תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 12/4/2024 09:31 ● ערב ערב 3167
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב עדיין יבקר כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר במזל שלכם , כך שתהייה לכם הזדמנות לטפל בתחומי האפשרויות הכלכליות שלכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

   בשבוע הקרוב יהיו כוכבים רבים בשמיים במקום המאיר את כל נושאי האישיות שלכם בצורה מאוד ברורה ודומיננטית . נראה שלעיתים קרובות אתם אימפולסיביים או עסוקים למדי בעצמכם ולא תמיד רואים את הזולת ואת הצרכים האישיים של האחרים. נסו להקשיב עד הסוף בכל פעם שמישהו מדבר אליכם ולהיות פחות שיפוטיים, ובעיקר לא להפוך את עצמכם לקורבנות של החיים.  


 

שור

 

   כוכב משמעותי והוא וונוס האחראי על מערכות יחסים וכספים ומשפיע מאוד על המזל שלכם, נמצא השבוע בבית תת המודע ולכן נראה שאתם עסוקים מאוד בכל ההיבט הכלכלי של חייכם ועושים חשבונות נפש כיצד עליכם לנהוג בתחומים אלה, על מנת לעשות זאת נכון. כמו כן, יחסים בין אישיים שמושתתים גם על נושאי כספים יהיו מאוד רגישים מהיום ולמשך כל החודש הקרוב ולכן חשוב שתשמרו על הכספים והדעות שלכם, במיוחד כעת שכוכב התקשורת גם בנסיגה.


 

תאומים

 

   אתם נמצאים בתקופה לא פשוטה כאשר הכוכב שלכם מרקורי נמצא בנסיגה ומבקר במקום המקושר עם תנאי החברה שלכם ועם הקשרים האישיים שלכם מבחינה אישית, כך שאתם חושבים רבות מי הם האנשים שאתם רוצים בקרבתכם, וכיצד אתם רוצים לבנות את חייכם האישיים מבחינה חברתית וכמובן מה יהיה סוג הבילוי החביב עליכם על מנת שתוכלו להיות מרוצים מחייכם.


 

סרטן

 

   למרות הצורך שלכם בשקט, מנוחה ואפילו להתבודד קצת עם עצמכם ומחשבותיכם, נראה שהחיים לא מאפשרים לכם זאת ואתם מוצאים עצמכם עסוקים בנושאי קריירה ועבודה בצורה מאוד אינטנסיבית שגורמת לכם להיות מוטרדים ללא הרף ובעיקר במחשבה, איך להמציא את עצמכם מחדש בכל פעם ולהיות יעילים מאוד. אתם בהחלט עובדים קשה מאוד, ומה שחשוב שאתם גם מוערכים מאוד.  


 

אריה

 

   אתם בולטים מאוד חברתית בכל מקום אליו אתם מגיעים ונראה שגם בקריירה יש לכם הצלחות שבעבר לא חוויתם . בשלב זה בגלל נסיגת כוכב התקשורת בבית הקריירה שלכם, מומלץ לא להיכנס לעימותים בנושאים שמראש אתם יודעים שיש לכם נטייה להתרגז בגללם ולהגיד דברים שאולי אח"כ תתחרטו עליהם. זה הזמן להתאפק ולהכריח את עצמכם לדחות סיפוקים.   


 

בתולה

 

   זוהי תקופה שבה אתם אמורים להרגיש שלמרות הקשיים המקצועיים שהיו לכם לאחרונה , הנה בכל זאת המזל שפר עליכם ואתם מתחילים ליהנות מפירות השקעתכם במשך כל החודשים האחרונים. הכוכב שלכם מרקורי נמצא בנסיגה במקום המקושר עם הצורך שלכם לא להתעקש בנושאי כספים בחודש הקרוב , אלא לחכות לסיום הנסיגה ואז לפעול מחדש.   


 

מאזניים

 

   כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נכנס אליכם לבית העבודה ונותן לכם דחיפה חזקה בנושא לאחר תקופה ארוכה שבה הייתם מרוכזים ועסוקים כדי לממש את תכניותיכם. עובדה זו יכולה לגרום לכם לעבוד יותר מהרגיל כך שאתם יכולים להתעייף יותר מדי. כדי להעסיק את עצמכם חשוב מאוד שתהיו מעורבים בחיי הסביבה הצעירה והקרובה שלכם, כך שתוכלו ליצור עם כולם שעות איכות.


 

עקרב

 

   בית הזוגיות שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית ונראה שעדיין אתם רוצים לשפר עוד ועוד כדי להגיע למצב שתהיו מרוצים מהעשייה שלכם ובעיקר בתחום הכלכלי על מנת שתוכלו לממש את תוכניותיכם וזאת על מנת להרגיש מסופקים ומאושרים. אתם חייבים לעשות שינוי בצורת החשיבה שלכם וללמוד ליהנות מהקיים ללא חשדנות וביתר ספונטאניות ושמחת חיים.


 

קשת

 

   כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא אצלכם במקום המקושר עם היכולת שלכם לבטא את עצמכם בדרך שאתם אוהבים על מנת להרגיש מסופקים בחיים. זוהי יכולה להיות דרך של אומנות לסוגיה השונים, ספורט וכל תחום שגורם לכם לתחושה של מימוש אישי. נסו לשלב את הקרובים לכם במעגל הראשון של חייכם, כדי ליצור תחושה של יחד.


 

גדי

 

   בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים לאנשים קרובים לכם וגם לעצמכם, בגלל ריבוי אירועים מבחינה אישית ומקצועית שמעיבים על היכולת שלכם להחליט בצורה אובייקטיבית. מאחר וכוכב היחסים הבין אישיים נמצא בבית המשפחה הגרעינית שלכם. אין ספק שהפעם יחסים אישיים, יהיו רגישים מאוד , לאור העובדה שאתם נוטים לקחת אותם באחריות רבה. .


 

דלי

 

   נראה שמרבית האנרגיה שלכם הולכת למקום שבו אתם מרגישים את המחויבות הגדולה ביותר עבורכם והוא התחום הסביבתי של חייכם ובצורך שלכם לשפר את דרך חייכם , אם בתחום המקצועי ואם בתחום האישי . חשוב מאוד שלא תתייאשו מאנשים קרובים גם אם אתם בטוחים שהם עושים טעויות , אם רק היו מקשיבים לכם. אתם חייבים להבין שלכל אחד יש זמן הבשלה משלו.  


 

דגים

 

   אתם חשים מחויבות גדולה לאנשים שהיו בשבילכם בכל פעם שהייתם זקוקים להם ואכן כוכב העשייה בשם מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת להצליח בכך וגם להפעיל את האנרגיות שלכם בכל מקום שבו אתם מעוניינים להגיע להישגים ובעיקר עם צעירים מכם שזקוקים לזמן איכות איתכם ואף נהנים מקרבתכם. נושאי כספים גם הם עומדים על הפרק ולכן חשוב שתפעלו בהגיון .   


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש