גיטרה לוהטת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 12/4/2024 09:49 ● ערב ערב 3167
סופשבוע בלתי נשכח של פסטיבל גיטרה, הפסטיבל שפתח את הקיץ באילת, נערך לאחרונה במתחם למופעים תחת כיפת השמיים ב'ישרוטל לייב' (מלון 'ספורט קלאב') ובמועדון ה'ג'אספר', שבמלון 'אגמים ישרוטל', המלון שאירח את באי הפסטיבל, בצהריים - ולאחר המופעים, בג'מים מרתקים אל תוך הלילה
 גיטרה לוהטת
תגיות:

 אז מה היה לנו שם? מופעים משולבים ומופעים אינטימיים: נינט טייב שפתחה את הפסטיבל השנה, עם הגיטרה ביד והקסם שלה ששטף את הבמה. גל תורן, האמן השובב של סצנת המוזיקה המקומית, שהגיע עם הלהקה לשיתוף פעולה מטריף עם נינט, ולהופעה עם השירים האייקונים של הלהקה. הרוקרים של ישראל: 'היהודים' אירחו את ריקי גל. 'היהודים' עלו עם השירים שכולנו מכירים בעל-פה ועטפו את הבמה בנוסטלגיה שלא תתיישן לעולם. אליהם הצטרפה אורחת: נערת הרוק האייקונית של ישראל, ריקי גל. אהוד בנאי הכניס אותנו לשבת במופע ששילב גיטרות מערביות עם תווים אוריינטליים וסגנונות מקומיים. 'החברים של נטאשה' אירחו את נגה ארז האייקונית. הלהקה האהובה חזרה לגאול אותנו מהגעגועים, עם השירים שכולנו אוהבים ומכירים. במופע משולב שלישי, דודו טסה היוצר המקורי ולהקתו הגיעו לבמה עם השילוב הממכר בין מזרח ומערב, בלדות מרגשות ורוקנרול סוחף.
אחריו עלה יהודה פוליקר, מגדולי האומנים בישראל, עם הלהיטים שמזכירים לנו את החיבור למקום הזה ואת האהבה לכל מה שהופך אותנו לישראלים, עם גיטרות ובוזוקי שניגנו להיטי רוק מבנזין ועד היום. מירי מסיקה שיתפה פעולה עם שני האומנים בשילוב מרגש של קולה החם והעמוק. עוד הופיעו: גיא ויהל שאירחו את עטרה (ילד מטריה), מתי כספי – שירים שמחבקים, במופע סולו, מופע מחווה לסנטנה - By Latin Power .  אולארצ'יק והלהקה 'ילד מנגן' - עם השירים שהם חלק בלתי נפרד מפס הקול של חיינו. תודה על סופש בלתי נשכח!
כתבה וצילמה: סימונה סולומון שאואט לתרבות 'ערב ערב באילת'


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש