רצו להשבת החטופים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 3/11/2023 05:16 ● ערב ערב 3144
קרוב ל -300 תושבי אילת ומפונים מהדרום לקחו ביום שישי האחרון חלק במירוץ ספונטני שהתארגן להשבת החטופים ● מאחורי היוזמה מאמן הכושר והמורה המיתולוגי בעיר שלמה זקס, שהחליט שמה שטוב לתושבי המרכז, טוב גם לאילת ● בעקבות ההצלחה של הריצה הראשונה גם ביום שישי הקרוב תחזור ותתקיים הריצה להחזרת החטופים ● רשמו לפניכם- טיילת הרודס, שעה 7:30
רצו להשבת החטופים
300 רצים ורצות הביעו סולידריות

היתה זו יוזמה של משפחתה של החטופה רומי גונן שמוחזקת בשבי החמאס בעזה, שאירגנה במרכז הארץ ריצה עממית להחזרת החטופים, כשמספרי החזה נושאים את תאריך יום החטיפה 071023. מי שאהב את הרעיון ולא נשאר אדיש היה מאמן הכושר והמורה המיתולוגי לחינוך גופני שלמה זקס, שהחליט לארגן מירוץ דומה גם באילת. הוא חבר אל הדר בן דרור, בעלת החברה לאירגון אירועי ספורט, ויחד, תוך 48 שעות בלבד, הם הצליחו להוציא את היוזמה לדרך ואפילו הצליחו להדפיס מספרי חזה עם תאריך החטיפה. ביום שישי האחרון נפגשו על טיילת ההרודס קרוב  ל – 300 איש, ביניהם ספורטאים מאילת וממפוני הדרום השוהים בבתי המלון בעיר, אליהם הצטרפו גם צועדים, רצים ורוכבי אופניים שהבחינו בטיילת בהתקהלות. יחד הם הדביקו על עצמם את מספרי החזה שנשאו את התאריך הכואב ורצו לאורך הטיילת כשלושה קילומטרים כדי להעביר את מסר ההזדהות עם משפחות החטופים.

 

ההתארגנות היתה ספונטנית

 

בין הרצים היו גם אשת הברזל האילתית אנטונינה רזניקוב ומאמנה אבי חיים וספורטאים אילתים אחרים. "זה היה אירוע מרגש ביותר", סיכם השבוע שלמה זקס את היוזמה וסיפר כי המפונים שהגיעו לקחות חלק בריצה חיבקו את האילתים בחיבוק ענק והודו להם על היוזמה. "זה רעיון גדול ומרגש של משפחת החטופה ואני שמחו שהצלחנו תוך זמן קצר להוציא אותו לפועל גם באילת. זו היתה התארגנות כמעט ספונטנית. חבר'ה הגיעו לרוץ בלי מרחקים, בלי מהירות ובלי שעון דופק, רק כדי להעביר את המסר ואת התמיכה שלנו האילתים עם משפחות החטופים". בעקבות הצלחת המירוץ ומאחר ותושבים רבים שלא ידעו על ההתארגנות התאכזבו שלא לקחו בה חלק, גם השבוע תתקיים הריצה העממית להחזרת החטופים. תרשמו לפניכם- יום שישי 3/11/23 בשעה 7:30. נפגשים בטיילת ההרודס, ליד תחנת הצלה מספר 3. אל תשכחו להביא אתכם בקבוק מים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש