המשימה: להחזיר את הבנות לכדורסל

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 30/8/2024 00:51 ● ערב ערב 3187
אחרי הפסקה של ארבע שנים, תשים בעונה הקרובה אגודת עירוני אילת בכדורסל דגש על החייאת קבוצת הבנות בכדורסל ● כבר השנה אמורות להיפתח קבוצות במסגרת בית הספר לכדורסל והיד עוד נטויה ● "ניסינו אבל לא קיבלנו את המינוף הנכון" מודה השבוע ערן יצחק, המנהל המקצועי ואחראי פיתוח של בית הספר לכדורסל ● וגם מאמן חדש יהיה לתחום הבנות באגודה המאוחדת - דין אלינגר, שחקנה הצעיר והמבטיח של חבל אילות השכנה
המשימה: להחזיר את הבנות לכדורסל
יחזיר את הבנות לאגודת הכדורסל. דין אלינגר

   רגע אחרי היציאה לדרך של אגודת עירוני אילת בכדורסל, כבר השבוע הובהר כי בעונה הקרובה יושם דגש באגודה המאוחדת על החזרת הבנות לענף הכדורסל. לאחר הפסקה של כארבע שנים, לאחר פירוק מחלקת הבנות והנערות בעקבות הקורונה, ולאחר שבשתי האגודות לא הצליחו למנף ולהחזיר עטרה ליושנה, הוחלט בעונה הקרובה לשים דגש על החזרת הבנות לכדורסל. "בעקבות הפסקה של כמה שנים ולאחר שניסינו להחזיר את הבנות לתחום אבל לא הצלחנו לקבל את המינוף הנכון, הכוונה שלנו להרים בעונה הקרובה את נושא הבנות באגודה כפרויקט לכל דבר", אומר השבוע ערן יצחק,המנהל המקצועי ואחראי פיתוח של בית הספר לכדורסל. כבר בעונה הקרובה יפתחו שתי קבוצות בנות במסגרת בית הספר לכדורסל, האחת לכיתות ד'- ה' והשנייה לכיתות ו'- ז'. מי שיאמן את הבנות וירים את הפרויקט יהיה דין אלינגר (20), בוחגר מחלקות הנוער של אגודת הכדורסל האילתית שמשחק כבר שלוש עונות במדי חבל אילות השכנה בליגה הארצית. אלינגר שאימן בעונה החולפת את קבוצת הילדות בחבל אילות, מביא איתו לפרויקט לא רק ידע, ניסיון ולוק שרמנטי אלא גם נחישות להצליח בעונה הקרובה למשוך כמה שיותר בנות חזרה לענף הכדורסל. 
   לפני פרוץ הקורונה התגאתה אגודת הכדורסל האילתית בארבע קבוצות של בנות, החל מכיתות ד' ועד לגיל נערות, אלא שרגע לאחר שקבוצת הנערות עשתה היסטוריה ועלתה ליגה, פרצה הקורונה ויחד איתה התמסמס ההישג הגדול. מאז הקורונה ועד היום לא הצליחו שתי אגודות הכדורסל שפעלו בעיר להחזיר עטרה ליושנה. עכשיו הם מקווים שבזכות האיחוד והמאמן הצעיר והנחוש, תצליח האגודה במשימתה. "נצא לדרך ונבחן את הביקוש. המטרה הברורה שלנו היא לפתוח אגף נשים באגודה שיכלול בעתיד גם קבוצות לבנות גדולות יותר ועד לקבוצת נשים", אומר יצחק. "הכוונה לאחד חזיתות, להחזיר עטרה ליושנה ולבנות את הפירמידה גם של הבנות מלמטה. אנחנו רואים בספורט הנשים והילדות מנוף חשוב מאוד בקיומה של אגודת הכדורסל עירוני אילת וככזה ניתן העונה דגש לקידום הנושא. אין לי ספק שדין אלינגר שיאחוז השנה במושכות, בוגר קבוצות הנוער של אילת ושחקן חבל אילות מוכשר וכישרוני, יצליח במקום בו אחרים כשלו", סיכם יצחק והבהיר כי כבר בימים אלו יוצא לדרך הרישום לקבוצות הבנות במסגרת בית הספר לכדורסל.
   דין אלינגר, מי שיאמן בעונה הקרובה את קבוצות הבנות מסר השבוע: "יש באילת שחקניות כדורסל טובות ומוכשרות ואין סיבה שלא יוכלו לפתח את הכישרון הזה שלהן. לאור העובדה כי בחבל אילות פועלת קבוצת בנות בכדורסל, נוכל לקיים משחקי אימון בין הקבוצות ולהרים למקומות אחרים את ענף כדורסל הבנות באזור".

   גם לנשים חובבות הכדורסל צפויה להיות בעונה הקרובה עדנה עם כוונת אגודת הכדורסל לפתוח גם קבוצת נשים פעילה. ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש