אילנה קובר שוחררה למעצר בית ללא תנאים מגבילים

מאת: ● 11/7/2023 18:22 ● ערב ערב 3128
למרות שתועדה בלמעלה מ-380 מקרים של התעללות ואלימות כלפי פעוטות ולאחר שהוגש נגדה בחודש שעבר כתב אישום, החליט היום (שלישי) השופט נסר אבו טהה לשחרר את אילנה קובר למעצר בית ללא תנאים מגבילים ● הורי הגן המזועזעים מתכננים מחאה יום יומית ליד מקום חלופת המעצר, תחת הקריאה: ''הילדים שלנו לא ישנים גם את לא תישני''
אילנה קובר שוחררה למעצר בית ללא תנאים מגבילים
צילום: ירדן רוזנטל
תגיות:

למרות התיעודים הקשים ובתוך פחות מחודש מהגשת כתב האישום, שוחררה היום למעצר בית הגננת המתעללת מאילת, אילנה קובר.

בהתאם להחלטת שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, נסר אבו טהה, חויבה קובר להפקיד 25 אלף ₪ וערבויות בגובה 50 אלף ₪. כמו כן נאסר על כניסת פעוטות וילדים לבית בו היא נמצאת, הוטל עליה איסור עיסוק וגישה לפעוטות, צו איסור יציאה מהארץ וצו פיקוח של שירות המבחן.

הורי הגן זועמים ומבטיחים פעולות מחאה יום יומיות ליד חלופת המעצר. לדבריהם, התירו את דם ילדיהם והוציאו מסר ברור שאומר שאין מחיר להתעללות וצילוק נפשות של ילדים. החל מהערב מתוכננת משמרת מחאה תחת הכותרת "הילדים שלנו לא ישנים, גם את לא תשני" ליד מקום המצאה של קובר.

עו"ד רז אלמוזנינו המלווה את ההורים בהליך הפלילי מסר: "אנו כנציגי ההורים, וההורים עצמם, קיבלנו בתדהמה את החלטתו של בית המשפט המחוזי הנכבד לשחרר את הנאשמת אילנה קובר לחלופת מעצר אשר אף איננה כוללת איזוק אלקטרוני, ההורים כואבים והמומים שמי שפגעה להם בדבר היקר להם מכל איננה נמצאת במקום הראוי לה, שהוא בית המעצר, אך עדיין מודיעים, כי ילחמו עד טיפת דמם האחרונה, וכנגד גל כוח שיידרשו למולו, על מנת שילדיהם יזכו לצדק."

עו"ד יפעת אלוק המלווה את ההורים בפן האזרחי מסרה: "ההורים מצרים על ההחלטה שניתנה, כאשר שופט שראה במו עיניו טרור וזוועות שנעשו יום ביומו כלפי ילדיהם, פעוטות חסרי ישע, מצא לנכון לשחרר את הגננת אילנה קובר למעצר בית ללא איזוק. אין ספק שמדובר בטעות מצערת או בהזייה משפטית. ההורים יעמדו על זכויות ילדיהם ולא יוותרו עד אשר האישה האלימה והנוראית הזאת וכל הסייעות תחתיה- ישבו מאחורי סורג ובריח".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש