בזכות התערבות 'ערב ערב': בקק''ל מבטיחים לסייע גם לבית אקי''ם באילת

מאת: רותם נועם ● 3/11/2023 05:14 ● ערב ערב 3144
קק''ל הוציאה אמש (ד') הודעה לתקשורת ובה היא מתגאה כי פתחה בסדרת פעילויות בדירות ובדיור מוגן לאנשים עם צרכים מיוחדים ● אלא שבדיקת 'ערב ערב' העלתה כי הפעילות (שוב) נעצרת בדימונה ● בעקבות התערבות העיתון, נוצר קשר בין קק''ל לבין מנהלת בית אק''ים באילת וכעת ממתינים במוסד המקומי לראות האם בקק''ל ירימו את הכפפה ויסייעו גם להם
בזכות התערבות 'ערב ערב': בקק''ל  מבטיחים לסייע גם לבית אקי''ם באילת
בקק''ל שוב שכחו שאילת היא חלק ממדינת ישראל

הקרן הקיימת לישראל (קק"ל) פרסמה אמש (ד') הודעה לעיתונות ובה התגאתה כי על "רקע הלחימה בדרום ובצפון, מחלקת התנדבות וצרכים מיוחדים בוגרים של קרן קימת לישראל פתחה בסדרת פעילויות בדירות ובדיור מוגן לאנשים עם צרכים מיוחדים שבשל המלחמה אין ביכולתם לצאת מבתיהם." בין הפעילויות שמציעה קק"ל "חלוקת ערכות חווייתיות ומשחקי קופסא שקק״ל הפיקה, פעולות שיח וקשב חוויות ומתן תקווה לעתיד בימים של חוסר וודאות. כאשר כל הפעילויות נערכות בהתאמה וברגישות ליכולות ולמוגבלויות של הדיירים הבוגרים בדירה.", אלא שמבדיקת 'ערב ערב' עולה כי פעילותה של קק"ל לא הגיעה לבית אק"ים הפועל בעיר והיא נעצרה, כך לדברי דובר הארגון, בעיר דימונה. ב'ערב ערב' הביעו תדהמה על כי בקק"ל שוב שוכחים שאילת היא חלק ממדינת ישראל, עניין עליו התרענו כבר מספר פעמים בעבר, כאשר חשפנו כי פעילות הארגון השוטפת אינה מגיעה לאילת (זולת בט"ו בשבט). בעקבות פנייתנו לארגון, התבקשנו לסייע לחבר בין קק"ל לבין בית אק"ים באילת. 'ערב ערב' הרים את הכפפה ויצר קשר עם מנהלת הבית באילת, שירן, שסיפרה לעיתון: "אנחנו במצוקה של ממש בימים אלו. אין לנו בכלל מתנדבים. בכל יום אומרים שישלחו לנו מתנדבים לסייע בהעסקת החוסים ובכל יום מבטלים אותם כי הם נדרשים לסייע למפונים שבעיר, כתוצאה מכך הדיירים שאינם יכולים לצאת החוצה נאלצים להישאר בתוך הבית לאורך כל היום כשהם חסרי מעש". 'ערב ערב' העביר את פרטיה של שירן לידי דובר קק"ל, מתוך תקווה כי בארגון אכן יעמדו במילתם וייצרו עמה קשר ויסייעו גם לסניף האילתי. 'ערב ערב' לא הסתפק בכך וקישר בין שירן לבין סוזי שרם כהן, המועמדת לראשות העיר, אשר לקחה על עצמה לסייע לתושבי אילת הזקוקים לסיוע ותמיכה בעת המלחמה. סוזי הודיעה מייד כי תרתם לסייע לסניף המקומי וכי תיצור קשר עם שירן על מנת להתאים עבורה מענה לצרכי דרי הבית. 'ערב ערב' ימשיך לעקוב.

מקק"ל נמסר: "מאז פרוץ המלחמה היא העבירה סיוע של 70 מיליון שקל ליישובים ולכיתות הכוננות בדרום ובצפון ודאגה לשיכון למפונים מהעוטף, ולסיוע לחיילים ולפצועים. הפעילויות של קק"ל התקיימו בדירות ובדיור מוגן לאנשים עם צרכים מיוחדים במקומות רבים בכל חלקי הארץ...הצוותים שלנו שמגיעים לדירות מבקשים להעניק באמצעות הפעילויות רגעים של שגרה בתוך מצב החירום. קק״ל נערכת להרחבת הפעילות ליעדים נוספים ברחבי הארץ".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש