נעים להכיר - מלך ומלכת הנשף

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: יהודה בן יתח ● 6/7/2023 18:21 ● ערב ערב 3127
כמיטב המסורת זה שוב קרה- נשף סיום י'ב ● הם הגיעו יפים ויפות לסלינה ומילאו את הרחבה ● הבנים בחליפות שלא מביישות חתונה, הבנות בשמלות ערב מרהיבות ● כי אין דרך טובה יותר להיפרד מספסל הלימודים ● וגם הפעם היו מלך ומלכה נבחרים שלא הסתירו שהגיעו כדי לכבוש את הטייטל ● נעים להכיר - סופיה קוצ'רגה (יב'1 בבגין) ומורן ברהמי (יב'8) בבגין, בני זוג בחיים, שסימנו להם מטרה וגם כבשו את היעד ● ''זה משהו טוב שיהיה לנו לספר לנכדים. ניקח אותו איתנו לאורך כל החיים'', הם מבטיחים
נעים להכיר -  מלך ומלכת הנשף

לתפוס את מלך ומלכת נשף י'ב היה הפעם בגדר משימה כמעט בלתי אפשרית. ככה זה כשאתם רק מסיימים י'ב ופתאום, כשאין עוד מחוייבויות לבית הספר, אתם רק רוצים לטרוף את החיים. נעים להכיר- סופיה קוצ'רנה תלמידת מגמת המחול בבגין (כתה יב' 1), עובדת בחנות הנעליים שופרא ברויאל גארדן, ומורן ברהמי, בן זוגה לחיים בשנה וחודשיים האחרונות, אקס תלמיד כתה י'ב 8, בהווה, בעיקר ממלצר ומברמן במסעדת ג'ינג’ר האילתית.
גם השנה מילאו בוגרי י'ב את הסלינה באירוע המסורתי של נשף י'ב. אחרי שנתיים של מגבלות הקורונה, סוף סוף הכל היה פתוח וזרם בהנאה מרובה. הם הגיעו כמצופה במיטב מחלצותיהם. חלקם השקיעו עמל של עבודה מאומצת בשואו של ערב אחד, חלקם הסתפקו בפחות, כי "מיותר לאבד את הראש בשביל ערב אחד בחיים". כך או כך, האווירה הייתה מחשמלת, הקצב היה תוסס, המוסיקה ושמחת החיים של הגיל בו החיים האמיתיים מתחילים תפסה פיקוד והאנרגיות היו בשיאן. עוד הפקה מוצלחת של מועצת נוער עירונית בשיתוף רשת המתנ"סים בעיר ועיריית אילת. ולצד גולת הכותרת שהייתה כמו תמיד האירוע לבחירת מלך ומלכת הנשף, הפעם היתה הפינאלה לא פחות ולא יותר אלא סט בניצוחו של המלך הלא הוא סקאזי האחד והיחיד.

 

מלך ומלכת הנשף – מורן וסופיה

 

"באנו כדי לנצח"


בניגוד לראיונות שהעניקו עד היום מלכי ומלכות הנשף שידעה העיר אילת ובכל פעם נשבעו שלא הגיעו כדי לנצח, הפעם הבהירו סופיה ומורן ללא צל של חרטה שהם הגיעו כדי לקטוף את התואר. עד כדי כך שהם אפילו עבדו על כמה 'מובים' בבית למקרה שיצטרכו להפגין יכולות על הבמה. מורן: "ההכנות שעשינו היו הכי מתאימות לאירוע. השקענו תקציב שהוא מעל הממוצע, התאמנו בבית על מובים בריקוד, משהו שגם עשינו על הבמה וגרר באז. בקיצור עשינו שיעורי בית לפני האירוע", הוא אומר בחיוך.
עבורם כבני זוג היה רק ברור וטבעי שהם יגיעו יחד לנשף הסיום. מורן לבש חליפה בצבע בז' בהיר אותה רכש בכיכר רבין בתל אביב. 2,500 ש"ח, הוצאה לא מבוטלת עבור ערב אחד, אבל מורן ממהר לציין שאת החליפה הזו הוא מתכוון ללבוש גם בחתונה של אחיו באוגוסט הקרוב.
נעליים: צבע חום קוניאק מותאמות, אותן רכש בחנות ברויאל גארדן, בחנות בה עובדת סופיה. "היא גם עשתה לי הנחה מטורפת. מסכום של 1,150 ש"ח ל- 590 ש"ח. אז שלא אקנה?", הוא שואל בחיוך.
ללוק הזה התווספה עניבה בצבע ירוק חאקי עדין, שתאמה לשמלה של סופיה.
המלכה עצמה הגיעה בשמלה מהממת של ג'אדור, חלקה העליון מעטפת בצבע ירוק חאקי כסוף עדין, שזור בפאייטים, חלקה התחתון עשוי שכבות בצבעי אדמה ובד טוטו מעל, שמלה אותה קנתה אצל עדנה מבוטיק נויה באילת. תענוג של 2,000 ש"ח אחרי הנחה יפה. לשמלה היא התאימה נעלי עקב בצבע בז' אותן רכשה בסטיב מאדן ולכל אלו הוסיפה תכשיטים של חברת גראס הישראלית. כדי לא להסתיר את כל היופי הזה היא בחרה להגיע עם שיער עצוב בעיצוב עליו היא עצמה חתומה ממש כמו האיפור שלה. מה שאומר שכשאת יפה, את יכולה להתאפשר לבד והכל יצליח.
ואם תהיתם מי על ההינדוס של הלוק הזוגי הזה? תדעו שעל זה חתומה סבתא אינה, שגם הבהירה לזוג היפה רגע לפני שיצאו מהבית שהם לגמרי הולכים לזכות.

איפה מצאת גבר כזה זורם? אני תוהה וסופיה מחייכת: "האמת שהוא מצא אותי. אני לא שמתי לב אליו בכלל במשך כל השנים בבית הספר. למדנו מתמטיקה באותה כתה. הוא נדלק עלי, עד שיום אחד אחרי יום ההולדת שלי הוא קיבל אומץ, איחל לי מזל טוב, וכל השאר היסטוריה".

 

והיו גם סגנים
בתואר נסיך ונסיכת הנשף זכו מאור דימנת מכתה יב' 1 ברבין ושקד אסייג מכתה יב' 4 בבגין. השניים זכו בשעונים יוקרתיים מתנת חנות צ'פלין בקניון מול הים.
במקום השלישי זכו תאיר מור מכתה יב' 8 בבגין ושחר תייב מכתה יב' 6 בגולדווטר. השניים זכו בזוג אוזניות איירפודס מתנת אדן מחשבים.

 

הגשמה חלום


אם תשאלו עד סופיה עד כמה היא רצתה לזכות היא תספר לכם שהיא מהילדות שגדלו על הסרטים האמריקאים של הפרום. אלו בהם הטובים תמיד מנצחים בטקס סיום י'ב. היא מודה שתמיד הייתה צופה בסרטים האלו בקינאה וחיכתה שגם יומה להגיע לאירוע הזה יגיע. והוא הגיע. 54 זוגות נרשמו השנה לתחרות בחירת מלך ומלכת הנשף. ולמרות שהם התכוננו לקראת, אף פעם אתה לא באמת יכול לדעת מה בוחן צוות השיפוט. גם הם מודים שעד היום אין להם מושג מה הפך דווקא אותם לעדיפים בעיני השופטים על פני הזוגות היפים האחרים. "אולי זו הכימיה בין בני הזוג, הזרימה", מציע מורן, אבל סופיה מזכירה לו שהיו שם איתם לא מעט זוגות שזרמו ועדיין הם לא נבחרו. "אולי אי אפשר להצביע על משהו ספציפי", היא מציעה. "פשוט הזוג שעשה את זה לשופטים וגם לקהל עצמו שהתבקש להצביע".
12 זוגות נבחרו מתוך 54 הנרשמים לשלב הפינלה. מהם נקראו בזה אחר זה הזוכים בתארים השונים. לאחר שהם לא זכו בתואר הסגנים מורן היה זה שלחש על אוזנה של סופיה שהתואר הנחשק מחכה להם. "אבל אני ממש לא חשבתי כמוהו ודווקא הימרתי על זוג של בנים שהגיעו יחד. 
לא בני זוג, רק חברים טובים שהחליטו להגיע לנשף ביחד וגם להתחרות", היא מסבירה. "אמרתי למורן שמבחינתי גם להגיע לשלב הגמר זה מעולה, לא באמת חשבתי שאנחנו נזכה". אלא שאז הכריזו על זוג מספר 20 כזוג הזוכה של הערב וסופיה ומורן לא ידעו את נפשם משמחה. "הייתי המומה ומאושרת".

 

 

מה כיף בזכייה?
מורן: "דווקא ההכנה שלפני, ההתרגשות, המתח ואז נפילת האנרגיה כשאתה מבין שהשגת את המטרה. הסיפוק עצום. בשום שלב לא הסתרנו את המטרה שהצבנו לפנינו להיות דומיננטיים ולמשוך את תשומת לב השופטים".
סופיה: "הרגשתי כמו נסיכה על הבמה. אחרי כל כך הרבה סרטים על הפרום וחלומות, זו הייתה עבורי סגירת מעגל של ממש".

למי עשיתם את הטלפון הראשון אחרי הזכייה?
מורן: "לא ממש היה לי זמן לטלפון. כשירדתי מהבמה זה היה סבב של כיפים על החברים המפרגנים. רק בסוף הערב שלחתי להורים תמונה שלנו וכתבתי להם- זכינו".
סופיה: "השיחה הראשונה שלי הייתה כמובן לסבתא אינה שחיכתה ערה לשמוע איך נגמר. זה לגמרי הגיע לה. היא הייתה מאושרת לשמוע והזכירה לנו שהימרה עלינו כבר כשיצאנו מהבית".
ואם הייתם צריכים סיפור מדליק על מאחורי הקלעים, כדאי שתדעו שאחרי התחרות ועוד לפני שלב הריקודים עם סקאזי, נכנסה סופיה לחדר השירותים על רגליים כואבות בגלל העקבים. שם הייתה גם החיילת המלווה של מועצת הנוער העירונית שהבינה את הקושי. תוך שנייה יצאה מהשירותים חיילת במדים עם נעלי עקב ומלכת נשף עם סנדלים צבאיות נוחות להמשך ריקודים. סופיה צוחקת: "היא הייתה מקסימה של ממש. היא הציעה לי את הרעיון שקניתי מיד. בסוף הערב כמובן שהחלפנו חזרה נעליים".

במה זכיתם?
סופיה מחייכת באושר: "בזוג כרטיסי טיסה לחו"ל, מתנת אורטל סוכנות נסיעות, לכל יעד שנבחר באירופה".

וכבר יש יעד?
סופיה: "בלי עין הרע- קרואטיה. עדיין לא ברור מתי זה יקרה, אנחנו עובדים על זה".
ומורן מדגיש: "אני מאמין שננצל את הכרטיסים לפני הגיוס".

איך חגגתם בסוף הערב?
מורן: "באפטר פארטי בוילה עם החברים".
סופיה: "שיצא הפעם קצת עצוב כי בעל הוילה גר ביחידת דיור בבית ולא ממש הסתדר עם הרעש. כל רגע הוא יצא אלינו וביקש שננמיך", היא צוחקת וממהר לציין: "אבל בסך הכל היה כיף גדול".

מה נשאר עוד מהבגרויות?
השניים מחייכים באושר ומבהירים שמבחינתם הכל תם ונשלם. סופיה נזכרת עכשיו שעם כל החגיגות הם שכחו להחזיר את ספרי הלימוד לבית הספר....

 

 

ומה על צבא?
מורן: אני מתחיל מכינה קדם צבאית לקראת סוף אוגוסט. כושר קרבי והכנה מנטאלית. המטרה להיות לוחם. להגיע לגיבוש שייטת ואם לא ילך לקומנדו".
סופיה: "גם אני הולכת למכינה אבל קדם משטרתית, כשהכוונה להתגייס כשוטרת".

איך תזכרו את הערב הזה?
מורן: "רגע מאוד יפה של הזוגיות שלנו. רגע שניקח איתנו הרבה שנים קדימה. אחרי הכל זה האירוע האחרון שלנו אי פעם במסגרת בית ספרית ואין דבר משמח יותר מאשר לסיים 12 שנות לימוד עם טעם כזה טוב של זכייה".
סופיה: "זה זיכרון שישאר אצלי חרוט בראש למשך שנים. משהו שאפשר אחר כך לספר לילדים. רגע קטן לאנושות, רגע ענק עבור שנינו".

איך מסכמים 12 שנות לימוד ממרומי גילכם?
סופיה: "היסודי היה נחמד וחינוכי, החטיבה הייתה מסובכת, מלאה ברגעים היסטוריים של קורונה, בחירות לראשות הממשלה כל חצי שנה, מבצעים צבאיים, מחאות של המורים והתיכון היה בעיקר מאתגר במגמת המחול שלי".

מורן שלמד במגמת מדעי הספורט מסכם: "יש לי המון ביקורת על החינוך במדינת ישראל אבל לא זה המקום לפרט. אסכם בזה שהיה מאוד מייגע וטוב שזה נגמר".

מה נאחל לכם?
סופיה: "הרבה שנים ביחד של רצון, הצלחה ותמ יד זה ליד זו".
מורן: "אני מאחל לנו עוד רגעי שמחה שיחזקו את הזוגיות שלנו ויעצימו אותנו, רגעים שלא נשכח".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש