''רצחתי את אחותי כי קיללה את אללה'’

מאת: ניר אמיתי ● צילום: דוברות המשטרה ● 23/8/2024 23:58 ● ערב ערב 3186
במהלך עדותו סיפר הרוצח פלאח קייסי על הנסיבות שהובילו אותו לרצוח את אחותו ג'ומענה, לאחר שנפרדה מבעלה ועברה לגור באילת ● כתב האישום טוען כי הוא נאבק בה בדירתה, אך הוא טוען כי ''היתה רגועה'' ● בעדותו הוא מתאר את הקולות שהורו לו ''יאללה ליאללה, תן לה בראש'' ● אבל גם מצהיר כי הבריא וכיום מצבו טוב והוא מטופל בתרופות
''רצחתי את אחותי כי קיללה את אללה'’
זירת הרצח

   פלאח קייסי (37|), ממזרח ירושלים, רצח את אחותו ג'ומענה קייסי (35) ב-26 במאי 2021 בביתה באילת, לאחר שנפרדה מבעלה ועברה לגור בגפה עם בנה. משפטו מתנהל מאז בבית המשפט המחוזי בבאר שבע והא עצור עד תום ההליכים. על פי כתב האישום הוא הלם בראשה של אחותו עם סיר ואחר כך חנק אותה למוות עם שרוך. בעדותו טען כי כיסה אותה לאחר מכן. 

   לאחר שתיאר בעדותו (25.6) את אהבתו לאחותו (”כל מה שרצתה הייתי מביא לה"), סיפר את קורות אותו בוקר בו נטל את חייה לאחר שהגיעה הביתה: "התחילו מחשבות וקולות שהיא הלכה עכשיו, אני לא יודע למה הלכה". 


מה הקולות אמרו לך?
   הקולות בורחים, באים ובורחים, מלים פה שם. אומרים מלה, שתיים שלוש ובורחים (הנאשם משמיע צליל הדומה לזמזום של דבורה).


באיזו שעה חזרה ג'ומאנה הביתה?
   ב- 2:30 – 3:00. כמה שהיא מאחרת, אני משתגע יותר. היא חזרה הביתה, הפלאפון שלה לא היה אצלה, היא שכחה אותו אצל השכנה


כשהיא היתה בבית מה היא עשתה?
   היא רגועה ואני לא רגוע, שומע קולות שאומרים תהרוג אותה, לא היתה אצל השכנה, היא משקרת עליך, הפלאפון שלה באוטו, היא לא היתה אצל השכן שלה.... הלכתי למיטה ושמתי את השמיכה על הראש שלי (הנאשם עושה תנועה של כיסוי ראש).


למה רצית לישון?
   כדי שלא אהרוג אותה כמו שהקולות אומרים לי.


מה קרה אח"כ
   אחר כך הקולות אמרו לי חלש לא חזק. יש קול חלש וקול חזק. יש קולות של אחים שלי. אני שומע קולות. אני שומע קולות של השטן וגם קולות של בני המשפחה שלי. 


יש קול חזק וקול חלש?
   נכון. חלש כשהוא מדבר אתי יפה לעשות משהו טוב. קול מרגיע חלש שאומר לי שהנה המשפחה שלי ויש גם קול של שטן שמסובב לי את הראש ומשתלט עלי. הקול החלש של האחים שלי אמר לי לעשות קפה בשבילי. קמתי והוא היה אומר לי תפוס משהו חזק ותן לה בראש, אני התחלתי ולא ידעתי מה לעשות והקול אומר לי יאללה יאללה תן לה בראש. 
   הייתי במטבח. נתתי לה מכה, היא היתה רגועה ולא אמרה כלום. הוא אמר לי עוד פעם תן לה תן לה ונתתי לה עוד מכה, התחלתי לראות תמונות כמו בסרט. אחר כך תפסתי את עצמי, התקררתי ושותה קפה בחוץ, היה לי קר. הסתכלתי על עצמי וראיתי שאני לובש רק תחתונים וזה לא קורה אף פעם. אז נכנסתי להתלבש וראיתי את ג'ומאנה ויש עליה שמיכה וקמתי, לא הזזתי את הסדין, כי פחדתי, הקולות אמרו לי שהרגתי אותה, הקולות אמרו לי שאלך למשטרה. ואני אמרתי לא, אני אלך לירושלים, אספתי את הדברים שלי והלכתי. תסלחו לא יכולתי לתפוס את מי, בדרך ראיתי מונית, אמרתי לו שיסע למשטרה. בראש שלי היה משטרה, תחנה מרכזית. הקולות אמרו לי ללכת לתחנת משטרה הקרובה, הלכתי לתחנת משטרה, נכנסתי רגוע, כאילו לא קרה כלום, לעשן סיגריה, התחלתי לדבר אתו ואני רגוע לגמרי, לא קולות, לא כלום. 
אחרי ששתיתי קפה ועישנתי סיגריה לא היו קולות. היו אזיקים בידיים שלי ואמרו לי לזרוק את הסיגריה
בסביבות 4.30 – 5.00 בבוקר. כשחזרתי שמו את האזיקים מאחורה ולקחו אותי לזירה. 
ש. כשלקחו אותך לבית, חזרו הקולות?
   כן. חזרו הקולות. התחלתי להשתולל שצריך להרוג את עלי, בעלה של ג'ומאנה. 
ש. כשחזרת מהדירה, איפה שמו אותך?
   שמו אותי במעצר, עם ידיים מאחורה ולא רצו לפתוח. התחלתי לדפוק את הראש בקיר כי הקולות אמרו לי להרוג את עצמי.
   את שתיקתו בחקירה הסביר הנאשם:  "השטן הדריך אותי. בראש שלי יש דיבורים, ויש קולות, וקיבלתי זריקה והייתי במעצר עם בן אדם בדואי שאל אותי מה קרה אמרתי לו אחד, שתיים שלוש. הוא אמר לי אל תגיד להם כלום אל תשמע לעורך דין אל תשמע לאף אחד. שמעתי לו ולא אמרתי בחקירה."

   לפי הפרקליטות, פלאח הגיע ב-26 במאי בשעות הלילה לביתה של אחותו, וכששמע אותה משוחחת בטלפון עם גבר אחר ניגש למטבח, לקח סיר והיכה בראשה. ג'ומענה ניסתה להדוף את אחיה ואף שרטה אותו תוך כדי המאבק שהתנהל בזמן שבנה בן השנה נכח במקום. היא הצליחה לברוח מביתה אך פלאח משך אותה בחזרה - וחנק אותה למוות באמצעות שרוך של נעל. 

   שעות ספורות לאחר מכן התייצב פלאח בתחנת המשטרה באילת והצהיר שרצח את אחותו. השוטרים איתרו את גופתה של ג'ומענה בביתה ואת בגדיה המגואלים בדם, כמו גם בגדיו של פלאח, בפח האשפה. 
במהלך החקירה חזר פלאח מהודאתו, ונשלח להסתכלות פסיכיאטרית בהחלטת הפרקליטות, וטרם התקבלה חוות דעת על מצבו. המשטרה עצרה גם את הפרוד של האישה בחשד לקשירת קשר לרצח, והחוקרים סברו כי הוא היה זה ששידל את אחיה לרצוח אותה, אך לא נאספו די ראיות על מנת להגיש נגדו כתב אישום. 
בעדותו סיפר הרוצח על קשריו עם הבעל: "בזמן האחרון באילת. היתה נשואה לעלי. אבל חודשיים היו לא ביחד, הייתי מדבר אתו ואיתה, הם לא רצו לחזור". 


היא הסתדרה עם בעלה?
   "לא. היא היתה פונה אלי כשלא הסתדרה עם בעלה. היא היתה פונה אלי, אם היה מרביץ לה או מקלל אותה". 


היא היתה פונה אליך ואומרת שלא טוב לה עם עלי, לא משלם כסף. מה היית עושה כשהיתה אומרת לך שעלי לא מתנהג אליה יפה?    
   "היא היתה אומרת לי שאגיד לו דברים ואמרתי לו דברים כדי שיגורו ביחד. הייתי מדבר עם עלי בעלה".   ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש