מלך ומלכה לערב אחד

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 5/7/2024 04:09 ● ערב ערב 3179
הם הגיעו יפים ויפות, מחליפים את בגדי בית הספר בחליפות מחויטות ובשמלות ערב והוכיחו שלמרות הכל, את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק ● ובמסורת כמו במסורת, גם הפעם היו זוכים בטייטל הנחשק - מלך ומלכת הנשף, תנו כבוד ליותם מור ושקד יהושע, תלמידי כיתה י'ב 3 בגולדווטר שחברו זה לזו לטובת הערב המיוחד וקטפו את התואר ● ''אם פעם עוד חשבנו שיש כאן פרוטקציות, אנחנו ההוכחה שזה ממש לא נכון'', אומרים בני הזוג הנוצץ שכבר הספיקו לנחות לשגרת היום יום ומתחילים להתרגל ליום שלאחר בית הספר
מלך ומלכה לערב אחד
״שיהיה ברור, הזכייה אף פעם לא קשורה למה בני הזוג לובשים״ ● צילום: ערן פורטל

   קרוב ל – 600 בוגרי כיתות י'ב משלושת בתי הספר התיכוניים באילת מילאו בשבוע שעבר את מועדון הסלינה בעיר שם בחרו לקיים גם השנה, זו השנה ה – 20 במספר, את אירוע הפרום הנוצץ שחתם עבורם 12 שנות לימוד. אם טרם האירוע עוד היו סימני שאלה סביב סוגיית קיום מסיבה בימי מלחמה, הרי שרוב מוחץ של בוגרי י'ב הצביעו בעד. הם הגיעו לאירוע הנוצץ יפים ויפות, מחליפים את תלבושת בית הספר היומיומית בחליפות מחויטות - הבנים והבנות לא ויתרו על שמלות ערב משכנעות ולוק נוצץ מושלם. השנה בחרו בני הנוער להזכיר את החטופים בסיכת הסרט הצהוב שענדו על דש הבגד ובפרח צהוב שהבנות קיבלו בכניסה.
   כמו בכל נשף, גם הפעם עמדה במרכז האירוע התחרות הנחשקת לבחירת מלך ומלכת הנשף. עשרות זוגות נרשמו לתחרות, כשהפעם ניתן משקל כבד להחלטת הקהל הצעיר שבחרו את המועמדים האהובים עליהם באמצעות סריקת ברקוד און ליין. מתוך עשרת הזוגות שהגיעו לקו הסיום, בחרו צוות השופטים את הזוגות המנצחים. את הנשף הפיקו גם השנה אגף הנוער והספורט ברשת המתנ"סים ואגף הצעירים בעיריית אילת.

 

יותם מור ושקד יהושע - מלך ומלכת הנשף ● צילום: ערן פורטל

 

היכרות על בימת התיאטרון


   נעים להכיר - מלך ומלכת הנשף. הוא יותם מור, צופיפניק גאה, בן 17.5, היא שקד יהושע אוטוטו בת 18, שחתמה על שני הברזות מצד גברברים והחליטה ללכת על הבחירה הבטוחה. שניהם תלמידי כיתה י'ב 3 בבית הספר גולדווטר ולא, למרות שהם נראו כמו כפפה ליד, הם לא באמת בני זוג. היא הגיעה בשמלה בצבע תכלת מהממת עם קולר תואם, הוא בחליפה מחויטת כחולה עם נעליים שקיבל לטובת הערב מחבר שהציל אותו מלהגיע עם נעלי אולסטאר.
   ואם תהיתם מהיכן הם מכירים, שקד מסבירה: "אנחנו בעצם מכירים כבר מכיתה ז' למרות שאני למדתי בהתחלה בבית ספר רבין והוא בגולדווטר. חברה טובה שלי יצאה איתו". אחרי חצי שנה ברבין היא עברה לגולדווטר והתזמון הפגיש ביניהם במגמת התיאטרון.
   יותם: "בשלב מסוים ערבבו כיתות ויצא ששנינו הגענו לאותה כיתה. אבל החיבור בינינו היה בעיקר בכיתת תיאטרון".
   שקד: "המורה אהבה את השילוב של שנינו ושיחקנו לא פעם ביחד". רק עכשיו הם סיימו הפקת תיאטרון משותפת של הצגה בשם 'המאהבת של מר עכבר', גרסת המבוגרים של דירה להשכיר. יותם היה מר עכבר והיא שקד היתה אחת המאהבות שלו - הקוקייה.
   למרות ההיכרות המוקדמת והחיבור המוצלח על הבמה, השניים הגיעו לנשף לא על תקן זוג של ממש אלא על תקן 'בסטיז'.
   שקד: "זה מצחיק כי בתכלס לא התכוונתי ללכת עם יותם לנשף אבל שני בנים אחרים הבריזו לי וכשיותם הציע לי ללכת איתו אמרתי לו שאחשוב על זה. אחרי ההברזות, התקשרתי אליו ושאלתי אותו - ההזמנה עוד בתוקף?", היא צוחקת. "בפועל אני הכי שמחה בעולם שהלכתי איתו. אף אחד לא היה מרגיע אותי כמו שהוא עשה. הייתי לחוצה פחד. נסענו לנשף באיחור ואני כל הדרך בוכה, אבל יותם ידע להרגיע אותי ורק אלוהים יודע איך כל האיפור לא נמרח לי".

נו ואיך היה?
   יותם: "חוויה מטורפת. שיהיה ברור נרשמנו לתחרות אבל בכלל לא ציפינו לזכות. כולם נרשמים בשביל הכייף והקטע. מי בכלל חשב שנזכה?

 

במקום השני זכו רומי נאדם מתיכון בגין ורועי דהן מתיכון גולדווטר  ● צילום: ערן פורטל

 

ספרו על הלוק...
   שקד: ״אני לבשתי שמלה מהממת בצבע כחול בהיר שהמעצבת אלמוגית שטרן תפרה לי מאפס. פשוט הראתי לה תמונה של שמלה שאני רוצה והיא עשתה לי בול. מחשוף לא מוגזם, שסע בריא, כחולה מנצנצת מבד רשת. השמלה עלתה לי 1200 ש"ח וכן כבר ראיתי את כולם חופרים בפייסבוק למה צריך לבזבז ככה...נעליים קניתי בחנות גראס בה אני עובדת, מחיר של 256 ש"ח לשני זוגות. מאחר ולא מצאתי לי משהו במידה שלי אז קניתי עם בחורה נוספת כך שלא יצא יקר. את האיפור המדהים עשתה לי שקד סימבול, בת של חבר של אבא שלי ואת השיער סידר לי הספר מור סבא, בן דוד של אבא שלי. זה היה יום עמוס בהכנות אמאל'ה", היא צוחקת היום על מה שמאוד הלחיץ אותה ביום האירוע, אז מה הפלא שהם חתמו על איחור ג'נטלמני.
   יותם: "אני לבשתי חליפת בלייזר מחויטת בצבע כחול כהה, שקניתי במשביר ב – 800 ש"ח אחרי הנחה שהיתה לאבא שלי. מתחת לבשתי חולצת כפתורים לבנה שהיתה לי בארון. לא ראיתי צורך להוסיף פפיון או עניבה ונעלתי נעליים שחבר השאיל לי".
   שקד: "אמרת לי שקניתי אותם...".
   יותם: "רציתי לבוא עם אולסטאר, חבר אמר לי עזוב, אתן לך נעליים. את הפרחים לשקד קניתי במשתלת יותם. ביקשתי שיתאימו את הפרחים לצבע השמלה שלה".
   שקד: "הם היו כל כך יפים, אבל הם היו סגולים, לא ממש בצבע של השמלה שלי", היא צוחקת..

איך הייתה ההרגשה לזכות?
   יותם: "מצחיק בטירוף. האדרנלין היה בשמיים".
   שקד: "זה היה מצחיק כי זה היה הכי רנדומלי. לא ציפינו לזה בכלל. יום אחרי הזכייה קיבלתי מיליון ברכות והודעות".
   יותם: "אין ספק שכל ההייפ הזה סביבנו היה כיף של ממש".
   שקד: "סוף סוף לקבל הערכה על מי שאנחנו. את קולטת שניים הבריזו לי ועכשיו אני מלכת הנשף. זה היה מושלם. את לא מאמינה, שרתי להם את השיר של אנה זק - תראה מה פספסת....".
   השניים צוחקים ומודים שאם כל הזמן היו דיבורים על פרוטקציות בבחירת מלך ומלכת הנשף הם ההוכחה הכי גדולה לזה שלא דובים ולא פרוטקציות.

מתי הודעתם להורים?
   יותם: "רגע אחרי הזכייה התקשרתי לאמא שהייתה בשוק אבל גם מאוד מבסוטה. אבא שלי כבר ישן, אבל אמא שלי דאגה לשלוח תמונות באמצע הלילה לכל המשפחה".
   שקד: "אני הלכתי הביתה להחליף בגדים לפני המשך הלילה בוילה, ישבתי עם ההורים ואבא שלי דאג להפיץ את התמונות שלנו באמצע הלילה בכל המדינה".

איך המשכתם לחגוג?
   יותם: "בנפרד. אנחנו לא באותן חבורות.אני הלכתי למסיבה של האפטר פארטי בדרינקין. הגעתי עם הסרט והכתר, הייתי אליל הבנות אבל היי, אני גבר של אישה אחת", הוא צוחק.
   שקד: "אנחנו השכרנו וילה אבל היה עלוב כי לא הפסיקו להזמין לנו משטרה, אבל בסך הכל היה נחמד. אני העדפתי להשאיר את הכתר בבית כדי שלא יהרס".

 

במקום השלישי זכו אוריאן חזות ורן סבח מבית הספר בגין   ● צילום: רותם כהן

 

נשף י'ב במצב הנוכחי, טוב או לא?
   שקד: "בטח שטוב. אני אישית מאוד חיכיתי לזה כל השנים, במיוחד בתקופה כזו שאין סיומות של דברים כמו שצריך, בגלל הקורונה, המלחמה וכדומה. זה היה כיף גדול לכולם".
   יותם: "סיום 12 שנות לימוד זה אירוע שממש חשוב לציין ולסכם בצורה מיוחדת ויפה. אני חייב לומר שהיה חשש גדול אצלנו התלמידים שיחליטו לוותר על הנשף ולדעתי זו היתה החלטה מצויינת לקיים אותו אף על פי ולמרות הכל, ואולי דווקא בגלל המצב הקיים, לשמור על שגרה זה חשוב מאוד".

יש שיוצאים נגד ההשקעה הגדולה שבני הנוער משקיעים לטובת הנשף. דעתכם?
   שקד: "שיהיה ברור, כל שקל שבזבזתי על הנשף, עבדתי עבורו. כל מה שעשיתי עשיתי מתוך בחירה פרטית שלי, חוץ מהספר שאבא שלי פינק אותי. יכולתי הרי לעשות את הדברים זול יותר, אבל מאחר וזו הייתה הפעם הראשונה בחיים שלי שככה התלבשתי והתארגנתי, החלטתי שככה אני רוצה ואת זה אני רוצה להשקיע. רציתי יום שכולו כיף וחוויה וכן, גם לחץ. אז שאף אחד לא יגיד לי כלום. ושיהיה ברור, הזכייה אף פעם לא קשורה למה בני הזוג לובשים או כמה הם השקיעו על הלוק שלהם".
   יותם צוחק: "אני יודע דבר אחד, אם לא הייתי יוצא לנשף עם שקד, זה בטוח היה יוצא לי זול יותר, אבל ההשקעה הזו גרמה לי לראות דברים אחרת. זו השקעה של פעם בחיים. יכול להיות שאשמור את החליפה לחתונה ואמחזר אותה", הוא צוחק ושקד מחזקת: "אתה מסוגל לזה"..
   יותם: "אבל עבדתי קשה בשביל כל שקל שהשקעתי, הכסף הוא שלי והיה לי הכי כיף בעולם להגיע ככה לנשף, כמו גדול, עם דברים שקניתי לעצמי בעצמי. זה סוג של התפתחות. בכל בוקר אתה מגיע לבית הספר ופוגש את החברים שלך בתלבושת בית ספר מקומטת, פתאום כולם הגיעו יפים, השקיעו, אז כן, זה לגמרי שינה את דעתי בנושא. בעצם למה לא? לא ראיתי בזה בזבוז כסף אלא השקעה שהצדיקה את עצמה".

צבא?
   שקד: "אני קיבלתי פטור מצה"ל בצו הראשון מסיבה רפואית אבל אני מתכוונת לעשות שירות לאומי. אני חושבת שכל אחד צריך להשתדל לתרום למדינה ככל יכולתו וגם אני אנסה לעשות את זה".
   יותם: "אני מתגייס ממש מאוחר כי אני צעיר בגיל ואין לי כרגע עדיין שיבוץ. אני הולך לקרבי מתוך רצון. אמא עדיין לא יודעת איך היא תחזיק עם ההחלטה הזו מעמד, אבל אני בטוח שיהיה בסדר".

יום אחרי הנשף עלית על מטוס עם חברים ונסעתם לספרד מה הלחץ?
   יותם צוחק: "האמת שזה היה הימור, את הכרטיסים הזמנו עוד לפני שידענו מה יהיה תאריך הנשף ויצא לנו טוב. לא יכולנו לדחות את הנסיעה כי רוב החברים שלי עושים שנת שירות או מכינה ואוטוטו יש לנו את מחנה הקיץ של הצופים והחבורה שלנו היא כוח עבודה חשוב בהקמה ובבנייה של כל המערך הזה, אז נסענו, חזרנו והיה כיף".

איך אתם מסכמים 12 שנות לימוד?
   שקד: "היתה תקופה יפה וזהו הגיע הזמן להמשיך בחיים. אני מאמינה שאמשיך את הכיוון של התיאטרון".
   יותם:"אני פחות אוהב פרידות אבל מרגיש שכיתה י'ב מכינה אותך לפרידה בהדרגה. אתה מגיע פחות ופחות לבית הספר וזה זורם. היה קשה אם זה היה נגמר בבום".

להיות בוגר י'ב באילת?
   שקד: "בעבר הערכתי את זה פחות. כשאת מתבגרת ומוציאה רישיון, פתאום את מעריכה את החיים הנוחים באילת, את זה שאין צפיפות, אין פקקים ובסך הכל שכיף כאן מאוד. אם היית שואלת אותי לפני שנתיים לא הבנתי את זה. היום אני מעריכה את זה מאוד".
   יותם: "בתור מי שעבר לאילת בכיתה ה' מירושלים, אני יכול לומר לך שאין על אילת ולי יש למה להשוות. תמיד יש מה לעשות בעיר, תלוי בחבר'ה שלך ולאן אתם אוהבים ללכת. כשאתה מוקף חברים אתה יכול גם לשבת בבית של חבר וליהנות. חד משמעית אילת נהדרת".

מה נאחל לכם?
   יותם: "בהצלחה בטיסה המשותפת שלנו לחו"ל בה זכינו בתחרות מלך ומלכת הנשף".
   שקד: "אני רוצה ללונדון".
   יותם: "אני מעדיף לפריז"...
   שקד: "בגדול שנצליח ונהיה בריאים, זה מה שצריך בחיים וגם שנגשים את עצמנו ויהיו לנו הרבה חוויות טובות".
   יותם: "יווו יהיה מצחיק לטוס יחד".

יש סיכוי שעוד יהיה ביניכם משהו?
   יותם: "אני חושב שלא, תספרי את שקד".
   שקד: "הוא היה חבר במשך שנתיים של החברה הכי טובה שלי, אז לדעתי זה פחות מומלץ. חוץ מזה הוא צופיפניק ואני לא יוצאת עם צופיפניקים. בקיצור, תחזרי אלינו בעוד חמש שנים, נראה מה יהיה"....

   והיו עוד זוכים: במקום השני זכו רומי נאדם מתיכון בגין ורועי דהן מתיכון גולדווטר. במקום השלישי זכו: אוריאן חזות ורן סבח מבית הספר בגין. ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש

<