אסטרולוגיה - מזל שור 2024

מאת: צילה שיר-אל ● 18/4/2024 11:52 ● ערב ערב 3168
ילידי מזל שור שנולדו סביב חג הפסח בהחלט יכולים ליהנות מהאוירה הכללית בשל הצורך שלכם בהנאות, שמחות , בילויים וטיולים.
אסטרולוגיה - מזל שור 2024
תגיות:

תאריך המזל:  מה-21.4 ועד ה- 21.5

אלמנט: אדמה

איכות: יציב

איבר בריאותי רגיש: צוואר

נאמנות: יציבים ברגשות וביחסים.

מקצועות מתאימים: עיסוק באומנות, אסתטיקה, אדמה ונדל"ן לסוגיו השונים.

סמל המזל: ראש של שור.

כוכב שליט : וונוס – מלכת האהבה והכספים

 

 

תכונות חיוביות:

 

אנשים מעשיים, יציבים, יצירתיים, שלווים, הולכים בתלם, ארציים, מאמינים במה שרואים ובמה שאפשר לחוש, מהימנים, חושניים, אוהבים נוחיות, אסטטיים, אוהבים בילויי איכותי, אוהבי אומנות. אוהבי נוחות וחייבים יציבות.

 

תכונות שליליות:

 

רכושניים, רודפי בצע, רודפי תענוגות, עקשנים, בעלי חשיבה איטית, לא אוהבים שינויים, לא זורמים עם הנסיבות, איטיים, מגושמים, קשה להם להחצין רגש, חסכניים, מאמינים רק בקיים ולא יכולים לראות דברים שמעבר.

 

תחזית כללית שנתית לילידי המזל

 

שפע 

 

עד לחודש יוני ימשיך להיות הכוכב יופיטר שהוא כוכב השפע במזל שלכם ויעניק לכם הזדמנויות המתרחשות אחת ל12 שנים . זה הזמן בעיקר לאלה שנולדו בשליש האחרון של המזל, לנסות את מזלכם בתחומי עניין חדשים.  בהמשך יעבור הכוכב למשך שנה לבית הכספים שלכם וגם זו תקופה מצוינת להתחלות חדשות ולתחושה שהנה אתם מצליחים יותר מבחינה כספית ונהנים מהחיים בגלל הגשמת חלומות. בשנה הקרובה חשוב מאוד שתפתחו את כל התוכניות הכלכליות שלכם ותבדקו אותם מחדש, כיוון שישנה אפשרות מאוד מעשית לעשות שינוי למען הכנסות טובות ומשתלמות יותר. נראה שייפתחו בפניכם אפשרויות חדשות להרוויח יותר כסף דרך העבודה , על ידי כך שתהיו יותר מודעים ליכולת שלכם לעשות שינוי ובכך ייתכן שתוכלו לפתור קונפליקטים עם הסביבה הקרובה והמעגל הראשון של חייכם, בדרך שתעזור לכם לשחרר את העבר ולבנות עתיד חדש וטוב יותר, מבחינה כלכלית לכולכם.

 

אתגר

 

בשנה הקרובה ימשיך להיות הכוכב סטורן המוכר ככוכב שמביא איתו שינוי, משמעת ולמידה בבית החברים והחברה שלכם. כוכב זה ימשיך להשפיע עליכם עובדה שמלמדת על כך שתהיו חייבים לקחת את עצמכם ברצינות בתחום החברתי ולהבין שאתם חייבים לעשות עוד שינוי משמעותי על מנת למצוא לעצמכם חברים חדשים שדרכם תוכלו להעלות את המעמד החברתי שלכם ובכך לשרוד את התקופה הלא פשוטה שהגעתם אליה. נראה שתפעלו נכון וייווצרו עבורכם ההזדמנויות המתאימות , שכן כוכב השפע שמבקר בשנה האחרונה במזל שלכם , יכול להוסיף לכם הזדמנויות בשילוב האופציות שיגיעו למטרה האישית שלכם. נראה שתעשו הכול בזהירות אך בהתמדה ובהצלחה , ולמרות הקושי שבו לעיתים קרובות אתם חשים, בגלל העובדה שאתם יכולים להיות בין חברים אך להרגיש בדידות ולכן בין החודשים יולי ועד דצמבר 24, מומלץ לפעול ביתר זהירות מהרגיל, על מנת להגיע לתוצאות טובות.

 

בברכת מזל טוב ובהצלחה

 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש