תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● 11/7/2023 12:40 ● ערב ערב 3128
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים יימצא בבית הכספים שלכם בחודשים הקרובים במצב נסיגה ולכן חשוב מאוד שתגיעו מאוזנים לתקופה הזו מבחינה כספית.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

בית היצירה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית ולכן נראה שלמרות הקשיים הנוכחיים שלכם, דקה לפני נסיגת הכוכב זה הזמן לפעול במלוא המרץ בנוגע  ליישום תוכניותיכם שיכולות להביא גם את התחביבים שלכם לרמה גבוהה של עשייה. אנשים צעירים מכם במשפחה יהיו מאוד קשורים אליכם ולכן נראה שתצטרכו להיות איתם בזמן איכות שבו תאלצו להשקיע בהם ובצורכיהם.   


 

שור

 

נושאי המשפחה בתקופה הקרובה יהיו מאוד אינטנסיביים עבורכם,בגלל נסיגת הכוכב האחראי על מערכות יחסים דווקא בבית המשפחה ולכן תעמדו במצבים שבהם לא תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון ובהחלט ייתכן שתהיו חסרי מנוחה ברמה שיכולה לגרום לכם לחוסר סבלנות ואפילו להתפרצויות מול אנשים קרובים לכם. השתדלו להקשיב ולשתף פעולה למרות הקושי.


 

תאומים

 

אתם עסוקים מאוד עם האנשים במעגל הראשון של חייכם, כיוון שיש לכם צורך לרצות את המשפחה שלכם כדי שתשאירו רושם טוב, שאתם מבינים את כולם ואת המניעים שלהם , למרות שזה לא תמיד נראה כך כלפי חוץ. לא כולם בחייכם שלמים עם העשייה שלכם ולכן אתם עלולים להרגיש שאתם נבחנים כל פעם מחדש, כשאתם מנסים ליצור סביבה אוהדת לתוכניות שלכם.


 

סרטן

 

מבחינה כלכלית אתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם כיוון שאתם צפויים לשינויים שלא אתם יזמתם אלא נגררתם אליהם בעל כורחכם. נסו לא לדחוק בדברים שאינכם יכולים לשלוט בהם. אלא למדו לזרום עם הדברים ועם קצב ההתנהלות הטבעית של ההתרחשויות. מומלץ לכם בשלב הזה לא לתכנן אירועים כספיים מיוזמתכם.


 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה שלא מוסיפה לכם שקט נפשי. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לא לנסות לקחת את המושכות לידיכם אלא לתת לחיים לזרום לאן שהם מנתבים אתכם. נכון שאתם מנסים להיות בשליטה על המצב, אך נראה שהיחסים עם האנשים הקרובים לכם לא נמצאים עכשיו במיטבם ואתם נוחים להחליט ולקחת החלטות חפוזות שיכולות להיות הרות גורל.


 

בתולה

 

כוכב משמעותי כמו כוכב העשייה המוכר גם בשמו מארס יבקר החודש במזל שלכם וייתן לכם את הכוחות החסרים לכם להתקדם. מזה זמן מה שאתם מנסים ליצור לעצמכם קרקע כלכלית ואישית בטוחה ולא תמיד הדבר עולה בידכם. בכל הנוגע למערכות יחסים , מומלץ לכם בשלב הזה לא לשתף את האחרים בתוכניותיכם אלא לשמור את רגשותיכם לעצמכם.  


 

מאזניים

 

זוהי תקופה שבה אתם פורחים מבחינה אישית בקריירה שלכם כיוון שיש לכם יכולת לקבץ סביבכם אנשים ולשכנע אותם בצדקת הדרך שלכם . נצלו תקופה זו לחיזוק הקשרים הבין אישיים שלכם עם הזולת ובעיקר שימו לב לצורך להעמיק קשרים על מנת שתיראו לקרובים לכם גם כאנשים מעמיקים ולא רק ככאלה שמחפשים חברויות רבות ,אך שטחיות במידה מסוימת.


 

עקרב

 

תחומי הקריירה בחייכם מאוד משמעותיים, כיוון שהכוכב וונוס שאחראי על כספים ויחסים נמצא עכשיו בבית הקריירה שלכם, לכל התקופה הקרובה אך בנסיגה. זוהי תקופה שבה עליכם לבדוק את האנשים הקרובים אליכם ולא לבזבז את האנרגיה שלכם על אנשים שמראש אתם יודעים שלא תהיו חברים שלהם. לעומת זאת בכל הנוגע לקריירה שלכם – זה הזמן להשקיע, וכמה שיותר.


 

קשת

 

אתם עוברים תקופה שהיא מלחיצה וקשה עבורכם במידה מסוימת כיוון שאתם נתקלים בהרבה תחומים שעליכם לטפל בהם ומשתדלים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. העומס שעכשיו מגיע על רקע המשפחה הגרעינית שלכם , גורם לכם להיות עייפים מאוד ולכן, כדאי שתהיו מתואמים עם התחומים בחייכם בהם אתם חייבים ללמוד להרפות ולבקש לקבל עזרה בנושא.


 

גדי

 

מחצית השנה לאחר יום ההולדת שלכם הוא בדיוק הזמן לחשבונות נפש ולהבין שאתם עוברים תקופה מאוד מעצבת בחייכם האישיים שגם גורמת לכם לעשות שינויים במחשבותיכם ולהבין אחרת את החיים בעקבות הנסיבות שאתם עוברים. נראה שאתם מאוד עסוקים עם הסביבה בה אתם חיים, ותלויים בהתרחשויות הרבות הקיימות בחייהם של אחרים הסמוכים אל שולחנכם.


 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית ומאתגרת שבה אתם לוקחים על עצמכם המון אחריות לעשייה חדשה ולכן ברור שתצליחו. גם חשבונות הנפש הכרוכים סביב  ההתנהלות שלכם בחיים ובעיקר ההתנהלות הכספית, דורשים חשיבה חדשה. בתקופת נסיגת כוכב וונוס בחודשיים הקרובים יקשה עליכם לפתוח דף חדש כלכלית – אך יהיה זה הזמן הנכון - לתכנן.


 

דגים

 

אתם עובדים קשה מאוד ועדיין לא נראה שאתם מרוצים מההתנהלות של חייכם כיוון שהעבודה הסיזיפית שאתם עושים נועדה על מנת לרצות את האחרים ולהוכיח לכולם שאתם מצוינים למרות שלא תמיד אתם חושבים כך ביחס לעצמכם. כוכב סטורן הכוכב שמקשה וגורם לקחת אחריות, גורם לכם להבין שגם אתם חייבים לשים את עצמכם בראש הפירמידה. בהצלחה!


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש