תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 10/7/2024 14:17 ● ערב ערב 3180
טיפ לילידי השבוע במזל סרטן - אתם בשבוע נפלא של חיזוק מערכות עם בני ובנות המשפחה וצורך לבלות כמה שיותר ובכל זאת, בשבוע הקרוב מומלץ לכם להתרחק מכל הקשור מבזבוז בנושאי כספים.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

בתקופה הקרובה תהיו שקועים עמוק במערכות היחסים שלכם בחיק המשפחה ונראה שיהיה לכם קל מאוד להתרגז על אנשים קרובים, שאתם בטוחים שאינם רואים את העובדות כמו שאתם מנסים להציג אותם. יש לכם נטייה טבעית בתקופה הקרובה להיות נסערים מכל דבר ועובדה זו עלולה לגזול מכם כוחות. מומלץ לכם לשמור על האנרגיה שלכם ולא לתת לאחרים לנהל אתכם בהתאם לצרכיהם.


 

שור

 

מבחינה כספית אתם נמצאים עכשיו בתקופה הרבה יותר טובה עבורכם, כיוון שיופיטר כוכב השפע נכנס לבית הכספים שלכם וייתן לכם הזדמנות בשנה הקרובה להרוויח יותר כספים ובמקביל גם לקבל כספים שמגיעים לכם, ואתם מחכים להם זמן רב. בשבוע הקרוב הרשו לעצמכם להתפנק קצת יותר בחיק אנשים קרובים שאתם אוהבים. קצת אהבה עצמית לא תזיק לכם, כיוון שלאחרונה שכחתם לדאוג לעצמכם.


 

תאומים

 

הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם וביחד עם כוכב השפע ושמו יופיטר אתם נמצאים בתקופה טובה למדי, בה אתם מרגישים שיש לכם מזל ולאחרונה מתחילות להגיע אליכם אפשרויות חדשות. ולכן, צפויים לכם ימים של נחת ושמחה והרבה תחושות של רווחה אישית, כיוון שמערכות היחסים שלכם עם הסביבה הקרובה, עומדות להיות נעימות ולכן זוהי תקופה מצוינת ליהנות מחייכם.  


 

סרטן

 

יש לכם צורך להתבודד למרות שעל פניו אתם מוקפים בהרבה אנשים שלוקחים חלק פעיל בחייכם. ובכל זאת, זה הזמן שלכם להיות כנים עם עצמכם ולהפסיק לשלם מחירים שאינכם מעוניינים לשלם בגלל המחויבות האישית והציפייה שלכם מעצמכם. כוכב השפע בבית תת המודע, נמצא בתקופה הקרובה במקום בו אתם רגישים יותר מבחינה רגשית, כך שתוכלו לקבל תשובות מהאני הפנימי שלכם.


 

אריה

 

הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת נמצא במזל שלכם ולמרות שעכשיו אתם נמצאים במיטבכם ויכולת הביטוי שלכם רק מתחדדת ועולה – מומלץ לכם להקפיד על כל מוצא פיכם כיוון שעליכם להיזהר מאנשים ששומעים אתכם שאחר כך לא ישתמשו במה שהם שמעו מפיכם - כנגדכם. מומלץ לכם לפעול באופן סמוי, ולא תמיד לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם, עד אשר תהיו שלמים עם עשייתכם.


 

בתולה

 

אתם יכולים לנשום לרווחה בגלל העובדה שכוכב השפע המוכר בשמו  יופיטר נכנס לבית הקריירה שלכם ונותן לכם הזדמנויות מעולות להצלחה בתחום זה. תקבלו הזדמנויות שונות שיתנו לכם תחושה של התחלות חדשות, ולכן חשוב שתזרמו עם ההצעות גם אם תחשבו שהן  לא מתאימות לכם בשלב הזה. לעיתים דברים התעכבו עבורכם , אך עכשיו לאחר שהתאפקתם זמן רב, התקיעות עומדת להסתיים.


 

מאזניים

 

יכולות הקריירה שלכם יהיו גבוהות יותר בשבוע הקרוב וזאת בגלל ביקור השמש והכוכב שלכם וונוס במקום זה בשמים. מהלך זה מביא איתו סיכויים טובים להצלחה והגשמה אישית. ייתכן והדבר יגרום לכם לחיכוכים עם אנשים שאינם מפרגנים לכם עדיין , בעיקר מקנאה. היום אתם כבר מרגישים מספיק מגובשים ולא נבהלים מקשיים שנועדו רק כדי לגרום לכם לעבוד יותר קשה כדי להוכיח את עצמכם.


 

עקרב

 

בשבוע הקרוב יבקר הכוכב מרקורי המביא איתו תקשורת בבית הקריירה שלכם. עובדה זו תגרום לכך שיהיו לכם דיבורים שונים בעבודה עם הממונים עליכם בהם אתם מנסים להציג את עמדתכם, אך לא בטוח שאתם זוכים לאהדה מצדם, כיוון שלפתע האסרטיביות שלכם לא מתאימה להם. ואולם, זה הזמן שלכם לעמוד על דעתכם במקומות בהם אתם בטוחים בצדקתכם ובדרך זו גם להוכיח את טענותיכם.


 

קשת

 

החיים שלכם נמצאים עכשיו בסימן שינויים וזאת בגלל ביקור הכוכב יופיטר בבית הזוגיות והשותפויות שלכם. זה הזמן שלכם לבדוק את אלה הנכנסים בשערי דלתותיכם ורגשותיכם ולבחון האם אתם מרגישים טוב אנרגטית, ביחס אליהם. הצורך שלכם בשחרור הנפש שלכם מכבלים נמצא עכשיו בעיצומו, ואתם מרגישים חוסר מנוחה חזק המתפשט בכל גופכם. זה הזמן לעסוק בספורט, או/ו למצוא לעצמכם עיסוקים מרגיעים.


 

גדי

 

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זה הזמן האידיאלי עבורכם לבחון את עצמכם ואת ההישגים שלכם עד עכשיו. נושאי העבודה יתפסו עכשיו תאוצה כיוון שכוכב השפע התמקם לו למשך שנה בבית העבודה שלכם, וייתן לכם את ההזדמנויות להם אתם מחכים כבר מזמן. כוכב וונוס שאחראי על יחסים נמצא אצלכם בבית השותפויות, וידע להכווין אתכם למקום הנכון.


 

דלי

 

הכוכב מרקורי נמצא עכשיו בבית השותפויות שלכם וזה אומר יחד מכל מין וסוג שהוא. זה הזמן שלכם לבדוק את עצמכם מול הקשרים שלכם, ולראות האם אתם נמצאים במקום בו אתם שמחים ורוצים להיות, או שמא אתם נמצאים במקום בו עליכם לוותר על שאיפותיכם על מנת להמשיך ולשרוד. נושאי משפחה יהיו מאוד דומיננטיים בפרק זמן זה של חייכם ולכן מומלץ לכם להשקיע שם את מירב מרצכם.


 

דגים

 

הכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות והתחלות חדשות נמצא בבית המשפחה שלכם ולכן יהיה זה הזמן האידיאלי עבורכם לבחון את נושא המשפחתיות, כיון שיש לכם צורך פנימי לפתוח מערכות ישנות, לנער אותן ולבנות אותן מחדש. נראה שתקבלו את הסיוע המתאים מהסביבה הקרובה לכם, ויבואו לקראתכם בתוכניותיכם. כל המטרות שלכם תתקבלנה בברכה בהמשך, ואתם תרגישו סיפוק רב. 


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש