משמר החופים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 12/7/2024 08:01 ● ערב ערב 3180
''משמר החופים'' הצעיר והנמרץ, שגויס גם השנה מקרב בני הנוער של אילת, ישוב לפעול במהלך הקיץ בחופי הים. בני הנוער שיעסקו בעיקר בהסברה ויפעלו לצד פקחי חוף מטעם העירייה, הם אוהבי ים וסביבה ומבחינתם העבודה במהלך הקיץ היא המשך טבעי למה שהם עושים באהבה כל השנה.
משמר החופים
תגיות:

לצד הגברת הפיקוח והאכיפה במהלך חודשי הקיץ שצפויים גם השנה להיות עמוסים, גייסה העירייה זו השנה השלישית, ביוזמה ובעידוד ראש העירייה – אלי לנקרי, 14 בני נוער בגילאי 14-17, שיפעלו כמשמר החופים. גם הקיץ הם יפעלו במשמרות, יסיירו בחולצות ממותגות ויעסקו בהסברה לשמירה על חופי אילת ומשאבי הטבע הייחודיים לים האדום, בדגש על הפחתת השימוש בכלים חד פעמיים בחופים. בין ההסברה לבין איסוף פסולת קטנה, הם ישמשו גם עיניים צופות בחופים.

 

 

במסגרת ההיערכות, השתתפו בני הנוער בימי הכשרה בהם למדו על המגוון הביולוגי הייחודי למפרץ אילת ועל חשיבות השמירה עליו וקיימו פעילות "חוף נקי" בשמורת "חוף אלמוג", באדיבות יורם חמו ומדריכי רט"ג, שאירחו את בני הנוער בשמורה. גם ראש העירייה הגיע לברך אותם בתום ההכשרה בה קיבלו את ההסמכה והסביר להם עד כמה מפרץ אילת הוא נכס חשוב ומשמעותי לעיר.

 

 

עוד כחלק מההיערכות השתתפו בני הנוער בסדנא בנושא שינויי האקלים עם מיטל רוטמן, ובפעילות גיבוש והדרכה על העבודה עם רכזת הפרויקט - פז איציק, שכללה גם הדרכה מנציגי העירייה, ביניהם חיים אמור – מנהל סיירת התיירות, משה מלכה - פקח החופים ודודו עטיה - מנהל מחלקת ניקיון עירוני, שסיפרו לבני הנוער על הפעילות בקיץ.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש