אילת ממשיכה לשמור על כוננות ומוכנות גבוהה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 18/4/2024 12:22 ● ערב ערב 3168
בעקבות המצב הביטחוני ועל רקע השינוי במדיניות ההתגוננות, שפרסם אמש (13.4) פיקוד העורף בעניין ביטול לימודים בכל הארץ והגבלת התקהלות עד 1,000 איש, קיים הבוקר (א') ראש העירייה – אלי לנקרי, הערכת מצב עם גורמי העירייה ונציגי כוחות הביטחון. בהתאם להנחיות פיקוד העורף בוטלו כל הפעילויות החינוכיות המתוכננות להיום ולמחר. צוותי החינוך ערוכים לחזרה מיידית לפעילות מיד עם שינוי ההנחיות. מעבר לזה, פועלת העירייה כבשגרה, נערכת לקלוט את המוני ישראל בחג הפסח וקוראת לציבור להישמע להנחיות פיקוד העורף ולגלות משמעת עצמית ואחריות אישית.
אילת ממשיכה לשמור על כוננות ומוכנות גבוהה
תגיות:

בהערכת המצב הבהיר ראש העירייה, כי שמירה על ביטחון התושבים והנופשים היא מעל הכל. בהתאם לכך בוטלו כאמור כל הפעילויות החינוכיות שמתוכננות היום ומחר (14-15.4.24) לצד ביטול הלימודים במעונות היום, גני ילדים, משפחתונים, צהרונים, בתי ספר, חינוך מיוחד, קייטנות וחוגים כולל פעילות גני ילדים ובית ספר של החגים לכ – 2,000 ילדי אילת מגן ועד כיתה ג'. בהתאם להנחיית ראש העירייה ערוכים המנהיגות החינוכית וצוותי החינוך לחזור מיידית לפעילות מיד עם שינוי מדיוניות ההתגוננות שבשלב זה תקפה עד ליום שני (15.4) בשעה 23:00. עוד בוטלו פעילויות ספורט שתוכננו בקרית הספורט ואירוע שהפיקה העירייה לטובת משפחות אנשי ונשות המילואים שהיה אמור להתקיים היום (א') במצפה התת ימי.

נציג פיקוד העורף עדכן על גיוס חיילי המילואים של גדוד "מגן אדום" שביצעו אמש הסברה בחופים ובמתחם הקרוואנים סביב הלגונה המזרחית וחידדו בפניהם את הנחיות "הכי מוגן שיש", כיצד לפעול בשטח פתוח עם הישמע התרעה ואם יש זמן כיצד להגיע למרחבים מוגנים כמו החניונים של בתי המלון הסמוכים. גם מצילי הים הונחו הבוקר על ידי ראש העירייה לגלות ערנות בחופים המוכרזים ולמנוע התקהלות ככל שיידרש בסיוע סיירת התיירות בעירייה.

משטרת מרחב אילת עדכנה על פעילות בכוחות מתוגברים ברחבי העיר כולל מעבר של למעלה מ 17,000 איש וכ - 300 כלי רכב שעברו את מעבר הגבול טאבה לטובת עיד אל פיטר. אגף חירום וביטחון בעירייה עדכן על סיור בכל המקלטים הציבוריים ומענים לתושבים בעניין מקלטים פרטיים. בעניין זה חשוב לציין, שמתחילת המלחמה כל המקלטים הציבוריים פתוחים בהתאם להנחיית ראש העירייה, הנחיה שתקפה גם למקלטים פרטיים. בעניין זה יצוין, כי בחודשים האחרונים, סייעה העירייה בפינוי וניקיון של למעלה מ – 400 מקלטים פרטיים כולל חיבור לחשמל במקומות שקיימת בהם תשתיות לצד חלוקת ערכת חירום לנציגי ועדים.

התאחדות מלונות אילת עדכנה על תפוסות של כ 90% השבוע (טרום חג הפסח) ובמהלך החג. על רקע המצב נרשמו ביטולים באחוזים בודדים. כמידי שנה, נערכת כאמור העיר אילת לקבל את המוני בית ישראל שצפויים לנפוש באילת בימים אלה ובימי החג ולאפשר להם הפוגה מימי המלחמה.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש