מגמת המחול העירונית התחדשה בסטודיו חדיש

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 10/5/2024 05:23 ● ערב ערב 3171
העיר אילת המצמיחה אלופים במגוון תחומים מובילה גם בתחום המחול עם מגמה עירונית הפועלת בבית ספר התיכון ע"ש "בגין" לצד בית ספר לריקוד שמפעילה רשת המתנ"סים ועוד בתי ספר פרטיים למחול. השנה התחדשו תלמידות המגמה העירונית בסטודיו חדיש למחול, שנחנך השבוע (א') באשכול פיס והוא מתווסף לסטודיו הקיים.
מגמת המחול העירונית התחדשה בסטודיו חדיש
תגיות:

את הסטודיו החדש שנקרא על שם להקת המחול "בת שבע" המהווה השראה עבור תלמידי המגמה, הקימה עיריית אילת באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ"א) בליווי מינהל הנדסה בעירייה. הסטודיו בגודל 130 מ"ר היה למעשה מרפסת שנסגרה במיוחד והפכה לסטודיו מקצועי הכולל בר מעץ (מאחז יד לרקדניות), מראות לאורך הקיר המזרחי, מערכת שמע והגברה, מקרן ומסך גלילה חשמלי, מערכת מיזוג חדשה, רצפת ייעודית לחדר מחול ועוד. הסטודיו החדש מתווסף כאמור לסטודיו הקיים באשכול פיס ומאפשר הרחבת המענים למספר הצומח של הרקדניות והרקדנים.

מגמת המחול בבית ספר התיכון ע"ש "בגין" פועלת כבר שלושה עשורים (29 שנים) במהלכם מכשירה המגמה מידי שנה כ - 100 רקדניות ורקדנים. לדברי מנהל בית הספר – אלדד חיימוביץ, המגמה משתלבת לצד למידה של תכנית הלימודים הרגילה ומעודדת מצוינות בכל התחומים. "תלמידי מגמת המחול זוכים ללמוד בתוכנית תוספתית של לימודי המחול, כאשר בחטיבות הביניים מניחים  את היסודות במקצועות המחול השונים, ובחטיבות העליונות נלמד מקצוע המחול כמקצוע מוגבר ברמה של 5 יח"ל והוא חלק בלתי נפרד מתעודת הבגרות של התלמידים". מידי שנה מופיעים תלמידי/ות המגמה בניהולה של תכלת כאון בשני ערבי שיא, האחד במופע סיכום שנה בו הן מציגות את עבודת הגמר בריקוד והשני, במופע השנתי של בית ספר לריקוד שמפעילה רשת המתנ"סים במתנ"ס קולייר, שם משולבים הרקדניות והרקדנים במסגרת החוגית. לצד אלה מתקיימים מופעים שנתיים של בתי הספר הפרטיים המצמיחים גם הם רקדניות ורקדנים מקצועיים, חלקם מייצגים את אילת על במות עירוניות וארציות.

 

 

מגמת המחול הינה אחד ממסלולי הלימוד הייחודיים המוצעים לתלמידי אילת כמגמות עירוניות, ביניהם: מחול, "פלדה כחולה" (מסלול של חיל האוויר ופרחי רפואה בתיכון "בגין", מוסיקה ורובוטיקה (רות"ם) בתיכון "גולדווטר", אקדמיה לכדורסל ואומנות חזותית בתיכון "רבין". במגמות העירוניות לומדים תלמידים משלושת בתי ספר התיכוניים ומגבירים את התחום ברמה של 5 יחידות לימוד לצד כ- 30 מקצועות בחירה נוספים להגברה 5 יח"ל.

ראש העירייה – אלי לנקרי שקידם את בניית הסטודיו החדש, ברך את הרקדניות והרקדנים ואת כל השותפים להגשמת החלום ואמר: "נמשיך להשקיע כדי להפוך את אילת לאימפריית מחול. אנחנו בדרך לשם בזכות האיכות, המקצועיות ומספר הרקדניות והרקדנים שגדל משנה לשנה כולל ייצוג של אילת מעל במות עירוניות וארציות". ד"ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח"ק בעירייה שהוביל את היוזמה לבניית סטודיו חדש למחול הודה לראש העירייה, שהוציא אל הפועל תכנון שקיים כבר 10 שנים והתממש הלכה למעשה השנה. הצטרפו לברכות ולתודות גם מנהל בית הספר ורכזת המגמה.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש