תחזית אסטרולוגית שבועית 29/08/24

מאת: צילה שיר-אל ● 28/8/2024 11:42 ● ערב ערב 3187
טיפ לילידי השבוע - השמש בשמיים נמצאת במזל שלכם ומאפשרת לכם להיות יותר בולטים בתחומכם ולכן חשוב שתנצלו כל הזדמנות שמגיעה לפתחכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית 29/08/24
תגיות:

טלה

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית העבודה, כך שנראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד וגורם לכם לטפל בנושאים מקצועיים רבים שמזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין חשים בחוסר סיפוק בעבודה, מומלץ לכם לחשוב על אפשרויות חדשות שיכולות למנף אתכם. כמו כן, גם נושאי בריאות מאוד  מטרידים אתכם והגיע הזמן לפנות לעצמכם את המחשבה והדרך ליישום התוכניות.  


 

שור

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המוגדר כמקום המשויך לביטוי האישי שלכם, דרך יצירה ותחביבים שגורמים לכם למלאות וסיפוק. כמו כן, נראה שאתם מחוברים לאנשים צעירים מכם במשפחה, ועכשיו זה הזמן לבטא ולממש את הרצון שלכם ליחד. אתם מהווים דוגמא לאחרים, כך שחשוב שתרשו לעצמכם לבטא את עצמכם במלוא מובן המילה, כך שלמקורבים לכם יהיה מודל לחיקוי.


 

תאומים

 

הכוכב יופיטר שמביא אתו הנאה ויצירה נמצא במזל שלכם בשנה זו, ולכן לאחר תקופה ארוכה, נראה שתחושת הרווחה מביאה איתה את הצורך לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. זה הזמן לפנק את עצמכם, כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום, ולכן כדי לפצות את עצמכם ייתכן ותהיו נוטים לבזבזנות יתר, אך אל תרגישו בשל כך רגשי אשם.


 

סרטן

 

הכוכב מרקורי שאחראי על חשיבה נמצא בבית הכספים שלכם כך שעבורכם זו הזדמנות לפתוח נושא זה מול אנשים קרובים. גם כוכב וונוס שאחראי על יחסים וכספים נמצא בבית המשפחה שלכם כך שזו הזדמנות בשבילכם לחגוג אירועים אישיים ומשפחתיים המתגבשים שיכולים לגרום לכם להרגיש אהובים ורצויים. זה הזמן לתכנן את האירועים לחגים המתקרבים עם האנשים היקרים לכם .  


 

אריה

 

אתם לאחר יום ההולדת שלכם עם מסקנות ותובנות חדשות לחיים. כוכבים מאוד משמעותיים נמצאים בבית הכספים שלכם, כך שתקופה זו היא מאוד קריטית עבורכם ועליכם לוודא שאינכם עושים שום צעד כלכלי שאינו נכון עבורכם, רק בגלל הצורך שלכם להראות לאחרים שגם אתם יכולים לעמוד בתנאים המאפשרים לכם לעמוד בסטנדרט המצופה מכם. התנהגו בתבונה.


 

בתולה

 

מבחינה אישיותית זוהי תקופה טובה לחזק את מערכות הקשרים הבין אישיים שלכם, על רקע העובדה שאתם מאוד מרגישים חזקים ותורמים לקרובים לכם ולמעשה בדרך כזו אתם גם נתרמים מבחינה רגשית. מרבית הכוכבים בשמים נמצאים בבית הכספים , כך שחשוב לכם מאוד להפעיל גם את תת המודע שלכם על מנת לקבל משם את התובנות הנכונות כיצד לפעול בצורה מחושבת ונכונה.


 

מאזניים

 

אתם נמצאים בתקופה שבה נכנסתם מרצון להסגר נפשי וחברתי. נראה שנושאים רבים שתכננתם אותם לא יצאו לפועל בשל תכנון לקוי, שבו לא חשבתם על כל האפשרויות העומדות בפניכם. חשוב מאוד שתיקחו לעצמכם פסק זמן ותארגנו את המחשבות והחשיבה שלכם מחדש. כל תוכנית חדשה שאתם מתכננים, עדיף שתתייעצו קודם לכם ותממשו אותה רק לאחר יום ההולדת שלכם.


 

עקרב

 

השמש בשמיים נמצאת היום ולמעשה במשך כל החודש הקרוב בבית החברים והמעמד החברתי שלכם. משמעות עובדה זו היא כי תקבלו את הכוחות הנדרשים על מנת לפעול בכל התחומים החברתיים החשובים לכם. עדיף שבזמן זה תצאו כמה שיותר כדי שתגיעו למקומות ולאנשים הנכונים, שיעזרו לכם להתפתח גם בהמשך. זה בדיוק הזמן הנכון לפתוח לעצמכם דלתות חדשות.


 

קשת

 

בשבוע הקרוב  השמש בשמיים תגיע לבית הקריירה ונראה שאתם עומדים להגיע לשיא חדש ומשמעותי, לאחר תקופה ארוכה שבה ניסו לשים לכם מכשולים. הרשו לעצמכם לקחת אחריות בתחום זה ואפילו אחריות חדשה ומאתגרת שאתם קצת חוששים ממנה. זה בדיוק הזמן והרגע שלכם להראות את יכולותיכם וגם הכוכב שלכם יופיטר שידוע ככוכב המיטיב שנמצא בבית השותפויות שלכם, יעזור לכם בכך.


 

גדי

 

זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים האישיות והאינטימיות שלכם כיוון שנראה שבצורך שלכם לחיפוש מהות ומשמעות בחייכם, לא תמיד הייתם עם האנשים הנכונים עבורכם ולכן זה הזמן לברור את היקרים לכם ולעבוד על הקשר שביניכם. מומלץ לכם שזו תהיה מטרתכם בחודש הקרוב, עד אשר תגיעו לבשלות המתאימה לכם. שנו תפיסת חשיבה ותראו שאתם חשים בהקלה.   


 

דלי

 

עברתם תקופה מאוד לא פשוטה ולא מאוזנת ולכן מומלץ לכם לקחת לעצמכם זמן לחשיבה ולהחלטה, מה מתאים לכם ומה לא. אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל , עדיין צפויים לשינויים, אך יהיו אלה שינויים שסופם טוב עבורכם  - כך שאין לכם מה לפחד מהם. נסו לבסס את הקשרים האישיים והחברתיים שלכם על בסיס כנה ואמיתי ותחושו בהנאה איך אתם נותנים ומקבלים בחזרה לקרובים לכם.


 

דגים

 

החודש נכנסו כוכבים רבים לבית השותפויות שלכם בחיי המשפחה ולכן נראה שתהיה לכם הרבה מאוד עבודה לעשותה לשיפור מערכות יחסים, אך מצד שני במידה ולא תקשיבו לצרכים האמיתיים של עצמכם אתם צפויים לויכוחים ולמריבות על רקע תפיסת חיים שונה. זה בדיוק הזמן להקשיב לעצמכם , ולצרכים האמיתיים שלכם ולא לאפשר לאחרים לסחוט אתכם יתר על המידה. קחו הכול בפרופורציה.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש