התחזתה למטפלת סיעודית וגנבה מחולת סרטן

מאת: רותם נועם ● 3/11/2023 04:58 ● ערב ערב 3144
משטרת אילת עצרה (28.10) תושבת אילת שנכנסה יום קודם לכן בתחבולה לביתה של חולת סרטן בקיבוץ נאות סמדר, תוך כדי שהיא מתחזה למטפלת סיעודית, גנבה מכל דיירי הבית כסף ורכוש, תקפה את המתלונן ואז הגדילה ונהגה ברכבה בצורה פוחזת תוך שהיא גורמת לתאונה עצמית ● בהמשך, התחזתה לאחותה בפני השוטרים וברשותה נתפס רכוש רב החשוד כגנוב וכסף מזומן בשווי 50 אלף שקלים, לצד תעודות גנובות של אנשים אחרים
התחזתה למטפלת סיעודית  וגנבה מחולת סרטן
גנבה משמונה קורבנות בהם חולת סרטן ● צילום: מדיה נאות לןויקיפדיה

ביהמ"ש השלום באילת הורה על המשך מעצרה של אישה שהתחזתה לעובדת סוציאלית ואחרות סיעודית  ונכנסה במרמה לביתה של חולת סרטן בקיבוץ נאות סמדר בערבה, וגנבה כספים רבים מבאי הבית. השופט מרדכי (מוטי) לוי האריך את מעצרה עד ליום ג' (31.10) השבוע. בדיון שנערך ב-28.10 סיפר נציג המשטרה כי המדובר באישה כנגדה פתוחים כבר שני תיקים פליליים בגין עבירות דומות. האישה התחזתה כמטפלת סיעודית, בשם בדוי בפני חולת הסרטן ובפני המשטרה ישנן שמונה עדויות על קורבנות של אותה אישה מאותו מעשה התחזות וגניבה. בהמשך, כאשר נתפסה ואמרו לה כי מזמינים משטרה, היא דחפה את אחד הקורבנות ואף ברחה, נכנסה לרכב ונהגה כ-2 ק"מ בדרך עפר בחושך מוחלט כשהיא מנסה להימלט מהקורבנות, עד שנעצרה לאחר שביצעה תאונה עצמית, בה, לטענת הסנגורית, נגרמו לה ארבעה שברים והיא דיממה. הסנגורית של החשודה טען בדיון כי היא עובדת ברמב"ם. עוד טענה הסנגורית כי התאונה העצמית התרחשה בגלל שהקורבנות רדפו אחרי החשודה "התאונה נגרמה בגלל שהם רדפו אחריה, האם הם נחקרו על נהיגה בקלות ראש?" שאלה הסנגורית ונציג המשטרה השיב: "הגישה להפוך את הקורבנות לחשודים לא מקובלת עלי, אם היא לא היתה בורחת בדרך חשוכה עם תעלה לידה...אם היו מגיעים שוטרים היו מגלים את פרטיה וזו הסיבה שהיא ברחה". הסנגורית המשיכה וטענה כי הקורבנות איימו על האישה כי יהרגו אותה ומשום כך היא נמלטה תוך שהם רודפים אחריה, דבר שגרם לתאונה. בשלב זה האש/ימה הסנגורית את השופט כי הוא צועק עליה: "אני לא יכולה להמשיך את הדיון כשאני לא חלק ממנו", טענה, ..."ביהמ"ש צועק עלי ואני מבקשת להקליט את בהימ"ש", בתגובה לכך החליט השופט לוי כי: "לא ניתן לנהל דיון כשהסנגורית לא מאפשרת לא לי ולא לטוען המעצרים להשלים משפט אחד...בזמן שאני מכתיב החלטה, הסנגורית מסמסת מהטלפון הנייד שלה". על כך השיבה לו הסנגורית: "הערה זו בפרוטוקול מטרתה להכפיש את שמי ואין בה שום מטרה אחרת". 
לסיכום טענה הסנגורית: "אני לא נתקלתי במקרה שבו גונבים כסף ולא מתקשרים למשטרה, אף אחד מתוך 8 האנשים ומנהלים מרדף אחרי המשיבה, מסכנים את חייה, מי שסיכן את חייה זה הם בעצמם, הם לא יכולים לקחת את החוק לידיים ולנהל אחריה מרדפים מסוכנים, כאשר לגרסתה היא עזב האת המקום אחרי שאיימו על חיה וביקשו ממנה להפסיק לאלתר את הטיפול במקום. המתלונן מאשר שפנה למשיבה שכן הוא שמע במה עוסקת המשיבה על מנת לטפל באישה חולנית בבית, אין צורך בתעודה, היא לא צריכה להיות אחות או מטפלת סיעודית כי למה היא צריכה להתחזות אם היא לא צריכה תעודת מטפלת. כל זה לא מתסדר היא לא הלכה לעבודת בבית חולים עם תעודה מזויפת. המשיבה נפצעה קשה ביותר בתאונת הדרכים שגרמו המתלוננים בעצמם, היא נמלטת על חייה...לגבי הרכוש שנתפס, בית המשפט לא מומחה לסוגי זהב, ואולם יש סוג של זהב מסוים שהוא במנטליות של הערבים שקונים זאת כמתנת אירוסים או חתונה. המשיבה התארסה וקיבלה לדבריה את אותו זהב במתנה וגרסתה לא נבדקה." כאמור, הורה השופט לוי על המך מעצרה של החשודה עד ליום ג' השבוע (31.10).
47116-10-23


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש