאיר יצחק הלוי, אבי כהן ראש אכ"א ואורחים רבים נוספים.
מנכ"לית ויצו ביקרה במעון ויצו התמרים באילת לרגל יום המטפלת-מחנכת
לרגל יום המטפלת-מחנכת השנתי של ויצו, הגיעה השבוע מירה מינס, מנכ"לית ויצו, לביקור במעון ויצו התמרים אילת על מנת להיפגש עם מנהלת המעון, שרה בדש, ועם צוותה, כמו גם להיפגש עם הורי הילדים ולחוות את האוויר המשפחתית במעון האילתי המיתולוגי, כאשר הורים רבים שמגיעים מדי בוקר עם ילדיהם גדלו בו בעצמם. צילום: יח"צ ויצו

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש