אוספים צואת כלבים ולא נקנסים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 12/7/2024 07:58 ● ערב ערב 3180
עיריית אילת ממשיכה להגביר את האכיפה כנגד אי איסוף צואת כלבים ומבצעת בימים אלה, מבצע משולב שכולל ניקיון יסודי בפארקים הציבוריים, סיורים מוקדמים של הפקחים וגם דיווח ישיר מהמשל"ט העירוני על כלבים הנצפים במצלמות הפארק. ראש העירייה – אלי לנקרי שיזם את המבצע וסגן ראש העיר – יניב חנו, שמוביל אותו בשטח, סיירו הבוקר (ב') במוקדים השונים, שיבחו את הצוותים וקראו יחד לבעלי הכלבים לאסוף את צואת כלביהם, כדי למנוע מפגע תברואי לסביבה וכדי להימנע מקנס בגובה 475 ₪.
אוספים צואת כלבים ולא נקנסים
תגיות:

גם השנה הוגדרה האכיפה כנגד אי איסוף צואת כלבים כיעד עירוני בתחום האכיפה שמוביל מינהל תפו"ח בעירייה. במסגרת זו הנחה ראש העירייה את כל יחידות האכיפה לבצע מבצעים יזומים לצד האכיפה השוטפת, במהלכם פוקדים סיירי סל"ה (סיירת למען התושב) את הפארקים הציבוריים בשעות הבוקר המוקדמות. לצד אלה אוכף גם אגף השירות הווטרינרי בעירייה שוטטות כלבים. במקרים של כלב משוטט עוקב הפקח אחר הכלב עד לדלת ביתו ורושם קנס לבעלים. במקרה שהכלב הינו בעל שבב, סורק הפקח את השבב ודו"ח יישלח לבעלי הכלב. בנוסף, צוות המשל"ט העירוני המשמש מוקד צופה למערך המצלמות העירוני, הונחה גם כן להגביר ערנות באזורים בהם מותקנות מצלמות בדגש על הפארקים והגנים הציבוריים תוך הכוונת הצוותים בשטח ברגע שנצפה כלב.

 

 

לצד האכיפה הוביל כאמור סגן ראש העירייה – יניב חנו האמון על תחום השירותים העירוניים, מבצע ניקיון משולב של מחלקות תחזוקה, גינון ופינוי אשפה בעירייה הכולל ניקיון יסודי בכל הפארקים הציבוריים באמצעות קבלני הניקיון, השלמת למעלה מ – 200 מתקני שקיות לצואת כלבים בפארקים הציבוריים, שטיפה בלחץ של כל מכולות האשפה הסמוכות ושל השטחים הציבוריים הסמוכים לפארקים. בפגישות שערך סגן ראש העיר עם יועצים מתחום ההדברה והתברואה עולה, כי כ-30% מכמות הזבובים מגיעים מהתרבות צואת הכלבים בפארקים. לכן לצד מבצעי האכיפה בוצע כאמור ניקיון יסודי בפארקים על מנת למגר גם את נגע הזבובים בעיר.

 

 

לא מיותר לציין, כי בימים אלה של הקיץ, הופכת צואת הכלבים למפגע תברואי וסביבתי הפוגע באיכות חיי התושבים, ביניהם ילדים הפוקדים את הפארקים בשעות אחר הצהריים וגם של העוברים ושבים. אשר על כן הוחלט שבמהלך הקיץ יבוצעו מבצעי אכיפה יזומים בדגש על מקומות שיש בהם ריבוי תלונות תושבים במטרה למגר את התופעה.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש