הפשיט את פרודתו בחוף הדקל באילת לעיני כל

מאת: ניר אמיתי ● 31/7/2024 14:29 ● ערב ערב 3182
סכסוך משמורת בין הורים הוביל למעצרם של שני תושבי אילת, בחשד לביצוע מעשה מגונה באישה - פרודתו של אחד מהם ● זאת לאחר שניגשו אליה בחוף הדקל, בזמן שהחזיקה את בתם המשותפת, פתחו לה את הקשרים בבגד הים וכך לקחו את הילדה בניגוד לרצונה
הפשיט את פרודתו בחוף הדקל באילת לעיני כל
מעשה ׳׳מינימלי ומידתי׳׳ כדי לקבל בחזרה את הילדה?

   האירוע המדובר התרחש ביום שישי האחרון (26.7) בסביבות השעה 16:36, בחוף הדקל באילת. החשודים - שני אחים, תושבי העיר אילת, ניגשו לאם, שהיא פרודתו של אחד מהם, בעת שהחזיקה את הילדה וחיבקה אותה, ופתחו לה את הקשרים בתחתון ובחזיה של בגד הים שלבשה. זאת במטרה לקחת ממנה את הילדה בניגוד לרצונה.

   השניים נעצרו באותו יום בחשד לביצוע עבירות של התעללות פיזית/נפשית של אחראי בקטין, פגיעה בפרטיות – בילוש או הטרדה אחרת, תקיפה סתם – בן זוג, תקיפה סתם – קטין על ידי אחראי, איומים ומעשה מגונה באדם. כמו כן, בידי המשטרה תיעוד של האירוע ממצלמות האבטחה שבמקום. 

   השופט סמי ישראל מבית משפט השלום באילת, אמר: ״מצאתי טעם בטיעוני ב"כ החשודים, ובעיקר ב"כ החשוד 2, לפיו סעיפי העבירות המיוחסים בחשד מרובים, ולא כולם מתאימים ככל הנראה לסיטואציה, בעיקר כוונתי לעבירת האיומים, תקיפה של קטין על ידי אחראי והתעללות פיזית/נפשית של אחראי בקטין. עם זאת מצאתי כי ביחס ליתר סעיפי העבירות, מתקיים חשד סביר ביחס לאירועים״. עוד ציין השופט כי ״אכן מדובר במקרה מורכב שהרקע לו סכסוך גירושים בין המתלוננת לבין חשוד 1, ואירועים שהתרחשו על רקע מחלוקות בעניין המשמורת והסדרי הראיה של בנותיהן המשותפות״

   לטענת האב, האירוע החל למעשה בעבירה שנעברה על ידי האם בכך שלכאורה חטפה את אחת הבנות ולא הסכימה לשחרר אותה, בעת שהייתה אמורה להיות על פי הסדרי הראיה איתו. האב התקשר למשטרה כדי להודיע להם על דבר האירוע. בהמשך הלך לחוף הים בצהריים עם אחיו והבנות וכך לטענתו, למרות שזו הייתה המשמורת שלו בסוף השבוע, האם מתייצבת בחוף הים, באה ויושבת בצמוד אליו, כדי לגרום לבנות להיות איתה.

   ב"כ החשוד השני (אחיו של האב) אמר: ״אולי בגלל שהוא גבר, פשוט לא מתייחסים לתלונה שלו״. עוד הוא הוסיף כי: ״אף אחד לא ניסה לתקוף אותה, הדבר המינימלי מצד אחד ומצד שני המידתי ביותר כדי לקבל בחזרה את הילדה זו הייתה הדרך הזו, לשחרר טיפה את השרוך כדי שהיא תצטרך לתפוס את הבגד ובזמן הזה לקחת בחזרה את הילדה שלו״.

   השופט ישראל סיכם: ״אין חולק והדברים אף נאמרו במהלך הדיון, כי החשודים נקטו במהלך של פרימת בגד הים של המתלוננת בפרהסיה במטרה לטענתם "לחלץ" את הקטינה מאמה לידי אביה ,ולא ניתן לראות באירוע מסוג זה אירוע לגיטימי. הדברים מקבלים משנה תוקף שעה שעיון בשיחת החשוד 1 עם מוקד 100 נאמר לחשוד במפורש שלא להתעמת עם המתלוננת ולהמתין ליצירת קשר מצד המשטרה״. 

   השופט האריך את מעצרם של החשודים עד ליום 29.07.2024, אז שוחררו השניים בתנאים מגבילים כולל צו הרחקה מהאם למשך 60 יום.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש