שני אלופי ישראל למועדון קנקו

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/7/2023 16:55 ● ערב ערב 3128
שני אלופי ישראל, שני סגני אלופים ושלושה חניכים במקום השלישי, אלו ההישגים היפים איתם חזרו חניכי מועדון קנקו בניצוחו של המאמן ירדן דקר, מאליפות ישראל בג'ודו שהתקיימה ברעננה ● דקר: ''ההישגים הם תוצר ישיר של השקעה באימונים והרבה נחישות”
שני אלופי ישראל למועדון קנקו
המאמן ירדן דקר עם לי ים קינן אלופת ישראל הטרייה  ● צילום: יוסי לאון

חניכי מועדון הג'ודו האילתי קנקו, של המאמן ירדן דקר, חזרו בסוף השבוע עם הישגים יפים מאליפות הארץ שהתקיימה ברעננה וסיכמו עונה שלמה של אימונים אינטנסיביים והרבה השקעה הן מצד החניכים והן מצד צוות המאמנים. אימונים שכללו לאורך העונה אימוני ג'ודו, ג'יו ג'יטסו ברזילאי ואימוני כושר וריצות בכל מוצאי שבת. בסיום עונה שלמה, התנקז כל המאמץ לתחרות אחת חשובה- אליפות ישראל. לצד שבע מדליות איתן חזרו חניכי המועדון, גם הספורטאים שלא זכו במדליה עמדו ביעדים וחזרו מרוצים מהיכולת שהציגו בתחרות. השנה נוספו למועדון מאמן הג'יו ג'יטסו הברזילאי דימה טל ששיפר לילדים את עבודת הקרקע ושמואל אהרונסון, המאמן המנטלי ששם דגש חזק על הצד המנטלי וחיזוקו אצל הספורטאים הצעירים, יחד עם ההורים שעודדו ודחפו את הספורטאים לאורך כל הדרך ועם המאמן והבעלים ירדן דקר שמוביל את חניכיו כבר שנים להישגים, אף אחד לא ממש היה מופתע מהישגי הקבוצה האילתית שסיימה את התחרויות עם שתי מדליות זהב ושני אלופי ישראל- שי דודאי ולי ים קינן.

 


שני סגני אלופי ישראל- נדב גל ורותם לאון.
ושלושה ספורטאים שזכו במדליות הארד- פהים דאניאל, אבישי קדוש ואדל דודאי.
במקום חמישי זכו- יהונתן קשני, שליו גלבוע אזולאי ואלי סדיקוב. 
עוד השתתפו באליפות ישראל, אמנם לא זכו אבל הביאו הרבה כבוד: דרור דקר, אלרועי דוק ומאור פטיטו.
המאמן ירדן דקר סיכם עוד אליפות ישראל מוצלחת והזכיר: "לצד הצלחת הנבחרת שלנו, חשוב לזכור את החשיבות של הספורטיביות, הכבוד והמשחק ההוגן. ג'ודו הוא לא רק זכייה במדליות. מדובר בצמיחה אישית, פיתוח אופי ובניית מיומנויות לכל החיים. ענף הג'ודו מלמד שיעורי חיים חשובים כמו משמעת, עמידה באתגרים וחוסן. לשמחתי השותפים שלי להצלחה בצוות מבינים את חשיבות ערכים אלו ומנחילים אותם באימונים". בספטמבר תתחדש פעילות המועדון עם תוכניות אימנון חדשות ומגוונות.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש