׳׳להביא את רוח הגבורה והניצחון למרכזי הערים׳׳: מאהל הגבורה הנודד הגיע לאילת

מאת: ● 15/9/2024 11:04 ● ערב ערב 3189
עשרות תושבי אילת לקחו חלק במיזם המאהל הנודד שהגיע לעיר ומופעל על ידי משפחות שכולות מפורום הגבורה. בין המשתתפים היה ראש העיר שקרא לאחדות בין חלקי העם
׳׳להביא את רוח הגבורה והניצחון למרכזי הערים׳׳: מאהל הגבורה הנודד הגיע לאילת
תגיות:

למעלה מ-200 משתתפים מתושבי אילת והסביבה השתתפו בסוף השבוע (חמישי) בערב מיוחד שקיימו משפחות שכולות מפורום הגבורה במסגרת מאהל הגבורה הנודד. בערב השתתף גם ראש העיר אלי לנקרי. מדובר ביוזמה שהחלה לפני מספר שבועות בעקבות הצלחתו של מאהל הגבורה בירושלים והביקוש שהגיע מהציבור שרצה להיות שותף למאהל אך לא יכול היה להגיע לירושלים. עד כה הגיעו מאות משתתפים לאירועים אלו שיתקיימו בכ-20 רשויות וערים מכל רחבי הארץ.

בערב באילת השתתפו בני משפחתו של רס"ל (במיל') לידור יוסף קרואני הי"ד, לוחם בגדוד ההנדסה וכן בני משפחתו של סמ"ר נחמן מאיר חיים וקנין הי"ד, לוחם סיירת גבעתי. השניים, תושבי העיר אילת, נפלו במהלך קרבות שונים ברצועת עזה. בנוסף במהלך הערב השתתפו גם בני משפחות של מתן דמארי הי"ד, מ"כ בפלוגת הסיור של חטיבת האש, שנפל אף הוא בקרב ברצועת עזה.  במהלך הערב סיפרו המשפחות על יקיריהן שנפלו ודיברו על הצורך בחיזוק רוח הניצחון והגבורה. ראש העיר אילת, אלי לנקרי, דיבר אף הוא במהלך הערב והדגיש את הצורך באחדות בין חלקי העם ודיבר על גבורתם של הנופלים.

בנוסף, נשאו המשתתפים תפילה לשחרורם של החטופים ולרפואתם של הפצועים. כאמור, מאהל הגבורה הנודד פועל במקביל למאהל הגבורה המרכזי שהוקם לפני חמישה חודשים סמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים. עד כה הגיע המאהל הנודד למספר ערים ורשויות בהן: אשקלון, רחובות, כפר תבור, לוד, באר שבע, קרית מוצקין, פתח תקווה, חריש, דרום הר חברון וכן במקומות נוספים רבים בכל רחבי הארץ. 

מנכ"ל פורום הגבורה, וולי וולפסטל, מציין: "בחודשים האחרונים אנחנו בפורום הגבורה מקבלים את התחושות מהשטח שמבקשות להעביר את הרוח החזקה שיוצאת ממאהל הגבורה בירושלים גם לאזורים נוספים בארץ. לכן הקמנו לפני מספר שבועות את המאהל הנודד במטרה להביא את רוח הגבורה והניצחון למרכזי הערים ברחבי ישראל ולחבר את עם ישראל כולו לרוח הניצחון. אנו מודים לקהל הרב שהגיע וכן לראש העיר מר אלי לנקרי שכיבד אותנו בנוכחותו".

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש