בשגרה ובחירום: מעצמת הבריאות של כללית מנגישה את השירותים המתקדמים והאיכותיים ביותר גם לתושבי אילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 8/7/2024 12:58 ● ערב ערב 3179
מאז פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל', הפכה כללית באילת לקו הראשון בטיפול בעשרות אלפי מפונים מהדרום ומהצפון שהתארחו בעיר ● למעשה, היכולת של כללית להעניק שירותי בריאות מצויינים לתושבי העיר לצד טיפול איכותי גם לעשרות אלפי מפונים בו זמנית, נובע מהעוצמה של כללית – ארגון הבריאות הגדול בישראל עם 4.8 מיליון לקוחות בכל רחבי הארץ
בשגרה ובחירום: מעצמת הבריאות של כללית מנגישה את השירותים המתקדמים והאיכותיים ביותר גם לתושבי אילת
לקוחות כללית נהנים מהרבה מאוד יתרונות ושירותים רפואיים חדשניים

   עוצמתה של כללית באילת שמאפשרת לתושבים גישה נוחה ושירותים רפואיים איכותיים, באה לידי ביטוי בין השאר בנתח שוק משמעותי של 58% מתושבי אילת שהם לקוחות כללית.

   תושבי העיר לקוחות כללית, נהנים מפריסת שירותים רחבה ונוחה, עם 5 מרפאות כללית הפזורות ברחבי העיר, מרפאת ילדים, מרכז רפואה יועצת, מרכז פיזיותרפיה, מרכז בריאות הנפש, המכון להתפתחות הילד, מרכז בריאות האישה, מרפאה תעסוקתית וכל זאת לצד בית החולים יוספטל מקבוצת כללית שמעניק שירותים מתקדמים לתושבי העיר והאזור.

   לאחרונה, הצטרף יוסי דה סנטוס לצוות כללית באילת. דה סנטוס, בן 43, אילתי מלידה, מכיר מצד אחד את האוכלוסיות השונות המהוות את הפסיפס האנושי המיוחד של אילת, ומן הצד השני מכיר את המגוון הרחב של השירותים שמציעה כללית ללקוחותיה – יסייע בחיבור הקהילות השונות בעיר למרפאות כללית והנגשת השירותים של כללית לצרכי התושבים.

 

יוסי דה סנטוס



   "לקוחות כללית נהנים מהרבה מאוד יתרונות ושירותים רפואיים חדשניים", אומר יוסי דה סנטוס בהתייחס לתפקידו בצוות כללית באילת. "המטרה שלי היא להנגיש את העוצמה של כללית, שכוללת בין השאר 14 בתי חולים ברחבי הארץ, אלפי מרפאות, מכונים ורופאים מומחים, אל הלקוחות של כללית באילת. לצד הנגשת המידע, אסייע גם בהתאמת השירות לאורח החיים של הקהילות בעיר".

   "אנו שמחים על הצטרפותו של דה סנטוס לצוות כללית באילת", אמר הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית. "אנו פועלים להרחיב את הפריסה שלנו ברחבי העיר ולשפר את הנגישות לשירותים רפואיים איכותיים ולהתאימם לצרכי התושבים והקהילות, כפי שאנו פועלים בהצלחה רבה בכל רחבי הארץ". 


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש