התגלה הגורם לשריפת הענק בעין נטפים 16 באילת

מאת: דוברות כיבוי והצלה ● צילום: דוברות כיבוי והצלה ● 7/7/2024 16:45 ● ערב ערב 3179
בהמשך לאירוע השריפה (שישי) בבניין מגורים בו נפגעו 30 אנשים, ביניהם לוחמי אש ושוטרים, מסר צוות החקירה המיוחד של חוקרי דליקות מתחנת אילת את מסקנותיו ● לפי ממצאים ראשוניים, השריפה פרצה כתוצאה מהשלכת ״מקור חום״ (סיגריה, גחל, נרגילה, וכו׳) אל עבר המרפסת, משם התפשטה השריפה לתוך הדירה ולכדה את הדיירות, שחולצו במצב קשה ובינוני מתוך הדירה הבוערת
התגלה הגורם לשריפת הענק בעין נטפים 16 באילת
תגיות:

 עוד עולה מהחקירה כי הדלתות בחדר המדרגות, אשר אמור להיות מוגן מעשן ולאפשר נתיב מילוט בטוח לכלל הדיירים, היו פתוחות וכתוצאה מכך התפשט עשן רב בכלל הבניין, דבר אשר גרם להילכדותם של דיירים רבים ונפגעים נוספים.

מדוברות כבאות והצלה לישראל - מחוז דרום נמסר: בשנים האחרונות נתקלנו במספר רב של שריפות שפרצו כתוצאה מהשלכה חסרת אחריות של אמצעי עישון בוערים במבני מגורים. 

לוחמי האש של תחנת אילת מאחלים החלמה מהירה לפצועים ורפואה שלימה

 

 

עוד נמסר מכבאות והצלה: בסיום העישון יש לוודא כיבוי סופי במקום ייעודי (מאפרה) ולהשליך את הפסולת לאשפה כשהיא כבויה. עוד נדגיש את חשיבות אמצעי ההגנה בבנייני מגורים, הכוללים תחזוקה של מערכת המים, סגירת דלתות העשן בחדרי המדרגות ופינוי ציוד ואשפה מחדרי המדרגות המשמשים כנתיב מילוט יחיד בשעת שריפה - אמצעים אלה קריטים לשלומם של הדיירים בשעת חירום.

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש