קבוצת ש.ב. אלופת הליגה

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/7/2024 08:37 ● ערב ערב 3180
לראשונה מזה כ- 20 שנה, לא היו קבוצות רשות שדות התעופה ועיריית אילת חלק מגמר ליגת הקטרגל במסגרת הליגה למקומות עבודה בעיר ● לגמר המותח של ליגת אחלה למקומות עבודה שהתקיים ביום ראשון השבוע, העפילו דווקא הקבוצות שסיימו במקומות 3 ו- 4 בשלב הפיינל פור - ש.ב. אבטחה וכייף לי-אנטריקוט ● בסיום משחק מותח וצמוד חתמה ש.ב. על ניצחון 6:5 על יריבתה ● בקרב קודם על גביע הליגה ניצחה קבוצת הרשות 12:8 את קבוצת ש.ב.
קבוצת ש.ב. אלופת הליגה
קבוצת רשות - זוכת הגביע

   משחק הגמר של ליגת אחלה למקומות עבודה שהתקיים ביום ראשון השבוע, זימן לצופים הרבה מתח ועניין. לא רק בזכות העובדה שלראשונה מזה למעלה מ-20 שנה לא היו קבוצות רשות שדות התעופה או קבוצת העירייה חלק ממשחק הגמר, אלא בעיקר כי דווקא הקבוצות ש.ב. שסיימה את שלב הפלייאוף העליון במקום הרביעי וקבוצת כייף לי- אנטריקוט שסיימה את הפלייאוף במקום השלישי, הצליחו לנצח בשלב הפיינל פור את יריבותיהן החזקות יותר, לפחות על הנייר - העירייה והרשות והעפילו במפתיע למשחק הגמר.
   הייתה זו קבוצת ש.ב. שהובילה העונה בבטחה את ליגת אחלה הסדירה אלא שדווקא בשלב הפלייאוף העליון סיימה קבוצת ש.ב. במקום הרביעי וקבוצת כייף לי אנטריקוט סיימה במקום השלישי. אלא שבספורט כמו בספורט, הכל יכול לקרות וכך קרה שדווקא שתי האנדרדוגיות הצליחו לנצח את קבוצות הרשות והעירייה שהובילו את הטבלה לאחר שלב הפלייאוף העליון. לראשונה מזה שנים ארוכות, התקיים משחק גמר הליגה למקומות עבודה ללא נוכחות של קבוצות העירייה או הרשות. לאחר קרב מותח ניצחה קבוצת ש.ב. את קבוצת כייף לי- אנטריקוט בתוצאה 6:5.

 

קבוצת ש.ב - אלופת ליגת אחלה למקומות עבודה


   במשחק מוקדם יותר על גביע ליגת אחלה במקומות עבודה, ניצחה קבוצת רשות שדות התעופה את קבוצת ש.ב. בתוצאה 12:8.
   ללא כל ספק זו הייתה העונה של קבוצת ש.ב. שהייתה מורכבת בעיקר ממאבטחי מוסדות בעיר, שהצליחה להגיע לשני משחקי גמר ולנצח באחד מהם.
   בזאת באה לסיומה עונה ארוכה ביותר של הליגה למקומות עבודה בעיר שארכה לא פחות משבעה חודשים בגלל אילוצים שונים והתקיימה גם השנה באולם בית הספר רבין. 10 קבוצות לקחו חלק פעיל העונה בליגה, כשבעונה הבאה מקווים המארגנים להצליח לגייס עוד לפחות ארבע קבוצות על מנת לאפשר את פתיחתן של שתי ליגות נפרדות על פי חלוקה לרמות. נכון לעכשיו, נראה כי אם לא יהיו שינויים לא צפויים, בעונה הבאה תעמוד הליגה בייעדה ותמנה 14 קבוצות שיתחלקו לליגה לחובבים ולליגה למקצוענים. יש למה לצפות. ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש