תחזית אסטרולוגית - קמלה האריס - מועמדת המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית לנשיאות

מאת: צילה שיר-אל ● 28/8/2024 11:45 ● ערב ערב 3187
קמלה האריס מועמדת להיות האשה החזקה ביותר בעולם. חשוב וכדאי שנלמד על אופייה האישי , זה שאינו יוצא כלפי חוץ בזמן נאומים – האופי הרגשי , הפן השכלי ולא התדמית אותה היא שואפת להביא לקדמת הבמה.
תחזית אסטרולוגית - קמלה האריס - מועמדת המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית לנשיאות
תגיות:

קמלה האריס מועמדת להיות האשה החזקה ביותר בעולם. חשוב וכדאי שנלמד על אופייה האישי , זה שאינו יוצא כלפי חוץ בזמן נאומים – האופי הרגשי , הפן השכלי ולא התדמית אותה היא שואפת להביא לקדמת הבמה.

קמלה האריס הינה ילידת מזל מאזניים ויאמר למזלה הטוב כי למרות שוונוס שמביאה אתה ארשת פנים נעימה כבת מזל מאזניים שהשליט שלה הינו וונוס, הרי שהיא גם מאוד חכמה והיופי רק עזר לה במשך כל חייה האישיים והמקצועיים.

תאריך הלידה שלה הינו 20.10.1964

מספר המזל שלה הינו ,5 עובדה המעידה על כך שהתקשורת חשובה לה מאוד, יש לה חשיבה מעמיקה, היא טובה בלהביע את עצמה וכל חייה היא חושבת איך ללמוד עוד ועוד. כמו כן, קשה לה לשבת במקום אחד והיא חייבת להיות בתנועה כל הזמן.

היא נמצאת בשנה מספר 1 ולכן זוהי התחלת מחזוריות חדשה בחיים ותקופה בה היא שואפת לממש ולבטא את עצמה.

כבת מזל מאזניים יש לה צורך להיות תמיד בסדר, היא לא תידחף ולא תרמוס אחרים על מנת להגיע אל המטרה . חשוב לה הרמוניה וצדק ותמיד תראה את שני הצדדים של המטבע , לא סתם בחרה לאורך שנים לעסוק בתחום המשפט כיוון ששם יכלה לבטא את כישוריה השכליים ליד אהבת הצדק וחתירה לשוויון.

היא חושבת כמו מזל עקרב, כך שיש לה יכולת לחדור לעומק של כל תחום ולהפעיל אינטואיציה טבעית של מה נכון לעשות ומה לא ובעיקר, מתי לפעול כדי לצאת בסדר . וביחד עם החזות החיצונית והיכולת הוורבלית המעולה , היא מרגישה פעמים רבות שהיא חייבת להיות במרכז הבמה וחוסר מנוחה פנימי מניע אותה לרוץ קדימה ולכבוש כל פעם עוד ועוד יעד ולמעשה, התיאבון שלה גדול  מאוד, עובדה שהביאה אותה למקום בו היא נמצאת היום בהיררכיה של ארצות הברית. היא אינה נבהלת בקלות, וכל עוד לא פוגעים בכבוד שלה, היא מוכנה לשתף פעולה.

למעשה, למרות שהיא פועלת בצורה ישירה למען מטרה ועדיפה ציבורית במובן הרחב של המילה  על מנת להשפיע ולהשאיר רושם בל יימחה, יהיו פעמים רבות שמרוב התלבטויות האופייניות למזל מאזניים וגם לטבע האישי שלה היא כל כך היססה, עד שאם תהייה מוכנה להודות, היו פעמים שהפסידה הזדמנויות להצליח – אך היום לא תוותר יותר, כיוון שהגיעה להבשלה.

לאנשים הקרובים אליה תשמח לעזור , אך עזרה בשבילה תבוא לידי ביטוי בעשייה ממשית, תכליתית  שאותה היא מעריכה יותר ממילים יפות ועזרה נפשית.

היא אוהבת אנשים מעניינים ומקיפה את עצמה באנשים אינטליגנטים שיכולים לעזור לה במימוש מטרותיה.

היא חסרה את האלמנט מים במפה כך שעובדה זו מעידה על כך שהיא פחות מחוברת לצד הרגשי אלא יותר מחוברת לעשייה תכליתית, ועל כך בוודאות יעידו האנשים הקרובים אליה.

אין ספק שכדי לנהל את המעצמה הגדולה בעולם צריך חשיבה מעשית, יצירתית ותכליתית ופחות רגשנית – ותקוותי כי תדע להלך בין הטיפות ולרצות את כל האנשים מסביבה בפן האישי וגם בפן המדיני.

בהצלחה לכולנו


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש