תופעה מדאיגה באילת: נערים משליכים אבנים וביצים לעבר מכוניות נוסעות

מאת: דוברות המשטרה ● צילום: דוברות המשטרה ● 9/7/2023 11:01 ● ערב ערב 3127
במשטרת מרחב אילת התקבלו לאחרונה דיווחים אודות מספר אירועים בהם נערים השליכו אבנים וביצים לעבר כלי רכב נוסעים בעיר ● מהחקירה עולה כי מעשים אלו בוצעו בהשראת סרטוני טיקטוק ● ביום שישי האחרון, נתפסו שני נערים (14,15) בשעת מעשה ועוכבו לתחנת המשטרה ● שאול רולינגר, מפקד מחלק הנוער באילת: ״קוראים להורים לשאת באחריות הנדרשת ולהפגין מעורבות בנעשה עם ילדיהם מחוץ לבתים״
תופעה מדאיגה באילת: נערים משליכים אבנים וביצים לעבר מכוניות נוסעות
תבנית הביצים שנתפסה בידי אחד הנערים
תגיות:

החופש הגדול כבר כאן ומעבר לעבירות האלימות וצריכת אלכוהול וסמים, נחשפו גורמים במשטרת מרחב אילת לתופעה מסוכנת שחוזרת על עצמה מידי חופש – נערים משליכים ביצים ואבנים בלב שכונת המגורים ״שחמון״ בעיר, לעבר כלי רכב נוסעים.

עם קבלת מספר דיווחים לידי גורמים שונים החלו במחלק הנוער של משטרת אילת בחקירת האירועים. מהחקירה עולה כי במעשיהם מחקים הנערים סירטוני טיקטוק בהם ניראים נערים משליכים ביצים לעבר מכוניות נוסעות. במעשיהם אלה מסכנים הנערים את הנהגים ומשתמשי הדרך וגם את עצמם בריצה מסוכנת בכביש לצורך ביצוע המעשה ומיד אחריו.

ביום שישי האחרון, בפעילות יזומה וממוקדת של בלשי מחלק הנוער בשכונת ״שחמון״, אותרו שני נערים (14,15) ונתפסו "על חם" בשעת מעשה. הבלשים עיכבו את השניים לתחנת המשטרה והודיעו להוריהם על העבירות המיוחסות להם.

פקד שאול רולינגר,  מפקד מחלק הנוער במשטרת מרחב אילת: ״כחלק מההיערכות לחופשת הקיץ באילת, על אף תחושת החופש האין סופית וההרגשה כי מעשי קונדס מותרים, אנחנו ערוכים בכוחות מתוגברים ופועלים ללא פשרות או הקלות כנגד קטינים המעורבים באירועים המסכנים חיים, ובעבירות פליליות הקשורות באלימות וונדליזם ואשר פוגעות בציבור. אנו קוראים להורים לשאת באחריות הנדרשת ולהפגין מעורבות בנעשה עם ילדיהם מחוץ לבתים ו/או כשהם נמצאים הרחק מעיניהם. מעורבות זו תמנע מהם ומילדיהם את החוויה השלילית הכרוכה בפתיחת הליך פלילי".

מהמשטרה נמסר: ״אנו קוראים לבעלי רכבים נוספים שניזוקו מאירועים דומים ולתושבים הנתקלים בתופעות דומות המצריכות התערבות משטרה לדווח במיידי למוקד 100 של משטרת ישראל״.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש