ניסיון לרצח בקיבוץ יוטבתה

מאת: מערכת יום יום באילת ● 6/7/2024 10:30 ● ערב ערב 3179
משטרת מרחב אילת עצרה צעיר בן 23 שניסה לרצוח את חברו לעבודה בקיבוץ יוטבתה ● למזלו של הקורבן, חבריו שהיו במקום מנעו את הרצח שהסתיים בפציעתו בפנים
ניסיון לרצח בקיבוץ יוטבתה
''הסכין שלו התעקמה אז הוא לקח סכין מטבח חדש''. קיבוץ יוטבתה צילום: GORDIO לויקיפדיה

   פרקליטות מחוז דרום הגישה השבוע (ה') כתב אישום נגד יונתן בוגלה בן ה-23 מבאר שבע, בגין ניסיון רצח. זאת, לאחר שדקר את חברו בבית דו-קומתי בקיבוץ יוטבתה שבחבל אילות, עקב ויכוח שהסלים - על מאוורר.

   על פי כתב האישום בוגלה וחברו מ' עבדו בקיבוץ יחד, וגר בדירות צמודות האחת לשנייה. לפני כשבועיים נכנס החשוד לדירתו של מ', על מנת לקחת מאוורר שהיה מונח במרפסת, זאת ללא רשות, ובטענה כי נלקח ממנו. מ' אז נכנס אחריו לדירה וביקש ממנו לצאת. "הוא לא יצא אז דחפתי אותו החוצה", שחזר בעדותו בפני חוקרי משטרת מרחב אילת.

   בוגלה יצא, אך שניות לאחר מכן שב לדירה של מ' כשהוא מצויד בסכין מטבח ארוכה, שאותה הסתיר מתחת לחולצתו. "הוא התקדם לכיוון שלי ושאל אם אני 'גבר'. עניתי לו שכן. הוא התקרב, שלף סכין וחתך אותי בלחי השמאלית. הוא צעק עליי 'אתה גמור', סיפר מ' בעדותו. חברים ששהו במקום ניסו למנוע ממנו להיכנס שוב לחדר, אך הוא דחף את הדלת בכוח".

   עוד הוסיף קורבן העבירה בפני חוקרים כי: "הסכין שלו התעקמה, אז הוא לקח מהמטבח סכין חדש. נכנס לדירה שוב, רדף אחריי ודקר אותי כמה פעמים בבטן ובחזה. הוא צעק עליי 'היום אני הורג אותך'". מ' שנפל במהלך מנוסתו, ציין גם כי לאחר מכן בוגלה לקח לבנה "וזרק לי על הראש". 

   רכז הביטחון השוטף של הקיבוץ שהגיע למקום עצר את בוגלה עד להגעת המשטרה למקום. גורם במשטרה העריך כי לולא היה מגיע, "זה היה תיק רצח". כתב האישום מייחס לבלוגה עבירות של ניסיון רצח וחבלה בכוונה מחמירה והפרקליטות דורשת, עקב חומרת מעשיו, שיישאר במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש