משרד הכלכלה מחזק את אילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 15/8/2024 07:58 ● ערב ערב 3185
שר הכלכלה והתעשייה - ניר ברקת ביקר היום (ד׳) באילת יחד עם צוות משרדו ומינהלת החדשנות עליה אמון המשרד. הביקור כלל דיון מקצועי עם הנהלת העירייה וסיור במכון לחקלאות ימית (מלח״י). בין הנושאים שנדונו, פיתוח דזרט טק באילת ובערבה בדגש על אקווה טק כחלק מהתכנית הכלכלית של המשרד "קלאסטרים".
משרד הכלכלה מחזק את אילת
תגיות:

בדיון עם הנהלת העירייה, סקר ראש העירייה - אלי לנקרי בפני השר את ההזדמנויות והאתגרים של אילת ביניהם בריאות, תחבורה ותעסוקה וציין גם את האתגרים עמם מתמודדת העיר בצל מלחמת ״חרבות ברזל״ וההשלכות שלה על העיר בכלל ועל נמל אילת בפרט. עוד ציין ראש העירייה את ההזדמנויות האדירות של העיר בתחומי חקלאות ימית ואנרגיות מתחדשות לצד פעולות להפיכת אילת לאזור סחר חופשי והדגיש את החשיבות בהמשך הפיתוח כולל קידום תעשיות נוספות כחלק מגיוון והרחבה של מקורות התעסוקה בעיר, הקמת מעבדות ועוד.

בנוסף קיבל השר סקירה על מרכזי החדשנות שפועלים בעיר, האחד בתחום החקלאות הימית והשני בתחומי היי-טק ועל הפעילות המשותפת של האגף לפיתוח כלכלי וחדשנות בעירייה יחד עם המעוף אילת שמפעילה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה כולל סיוע פרטני לעסקים, משרדים מסובסדים לעסקים חדשים, מתחמי עבודה, כלים ושירותים, מיזמים כלכליים ועוד. השר ציין, כי הוא רואה עין בעין עם ראש העירייה את כיווני ההתפתחות של העיר אילת והדגיש, כי יפעל לקדם את התחומים הנוגעים למשרדו הן באמצעות קולות קוראים והן באמצעות היחידות שמפעיל המשרד בתחומי עסקים, סחר בינלאומי ועוד.

 

 

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: "העיר אילת היא עוגן אסטרטגי לכלכלת ישראל, ובעלת פוטנציאל אדיר בתחומי החקלאות הימית, האנרגיות המתחדשות והחדשנות. משרד הכלכלה והתעשייה ימשיך לתמוך בפיתוחה של אילת, באמצעות קידום מיזמים כלכליים, תמיכה בעסקים קטנים ובינוניים, והרחבת תחומי התעסוקה בעיר. אני רואה עין בעין עם ראש העירייה את הצורך בהרחבת אזורי הסחר בעיר, ואנו נפעל במלוא המרץ כדי לממש את הפוטנציאל של אילת ולחזק את מעמדה כמרכז חדשנות אזורי."

ראש העירייה הודה לשר על תמיכתו הבלתי נדלית בעיר אילת כולל במאבק לשמירה על המפרץ מפני הרחבת פעילות קצאא וציין, כי השר הוא ידיד אמת של העיר אילת לאורך כל השנים, בכל התפקידים בהם כיהן.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש