דוידוף באילת - מומחי מרכז דוידוף לטיפול בסרטן של בילינסון מגיעים לטפל בתושבי אילת

מאת: יח"צ ● 3/9/2024 14:22 ● ערב ערב 3187
בשורה לתושבי אילת: החל מהחודש מומחי מרכז דוידוף בבילינסון, בשיתוף עם צוותי בית חולים יוספטל, מטפלים בתושבי אילת במגוון מחלות אונקולוגיות, במחלקה האונקולוגית שבבית החולים ■ מטופלים שעד כה נאלצו לנסוע מחוץ לעיר על מנת לקבל טיפול במחלות הסרטן מקבלים כעת טיפולים בסטנדרטים הגבוהים ביותר על ידי הצוותים המובילים של מרכז דוידוף לטיפול בסרטן מבילינסון, שמטפל מדי שנה בעשרות אלפי חולים ■ הרופאים מגיעים לעיר ומטפלים בכל החולים האונקולוגיים המתגוררים באילת. המומחים המובילים מתגברים את צוותי יוספטל בתחום האונקולוגיה
דוידוף באילת - מומחי מרכז דוידוף לטיפול בסרטן של בילינסון מגיעים לטפל בתושבי אילת
משמאל: ד''ר עידית פרץ

    סגירתו של שדה התעופה שדה דב בתל אביב והעובדה ששדה התעופה הקרוב ביותר לאילת, רמון, נמצא כ-19 ק"מ מהעיר הפכו את הנסיעות למרכז למורכבות יותר. גם המצב הביטחוני הופך את היציאה מהעיר לצורך טיפולים אונקולוגיים למסובכת יותר. חבירתם של מומחי דוידוף לצוותי בית החולים יוספטל, הופכת את הטיפולים לנגישים יותר.

 

בית חולים יוספטל באילת, בתום סדרת שיפוצים ובינוי נרחבת

 

   פרופ' גל מרקל, מנהל מרכז דוידוף​: "החלטנו בשיתוף עם בית החולים יוספטל לפתוח מערך קבוע במסגרתו מומחי דוידוף יטפלו בחולים אונקולוגיים תושבי העיר. עד כה נאלצו התושבים לנסוע למרכז הארץ על מנת לקבל טיפול רפואי מתקדם. כעת, הם יוכלו להיות מטופלים ליד הבית על ידי רופאי הסרטן המובילים בישראל. עם פרוץ המלחמה העניקו מיטב הרופאים שלנו טיפולים אונקולוגיים למפונים לעיר בבית החולים יוספטל ושימרו את הרצף הטיפולי גם בעת חירום. בעקבות ההצלחה ומתוך זיהוי הצורך הקיים לתושבי העיר החלטנו לקדם את פרויקט 'דוידוף באילת'".

 

ד"ר יפה אשור, מנהלת בית החולים יוספטל באילת

 

מה יהיה ב"דוידוף באילת"?

 

   טיפול במגוון מחלות אונקולוגיות: גידולי שד, מערכת עיכול, ריאה, מוח, מערכת השתן, עור וגידולים ממקור גינקולוגי. טיפולים בתחומים שלא טופלו עד כה בעיר כמו: גינקו-אונקולוגיה, מלנומה וסרטני עור.

מטופלים אשר יזדקקו לטיפולים מיוחדים שלא ניתן להעניק אותם פיזית באילת יקבלו אותם במרכז דוידוף בבילינסון.

נוכחות פיזית של טובי הרופאים מדוידוף באילת.

 

***

 

   ד"​ר יפה אשור, מנהלת בית החולים יוספטל: "בית חולים יוספטל ממשיך להתפתח ולהרחיב שירותים רפואיים. שיתוף הפעולה עם מרכז דוידוף בבית החולים בילינסון הוא אבן דרך נוספת בתהליכים שאנו מובילים לחיזוק בית החולים ולהגדלת כוח האדם הרפואי בעיר. מדי שבוע מגיעים לאילת מיטב המומחים מבילינסון כדי להעניק טיפול וליווי לחולים האונקולוגים שלנו. הם מעניקים טיפול רפואי, כתף אל כתף, לצד הצוותים של יוספטל ובכך מכפילים את כוח האדם של בית החולים וזאת לצד העמקת הידע והניסיון הקליני. ההתגייסות של רופאי בילינסון לצד פעילותם הנמרצת של צוותי יוספטל, הם נדבך נוסף בפעילות של בית החולים יוספטל והנהלת כללית לקידום מטרה לאומית משותפת - חיזוק מערכת הבריאות באילת והבטחת בריאותם ורווחתם של תושבי העיר והסביבה".

 

צעדים חשובים בצמצום הפערים בין אילת למרכז הארץ

 

​   אלי כהן, מנכ"ל כללית: "הגעת רופאי המרכז האונקולוגי דוידוף מבית החולים בילינסון ליוספטל, במסגרת הסכם שיתוף פעולה נרחב וארוך טווח, מהווה בשורה גדולה לתושבי אילת ומהפכה של ממש בתחום הטיפול האונקולוגי הניתן ביוספטל. הפיתוח של יוספטל בשנים האחרונות ותוספת הרופאים והשירותים המשמעותית בתחום זה וגם נוספים הם צעדים חשובים בצמצום הפערים בין אילת למרכז הארץ וקפיצת מדרגה משמעותית בתחום שירותי הבריאות בעיר. כללית חרטה על דגלה לתת רפואה איכותית ומתקדמת בכל זמן ובכל מקום וזוהי עוד התגשמות עכשווית של חזון זה".

   ד"ר עידית פרץ, מנהלת היחידה האונקולוגית של מרכז דוידוף ביוספטל: "חלק מההתייעצויות הרפואיות נעשות גם מרחוק על ידי המומחים של מרכז דוידוף. המטופלים זוכים לאותו הטיפול שמקבלים החולים בבילינסון, רק באילת, ליד הבית".


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש