רדיו חיפה רכש את רדיו קול הים האדום

מאת: ● 8/8/2024 23:40 ● ערב ערב 3184
רדיו חיפה מתרחב ורוכש את רדיו קול הים האדום. בכך, הוא ממתג אותו מחדש תחת השם אילת, 102 FM. המיתוג יכלול לוח שידורים חדש לתחנת הרדיו האהובה והוותיקה.
רדיו חיפה רכש את רדיו קול הים האדום
לוח השידורים החדש כולל את דניאל ציוני וקרין קבסה בבוקר, גל רבינו ודידי הררי. קול הים האדום | צילום רותם נועם
תגיות:


   במסגרת המהלך, תחנת הרדיו האילתית תצטרף לקבוצת רדיו חיפה, הכוללת את רדיו חיפה 107.5, רדיו 99.5 חם אש ורדיו תל אביב 102 FM אורית שירן ביטון התמנתה למנכ"לית התחנה החדשה. היא שימשה כמנהלת המכירות של התחנה במשך 15 שנים.
 
   לוח השידורים החדש של אילת 102 FM כולל שמות ותיקים וחדשים: דניאל ציוני וקרין קבסה בבוקר, גל רבינו עם תוכנית חדשה ב-12:00 בצהריים, דידי הררי בצהריים ו"מגהמיקס". בנוסף, התחנה הצטרפה לתחנות המשדרות את חדשות "ישראל היום" בכל שעה עגולה.
   מרדיו חיפה נמסר: "שמחים על האפשרות לצרף תחנה נוספת לקבוצת התחנות שלנו. ישנן לא מעט נקודות משותפות בין העשייה היומיומית שלנו לזו של הרדיו באילת. אנו משוכנעים שמאזינינו באילת ייהנו מרדיו מקומי, מקצועי ואיכותי, ובקצב המתאים ביותר לעיר האהובה."
    רוני אלגרנטי, מבעלי רדיו קול הים האדום לשעבר, אמר: "קול הים האדום הוקמה כבר בשנת 1995, והיא אחת מחמש התחנות שזכו במכרזי הגל הראשון שהוציאה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. הייתה לנו הזכות להיות ממייסדי ענף הרדיו האזורי בישראל ולהקים תחנה מואזנת ואיכותית. אני לא יכול לחשוב על רוכש טוב יותר לתחנה ולעתידה. אני משוכנע שדני ארנון ודולב נישליס ביחד עם אורית ועובדי התחנה, יובילו את התחנה במקצועיות רבה, ואני מאחל להם הצלחה רבה."  ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת