שופט מאילת אסר על הוריו של חשוד ’'להחליף אפילו מבטי עיניים'' עם בנם

מאת: רותם נועם ● צילום: אילוסטרציה ● 15/8/2024 08:38 ● ערב ערב 3184
ההחלטה יוצאת הדופן התקבלה במהלך דיון בבקשה להארכת מעצרו של הבן הנחשד כי הפר צו הרחקה מזוגתו לשעבר, הגיע לחדר המלון בו נפשה באילת ותקף אותה שם ● סנגורו טען: זו היא בכלל שהפרה את הצו ורדפה אחריו לאילת ● סנגורו: ''החשוד שירת בשירות מילואים ב-07.10.2024 ופינה גופות בעוטף ונלחם 3 חודשים. זה האיש''
שופט מאילת אסר על הוריו של חשוד ’'להחליף אפילו מבטי עיניים'' עם בנם
תגיות:

   "אני מתרה פעם אחרונה הן בחשוד והן בהוריו שלא להחליף אפילו מבטי עיניים. היה וזה יקרה שוב, אאלץ להוציא את ההורים מאולם זה", על ההחלטה יוצאת הדופן הזו חתום השופט סמי ישראל, שישב השבוע (12.8) כשופט מעצרים שדן בתיקו של חשוד שנעצר בחשד כי ביום 11.8 הפר צו הגנה של בית המשפט והסיג גבול לבית מלון באילת, שם נכנס ולחדר בו שהתה בת זוגתו לשעבר, תקף אותה (קלות) ואיים עליה ועל בני משפחתה. משאלה הזעיקו את המשטרה, ברח החשוד מהמשטרה בנהיגה פוחזת ברחבי שכונת השחמון תוך שניידת דולקת אחריו וכורזת לו לעצור, אלא שהחשוד לא עצר עד שגרם לתאונה עצמית כשפגע עם רכבו בקיר במהירות מופרזת. אז יצא מהרכב ונמלט מהשוטרים. בהמשך הוא עלה על מונית בעיר וניסה להימלט צפונה, וכאשר הבחין במחסום משטרה, התחבא בתוך תא הבגאז' של המונית וסירב לצאת ממנו גם כאשר השוטרים הקיפו את המונית. אם לא די בכך, במהלך מנוסתו הרגלית, הוא נאלץ לקפוץ מגובה רב, ככל הנראה מקומה שניה או שלישית, וכתוצאה מכך הוא נפגע ברגלו, או כך לכל הפחות טען טוען המעצרים בדיון, אל מול גרסתו של החשוד שטען כי הפגיעה ברגלו שהסתכמה בשבר ונקע וכן חבלות בראש ובגב, הן תוצאה של אלימות משטרתית ותלונה בנושא הועברה למח"ש.
מי שהתנהגות החשוד מול בני משפחתו לא נשאה חן בעיניו היה טוען המעצרים שאמר: "טרם הדיון פניתי לחשוד ופניתי לבני המשפחה וגם בית המשפט התריע ביניהם לא לדבר. החשוד עושה סימנים לבני המשפחה שלו. זה לא מקובל. אבקש להוציא את בני המשפחה מהאולם". סנגורו של החשוד השיב כי "בני המשפחה הגיעו מרחוק ורואים את הילד שלהם במצב הזה. עם כל הכבוד, כל חילוף עיניים בינו לבין המשפחה שלו, חברי לא יכול להתפרץ ולבקש להוציא ולסגור דלתיים, בית המשפט מנהל את האולם ולא חברי". אלא שהשופט צידד בעמדת המשטרה וכאמור, אסר על ההורים להחליף ולו מבט נוסף עם בנם לאורך הדיון.
   
   סנגורו של החשוד טען לגרסה חלופית לפיה מי שהפרה בכלל את הצו היתה בת הזוג לשעבר, שרדפה אחריו לאילת והפתיעה אותו והודיעה כי היא נמצאת כאן עם הילדים ולפיכך הוא הזמין לה ולילדים מלון, "היא כפתה את עצמה עליו ואמרה נחתי באילת תבוא לאסוף אותי", טען. "כשהיא מתקשרת אליו ואומרת לו נחתי כאן עם הילדים ותבוא לקחת אותי, מה הוא עושה? אבא לשלושה ילדים, הוא הולך ומזמין מלון והולך ונמצא בדירה אחרת כדי לא להיות שם ולא להפר", הסביר.
   אלא שהשופט לא התרשם מהטעון הזה אל מול עברו הפלילי של החשוד שכבר הורשע בעבר באלימות כלפי בת זוגתו לשעבר בגינם ריצה מאסר בפועל לפני שלוש שנים. לאור כך הוא האריך את מעצרו עד ל-16.8, ובמקביל הורה להעביר את תלונתו של החשוד למחלקה לחקירות שוטרים.   ■


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש