עטפו את העוטף באהבה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: ● 27/10/2023 06:35 ● ערב ערב 3143
רגע אחרי שנאלצו לבטל את הפנינג הכדורגל לילדי אילת, החליטו במועדון הכדורגל בני אילת לעטוף באהבה את ילדי העוטף ואירגנו הפנינג כדורגל מושקע לילדים שפעילות הספורט המרכזית והמועדפת עליהם היא הכדורגל ● לצד משחקונים, תחרויות, כיבוד והפתעות הגיעו לתמוך ולפרגן שורה של סלב ביניהם ערן זהבי, מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים, כוכב התיקתוק פלג זיני ואחרים
עטפו את העוטף באהבה
תגיות:

למעלה מ-300 ילדים מישובי עוטף עזה הגיעו בשבוע שעבר להפנינג הכדורגל 'עוטפים את העוטף באהבה' שאירגנה אגודת בני אילת בכדורגל. היו שם ילדים בגילאי 8 ועד 16 מלווים בהוריהם שסוף סוף רצו, הזיעו, נהנו והודו בפה מלא שפעילות הספורסט המרכזית אצלם באזור היא הכדורגל. באגודה האילתית יצאו מגדרם על מנת להפוך את ההפנינג לחווייתי במיוחד עבור הילדים. צוות מאמני המועדון נצמדו לילדים והפעילו אותם בשלל פעילויות בהתאם לגילאים השונים, ההתאחדות לכדורגל התגייסה גם היא לטובת הטורניר ונציגיה במקום חילקו לילדים פרסים והפתעות ביניהם נעליים, כדורים, חולצות וצעיפי נבחרת ישראל ודאגה כי שורה של שחקני עבר יגיעו גם הם לשמח את הילדים. הבאים פונקו בפופקורן ונקניקיות, מתנפחים, דגלי ישראל שחולקו להם באהבה יחד עם הרבה חום מסביב. בין הבאים נצפו גם מאמן נבחרת  הנוער של ישראל אופיר חיים, כוכב התיקתוק פלג זיני והשופטים הבכירים אוראל גרינפלד, שלומי בן אברהם, גל לייבה וארז פפיר, ששפטו את הטורניר שעמד במרכז ההפנינג. הפתעה גדולה חיכתה לילדים כשגם שחקן הכדורגל הנערץ ערן זהבי הגיע להצטלם איתם ולשמח אותם, תודות לעזרתו של חביב ביטון ממשפחת הספונסרים של המועדון האילתי. עו"ד דן סודאי תרם נעליים וביגוד לילדי העוטף וצוות הגרעין התורני אל עמי סייעו בהפקת האירוע.

 

 

הורי הילדים שהגיעו ללוות אותם בהפנינג לא ידעו את נפשם מאושר ולא הפסיקו לפרגן ולהודות לאגודת הכדורגל המקומית על הסיוע המתמיד לאורך כל הימים בהם הם נמצאים באילת. לאורך כל התקופה הזו משולבים שחקני העוטף שנמצאים באילת באימוני קבוצות האגודה וזו דואגת להם לציוד ולכל מחסורם. 

תותי נופי, חבר הנהלת בני אילת, ביקש להודות לכל הנוגעים בדבר שאיפשרו לשמח ולו במקצת את ילדי העוטף. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש