הפרקליטות: ''תושבת אילת הנאשמת בהסתה לטרור - קרובת משפחה של מחבל''

מאת: מערכת יום יום באילת ● 6/11/2023 00:48 ● ערב ערב 3144
פרקליטות מחוז דרום הגישה (ראשון) כתב אישום נגד לייל תמימי, תושבת אילת בשנות ה-20 לחייה, בגין הסתה לטרור ● לדברי הפרקליטות, הנאשמת היא קרובת משפחה של עודאי תמימי, מחבל אשר ביצע פיגוע במסגרתו נהרגה החיילת נועה לזר בשנת 2022, ולאחר מכן בניסיון פיגוע נוסף נהרג במהלך חילופי אש עם מאבטחים ● על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו''ד ענבל חיים, בשבת השחורה הנאשמת העלתה תמונה של קרוב משפחתה, יחד עם מייסד ארגון הטרור ''גוב האריות'' ולצד מספר מחבלים נוספים, לצד הכיתוב: ''מה היה קורה אם הייתם איתנו'', כאשר ברקע מתנגן השיר ''לשמור את אחי בידיים, חסר לי חבר יקר בוכה עליך''
הפרקליטות: ''תושבת אילת הנאשמת בהסתה לטרור -  קרובת משפחה של מחבל''
תגיות:

מהפרקליטות נמסר: פרקליטות המדינה ממשיכה לפעול בנחישות נגד עבירות ההסתה לטרור והזדהות עם ארגון טרור. במהלך סוף השבוע והיום הגישה הפרקליטות שישה כתבי אישום בגין גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור וביקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים. כתבי האישום אושרו ע"י היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, ובסך הכל מתחילת הלחימה הוגשו 52 כתבי אישום.

 חקירתם המהירה של המקרים והגשת כתבי האישום הם פועל יוצא של הנחיית פרקליט המדינה לפתוח בחקירה, לעצור ולהעמיד לדין כל מי שמפרסם דברי שבח ותמיכה במעשי הזוועה, אף אם מדובר בפרסום בודד, בהנחה שהוא חמור ונוגע באופן ישיר לאירועי התקופה הנוכחית. הפרקליטות שבה ומדגישה כי תפעל בכל האמצעים נגד כל אדם אשר יביע דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה טרור, או שיזדהה עם ארגון טרור.