פסטיבל היונה חוזר קצת אחרת

מאת: ● 26/11/2020 10:41 ● ערב ערב 2993
קונצרט למען השלום – פסטיבל שיר היונה הוותיק, אותו יזם לראשונה אייבי נתן, יתקיים בפעם החמישית עם פורמט חדש, ויכלול הפקות מקור ואורחים מחו''ל ● הקונצרט עם תזמורת מזרח מערב והמוזיקאי דיויד ברוזה יתקיים במהלך טקס הכרזת אירועי פסטיבל שיר היונה לשנת 2021 וישודר ברשת
פסטיבל היונה חוזר קצת אחרת
ישודר בישראל ובעולם. פסטיבל היונה
תגיות:

הקונצרט, בהנחיית לוסי איוב, הוא בהשתתפות "תזמורת ירושלים מזרח ומערב" יחד עם דויד ברוזה, רחלה ועוד. זהו מופע מקור חד פעמי אותו יזם ומנהל אמנותית מאסטרו תום כהן.
 הקונצרט עולה בתום טקס הכרזת פסטיבל “שיר היונה" 2021, בו ייחשפו התאריכים החדשים ורשימת המופעים והאירועים של הפסטיבל, שנדחה השנה עקב ההנחיות החדשות.
 המופע יתקיים למרגלות עמודי שלמה בפארק תמנע, ב-2 בדצמבר - יום העצמאות של איחוד האמירויות, וייתן טעימה בלעדית מהעתי­­­­­ד להתרחש בפסטיבל בשנה הבאה. הוא יועבר במלואו בחינם לקהל שבבית בשידור חי בעמודי הפסטיבל ובגופי תקשורת שונים.

 

 

אי שם בשנות השמונים העתיד נראה מבטיח. עשרות אלפי אנשים גדשו את פארק הירקון ושרו את "שיר השלום", רבבות נרות דלקו. היה זה "הוודסטוק הישראלי", 24 שעות למען השלום, שנה לאחר חתימת הסכם השלום עם מצרים. שדרן הרדיו המיתולוגי ואיש השלום אייבי נתן ז"ל, יחד עם חמי סל ואיתן גפני - שני חולמים צעירים ושוחרי שלום - יזמו את הפסטיבל, שנחרט בזיכרון הקולקטיבי של מבקריו. מאז, יוזמת "שיר היונה" הפכה למסורת תרבותית א-פוליטית שחזרה על עצמה כל כמה שנים ברחבי הארץ. מול קהל אדיר, בהשתתפות מיטב אמני ארצנו החפצים בשלום אמיתי ללא מפלגות או מחנות, חרט הפסטיבל על דגלו הפצת אופטימיות, קריאה ותקווה לשלום בקרב החברה הישראלית ושכנותיה, תוך חגיגת הישגי השלום הקיימים.

הפסטיבל היה אמור להתקיים בין ה-2-5 בדצמבר השנה אך נדחה עקב ההנחיות החדשות ויתקיים באוקטובר 2021 בחבל אילות שבערבה הדרומית, מפגש הגבולות של ישראל עם מדינות השלום מצרים וירדן. אירוע ההכרזה על קיומו יתקיים ב-2 בדצמבר 2020, יום העצמאות של איחוד האמירויות, שותפינו בהסכם השלום הטרי ביותר, תוך תפילה להמשיך ולהשכין שלום. האירוע ייפתח בטקס חגיגי בהנחיית לוסי איוב ויימשך בקונצרט חגיגי ומיוחד לאירוע שיכלול כמה מהאמנים הצפויים להשתתף בפסטיבל בשנה הבאה, בהם תזמורת ירושלים מזרח ומערב יחד עם דויד ברוזה ורחלה. את המופע כולו הגה, יזם ומנהל אמנותית מאסטרו תום כהן. האירוע ישודר דיגיטלית בארץ ובעולם בשידור חי לקהל שבבית, ויועבר בנוסף בערוצי הטלוויזיה והרדיו בישראל, בירדן ובאמירויות.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש