בית ספר חב”ד - ירוק מתמיד

מאת: ● 30/8/2024 00:41 ● ערב ערב 3187
מערכת החינוך של אילת מתקדמת ומקיימת. לצד שורה של מוסדות חינוך ירוקים, עיצוב מרחבי למידה סביבתיים ומגוון תכניות לחינוך סביבתי, הוכר בית ספר היסודי ''חב''ד'' כבית ספר ''ירוק מתמיד'' בזכות עשייה משובחת ואיכותית בתחום איכות הסביבה בבית הספר ובקהילה ● את שנת הלימודים החדשה יפתח בית הספר עם ההסמכה הירוקה
בית ספר חב”ד - ירוק מתמיד

   בית ספר "חב"ד" בניהולה של הרבנית לאה אייזנבך מוביל כבר שנים עשיה ירוקה משמעותית ולאחרונה זכה כאמור בהכרה על עשייה זו כבית ספר "ירוק מתמיד". את ההסמכה קיבלו מנהלת בית הספר והצוות יחד עם תלמידי ההנהגה הירוקה בבית הספר מוועדה משותפת מטעם משרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה. הדס פנחס – רכזת החינוך הסביבתי ביחידה האזורית לאיכות הסביבה ציינה, כי השופטים התרשמו מאוד מהעשייה המרהיבה וממעורבות הצוות החינוכי והתלמידים בתחומי הידע השונים. 
   שרית אקרמן, רכזת החינוך הסביבתי בבית הספר שהובילה את הצוות והתלמידים בהצלחה רבה, בהדרכתה של רכזת החינוך הסביבתי ביחידה לאיכות הסביבה סיפרה, כי במסגרת תהליך ההסמכה שנמשך כשנתיים ביצע בית הספר מגוון פעילויות כמו הפצת סקר ומידעון להעלאת המודעות ולהתנהלות נבונה לשמירה על הסביבה לקהילת בית הספר, הטמעת שינויים לניהול אורח חיים חסכוני ומקיים יותר, פעילויות חינוך סביבתי והפעלת תכניות לימוד בכל השכבות העוסקות בשינויי האקלים - הפחתת צריכה, הפרדת פסולת, חשיבות השמירה על שטחים פתוחים ועל המגוון הביולוגי הייחודי של העיר, הכשרת צוות ההוראה בתחום שינויי אקלים, אירועים ירוקים, הנהגה ירוקה ועוד. 

 

בית הספר אירח ברוחב לב למספר חודשים את צוות ותלמידי בית ספר ''הרואה'' משדרות


   לצד העשייה הירוקה המרשימה עבר בית הספר בשנתיים הללו חיזוק מבנים, חנוכת בית חגיגית ובמהלך המלחמה גם אירח ברוחב לב למספר חודשים את צוות ותלמידי בית ספר "הרואה" משדרות, יחד קיימו פעילויות משותפות, ביניהן גם בתחום הסביבה.
   תהליך ההסמכה של בתי הספר הירוקים כחלק מחינוך לקיימות סביבתית הוגדר כאחד מהיעדים שמובילים אגף החינוך ומינהל שח"ק בעירייה. נכון להיום ישנם 7 בתי ספר ירוקים, שניים מהם ירוקים מתמידים: תיכון "רבין", בית ספר "עציון גבר" כבית ספר "ירוק מתמיד", בתי הספר "תל"י הרי אילת", "מצפה ים", "חב"ד" שהוכר כאמור גם כבית ספר "ירוק מתמיד", "גלים", "אלמוג", 17 גני ילדים ירוקים ומתנ"ס ירוק אחד: מתנ"ס קולייר. ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש