סופית: הפועל אילת תשחק בלאומית

מאת: מערכת יום יום באילת ● 31/7/2024 16:52 ● ערב ערב 3182
נדחתה העתירה שהגישה הפועל יוסי אברהמי אילת נגד איגוד הכדורסל שביקשה להקפיא את היורדות מליגת העל ללאומית בשל הקשיים שנוצרו בשל המלחה
סופית: הפועל אילת תשחק בלאומית
הפועל אילת צילום עודד קרני מנהלת הליגה

   הפועל יוסי אברהמי אילת תמשיך לשחק בליגה הלאומית, זאת לאחר שהעתירה שהגישה כנכד איגוד הכדורסל ובה דרשה להקפיא את היורדות ליגה השנה בשל התנאים והקשיים שיצרה המלחמה – נדחתה היום.

   באיגוד טענו מנגד, כי ההחלטה שקיבלו לא שינתה לרעה את מצבה של אילת, שכן עיקר מעייני האיגוד היו בהבטחת מספר העולות לליגת העל. "מספר היורדות, לרבות הקפאת מספר היורדות, הוא ראש וראשונה עניינה של מנהלת הליגה”, טענו באיגוד.

    "האיגוד לא היה מתנגד להקפאת הירידה בכפוף לאי שינוי במספר העולות. המנהלת ביקשה לצמצם את מספר העולות ולכך האיגוד לא הסכים. מכאן שאין הלכה למעשה יריבות בין האיגוד לאילת”. “עתירת אילת לוקה בשיהוי מהותי ובחוסר תום לב. אילת לא פנתה לאיגוד; לא לפני פסק הדין של בית הדין העליון ולא אחריו בבקשה לקיים דיון בהנהלת האיגוד על מנת לשנות את מתכונת הירידה, להיפך, מנהל אילת השתתף בדיוני המנהלת שבהם נקבעה עמדת המנהלת והוא היה שותף לה"

   "בין האיגוד לבין המנהלת נחתם בשנת 2022 הסכם שהסדיר את נושא הירידות והעליות – אותה מתכונת תקפה, כהגדרתה לעיל. האיגוד מחויב בכיבוד ההסכם במיוחד משזה קיבל משנה תוקף בפסק הדין של בית הדין העליון. אין לראות במלחמת חרבות ברזל משום "כוח עליון" שמאפשר ביטול חד צדדי של ההסכם".

   לאור כך, הוסכם כי מתכונת העלייה לליגת העל והירידה לליגה הלאומית תישאר כסדרה. "בחינת הטענות מכאן ומכאן מראה שאין לעתירה על מה שתסמוך. יצוין שוב כי העותרת הייתה צד להליך שהתנהל בבית הדין ובכל הנוגע לעתירת המנהלת כנגד המתכונת התקפה. העותרת הופיעה לדיון שהתקיים וטענה את טענותיה. פסק הדין שניתן באותה עתירה סותם את הגולל גם על טענות העותרת שכן הוא מכריע בשאלות זהות וקבלת העתירה משמעה אחת: פסק דין שעומד בסתירה מוחלטת לפסק דין חלוט, העתירה נדחית".


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש