מותק - מדור החברה של אילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 30/8/2024 00:56 ● ערב ערב 3187
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

פעם כפר תמיד כפר
יהונתן מלול התגייס, וכמובן שצוות כפר השעשועים בו עבד במשך שלוש שנים פינק אותו וגם את הצוות בערב מיוחד במינו. פעם כפר תמיד כפר !!!! 
מתכוננים לעונת כדורגל
כחלק מההכנות לעונת הכדורגל החדשה בקריית הספורט, הגיע רועי ריינשרייבר - בודק מוסמך מטעם ההתאחדות לכדורגל בישראל ושופט בליגת העל בעבר (כיום מנהל נבחרת ישראל בכדורגל) על מנת לאשר את המגרש הסינתטי ולוודא שהכל מוכן לפי התקנים המחמירים ביותר לקראת עונת המשחקים!
זכייה שווה
אלה בן ברוך בת השש זכתה בזכות אמא ואבא שהקשיבו וענו לתשובות בתוכנית הרדיו של גל רבינו. 45 שניות מילאה את העגלה בכל טוב לקראת בית הספר. כפר השעשועים שמח תמיד לפנק את כולם ומודה לכל הקונים ומאחלת לכל הילדים שנה שקטה ופוריה.
רשת בנא משקאות הגיעה לאילת
רשת בנא משקאות הגיעה לאילת! אירוע השקה עם מגוון רחב של פריטים, הנחות שוותתתת וחווית רכישה מטורפת! באחת התמונות ניתן לראות את מיכל צימרמן סמנכ"לית שיווק של הרשת ואילון קוזניאץ מנהל הסניף באילת. רשת בנא משקאות הגיעה לאילת! אירוע ההשקה נערך בסניף החדש והמרווח עם מגוון רחב של פריטים בהנחות שוות ועם חווית רכישה שכמוה טרם הכרנו באילת! את קיאק הפירות הכינה לפתיחה מי עם לא ליאתי - סושי פירות ומגשי פירות מלאים בכל טוב. הסניף ממוקם באזור התעשייה, רחוב הבלן 2, צמוד לליאור עדיקא.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש