פוליש לרצפות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/11/2020 11:24 ● ערב ערב 2992
הרצפה שכל בית משפיעה באופן מהותי על מראה הבית כולו. אם הרצפות שבביתכם לא נראות טוב וזאת בשל העובדה שהן שחוקות, אתם בוודאי תוהים האם עליכם להחליף את הרצפות כולן בתהליך שידרוש השקעה כלכלית ויסב אי סדר משמעותי בבית, או שיש פרוצדורה כלשהי אחרת שיכולה להעניק לרצפות שבביתכם מראה טוב יותר וזאת מבלי שתרצו להחליף אותן. חשוב מאוד שתדעו- פוליש לרצפה מהווה כיום פעולה איכותית מאוד שביכולתה להעניק לכל מרצפות שאיבדו את המראה הטוב שלהן, מראה נקי ואיכותי.
פוליש לרצפות
תגיות:

 

פוליש לרצפות- במה מדובר?

 

פוליש לרצפה הוא בעצם תהליך ניקוי יסודי ואיכותי המתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. אנשי מקצוע מעין אלה יודעים כיצד לבצע את הפעולה הרלוונטית באופן אשר יסב לרצפה שלכם מראה נקי לחלוטין. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של פוליש לרצפה כגון:

פוליש קריסטל- מדובר על פוליש המתבצע באמצעות מכונה ייחודית. השימוש במכונה מתבצע בשלושה שלבים, כאשר בכל שלב משתמשים בחומר מיוחד אחר. מטרת התהליך כולו היא להבריק לחלוטין את המרצפות. מכונת הפוליש מחדירה את חומרי הניקוי המיוחדים לתוך המרצפות וכך בעצם כאשר מסיימים לבצע את פעולת הפוליש באמצעות המכונה הייעודית, המרצפות נקיות ומבריקות.

שיטה שניה לביצוע פוליש לרצפה היא פוליש ווקס. בשיטה זאת מורחים ווקס על הרצפה, הווקס הוא חומר דומה לשעווה והוא מחליק הרצפה ומעניק לה מראה מלא ברק. מכונה מיוחדת מורחת את הווקס ובשיטה זאת לא מדובר על חומר שחודר לרצפות כי אם על חומר שנמרח עליהן באופן חיצוני

שיטה נוספת היא פוליש סילר, מדובר על פוליש המתבצע על ידי מריחת סילר בצורה חיצונית על המרצפות. מטרתו של הסילר היא פחות לנקות את המרצפות ויותר להעניק להם הגנה מפני חדירת לכלוך. הסילר רלוונטי בעיקר למריחה לאחר סיום פוליש או עבור מרצפות שהן חדשות ונקיות וכך רוצים לשמור עליהם.

 

מהו פוליש יהלום?

 

ניתן למצוא שיטה מיוחדת נוספת כיום עבור פוליש לרצפות. שיטה זו קרויה פוליש יהלום. מדובר על שיטה שבמהלכה באמצעות מכונת ניקוי מיוחדת המצופה בשבבי יהלומים, ניתן להסיר את השכבה החיצונית, השחוקה והמלוכלכת של הריצפה. מכיוון שיהלום מהווה את החומר החזק ביותר בטבע, הרי שהשילוב שלו במכונת המיוחדת והפעלת לחץ על המרצפות באמצעות המכונה, מאפשרת הסרה מדויקת ומושלמת של השכבה החיצונית של הרצפה. מדובר על תהליך הרלוונטי בעיקר עבור מרצפות שבהן השכבה החיצונית כבר שחוקה ומלוכלכת מאוד ואי אפשר לעשות שום דבר בכדי לתקן זאת מלבד להסיר אותה.

 

כיצד בוחרים אנשי מקצוע עבור ביצוע פוליש בביתכם?

 

אם המרצפות שבבית שלכם ממש זקוקות לביצוע פוליש למרצפות, אין ספק שכדאי שתבחרו בחברה הטובה ביותר בתחום. רק חברה מקצועית בתחום ביצוע פוליש לרצפות, תדע כיצד להתאים לרצפות שלכם בדיוק את סוג הפוליש המתאים להן על מנת שהן יראו הכי טוב שאפשר בסוף התהליך. כמו כן, רק חברה מקצועית תדע כיצד לבצע את הפוליש הנבחר בצורה הטובה ביותר. בטרם תבחרו את החברה הרלוונטית לכם, כדאי מאוד שתשימו דגש על מספר פרמטרים: פרמטר ראשון הוא המוניטין של החברה וההמלצות של החברה. לא כדאי לבחור בחברה לא מוכרת שלא שמעתם עליה מעולם שכן, אז היא יכולה להסב לכם יותר נזק מתועלת. שנית, יש לבחון את סוגי הפוליש אשר החברה מציעה עבור רצפות. מעבר לכך, יש צורך לבדוק מהו הניסיון שיש לחברה בתחום ומהו הותק שלה וזאת בכדי להבטיח כי התהליך יתבצע בצורה הטובה ביותר.

אם אתם מחפשים את הטובים ביותר בתחום פוליש לרצפה, כדאי שתבחרו פוליש יהלום מומחים בחידוש מרצפות, על מנת שהרצפה שלכם תהיה מושלמת בסוף התהליך.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש