העיקר שהקימו מגרש סינתטי?

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 25/4/2024 22:16 ● ערב ערב 3169
חודשים אחדים אחרי שעיריית אילת פתחה עוד מגרש סינתטי קהילתי בעיר, הפעם במתחם שכונת ה- 5000, מתלוננים השכנים על הגבלת שעות הפעילות בעיקר בחופשות ובחגים ● "לא ברור מי החליט שמגרש כזה צריך לפעול רק מהשעה 14:00 בצהריים", אומרים השכנים שילדיהם מבקשים להתחיל להתאמן על מגרש הדשא הסינתטי בחופשות כבר משעות הבוקר ● אם לא די בכך, אחד מהשכנים מחזיק בידו את המפתח למתחם, ומי מאשר לגורם פרטי לקיים על המגרש בשעות הפעילות חוגים פרטיים? ● מגרש קהילתי או בכאילו?
העיקר שהקימו מגרש סינתטי?
למה לא לפתוח כבר משעות הבוקר?
תגיות:

   דיירי מתחם שכונת ה– 5000 בעיר היו מאושרים לגלות כי עיריית אילת הפכה את מגרש הקטסל הרעוע שהיה במקום למגרש דשא סינתטי חלומי עבור הילדים. "הוא תחום, יפייפה ומצוין", אומרים עליו השבוע הדיירים שגרים בסמיכות. אלא שבאותה נשימה הם לא מבינים מי בעיריית אילת החליט להגביל את שעות פעילות המגרש הקהילתי לכל יום בין השעות 14:00 ועד השעה 22:00 בלילה. "עכשיו בימי החופשה, מתאים ביותר שהילדים יתחילו לשחק במגרש כבר משעות הבוקר, אלא שלפני השעה 14:00 המגרש סגור", מלינים השכנים. "לא ראיתי שבשכונת השחמון סוגרים את המגרשים הסינתטים שהקימו שם. בשחמון המגרשים פתוחים ובכל שעה של היום ילדים יכולים להגיע ולשחק", טוענים השכנים.
   עוד מלינים דיירי השכונה כי לא אנשי אגף הספורט בעירייה הם שאחראים על פתיחה וסגירה של המתחם, ומי שמחזיק במפתחות הוא אחד השכנים, שאמנם בדרך כלל פותח וסוגר את המגרש בהתאם לשעות הנקובות על השלט, ובכל זאת, לטענתם, האחריות צריכה להיות של אגף הספורט. 
   גם העובדה שלעיתים ילדי השכונה לא יכולים להיכנס למגרש בשעות בו הוא אמור להיות פתוח כי יש מי שמקיים בתוך השטח הציבורי אימון פרטי, לא עונה לטענת הדיירים על הגדרתו של המגרש כ'מגרש קהילתי'. "יש מספיק שעות בהם המגרש אינו פעיל, אם בעיריית אילת כל כך רוצים לאפשר לגורם כזה או אחר לקיים על המגרש אימונים פרטיים, מן הראוי לפחות שלא יפגעו בשעות הפעילות של ילדי השכונה המוגבלים בלאו הכי", הם מבקשים.

מעיריית אילת לא נמסרה תגובה עד למועד סגירת הגליון מפאת החג. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת