תחזית אסטרולוגית שבועית 12/09/24

מאת: צילה שיר-אל ● 13/9/2024 01:15 ● ערב ערב 3189
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס שאחראי על כספים והתנהגות כלכלית נמצא השבוע בבית הכספים שלכם ולכן חשוב להיות מפוקסים מחשבתית בכל הנוגע לעניינים טכניים בתחומים אלה.
תחזית אסטרולוגית שבועית 12/09/24
תגיות:

טלה

 

בשבוע הקרוב יש לכם יכולת להבליט את עצמכם במקום העבודה וזאת בגלל הימצאות השמש שהיא המאור הגדול ביותר בבית העבודה שלכם, שתגרום לכך שנושא זה יהיה מאוד משמעותי. כמו כן, גם כוכב נוסף ששמו מרקורי שאחראי על התקשורת גם  הוא יהיה במקום זה, נראה שכל הנושאים סביב עבודה והיחסים בה יהיו מאוד אינטנסיביים בשבוע זה. זהו חודש שבו תאלצו להתמודד עם נושאים חדשים בתחומי העבודה.  


 

שור

 

הכוכב יופיטר המביא איתו שפע עדיין נמצא אצלכם בבית הכספים , אך זוהי תקופה שבה אתם חייבים להתארגן היטב כיוון שבעוד כחודש ייכנס הכוכב לנסיגה ואז לא יהיה כדאי עבורכם לעשות מהלכים כלכליים . חשוב מאוד שתמשיכו לנסות ולמצות את מקסימום האפשרויות שכוכב זה מאפשר. אל תחששו להתאכזב וזו גם הסיבה שאתם מרגישים שאתם קצרי רוח מהרגיל ולעיתים אף מגיבים בצורה אימפולסיבית.   


 

תאומים

 

הכוכב סטורן שמביא איתו קשיים ועיכובים עדיין נמצא בבית הקריירה שלכם ומביא לכם תקופה שבה תחום זה לוטה במקצת בערפל. יש לכם תוכניות שעדיין אינכם מצליחים לממש,  כיוון שעדיין לא סגרתם את כל הקצוות עם האנשים שיכולים להשפיע על מטרותיכם. מאחר ואתם נמצאים בתקופת ביניים בחייכם, זהו בדיוק הזמן לחשוב קצת יותר לעומק, מה מתאים לכם לעשות ולא להרשות לימים קשים להפיל אתכם.


 

סרטן

 

בסביבת המגורים שלכם צפויים שינויים שלא תכננתם מראש ולמרות שקשה לכם עם עובדה זו, הרי שבסופו של דבר תאלצו להתיישר עם הנסיבות הקיימות.  מומלץ לכם להשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותכם על מנת לגרום לאחרים לפעול איתכם בתמימות דעים לגבי כל הנושאים שבהם אתם שואפים לעשות שינוי. אל תחששו, כיוון שאתם מספיק חזקים להתמודד עם כל נושא שיעלה מולכם.


 

אריה

 

כוכב משמעותי שמלמד על מערכות יחסים נעימות לכל הצדדים מבקר אצלכם בבית סביבת החיים והמגורים הטבעית שלכם, ולכן יש לכם עדיין הזדמנות להתחלות חדשות בנושא. במידה ואתם עדיין מתלבטים מה לעשות, ואם, ואיך כדאי לשנות. ייתכן ותבינו שכדי להצליח בחיים , אתם צריכים להיות קשובים גם לצרכים הסביבתיים ולהבין את כל הנסיבות בראייה מרחבית עם תוכנית חלופית לכל סיטואציה.   


 

בתולה

 

אתם יכולים ליהנות לגמרי מכל תוכניותיכם במיוחד בגלל העובדה שהכוכב האחראי על כספים ושמו וונוס מבקר בבית הכספים שלכם וגורם לכם להרגיש שדברים זורמים לטובתכם בתקופה זו. זה הזמן לפתוח את תוכניות החיסכון שלכם ולארגן אותם מחדש. היכולת הטבעית שלכם לחשיבה מעמיקה תהייה השבוע בשיאה ולכן חשוב שתיפגשו עם כל מי שצריך כדי ליצור לעצמכם סביבה תומכת לפעולה.


 

מאזניים

 

בחודש הקרוב תהיו עסוקים עם ענייני תת מודע כיוון שנושאים רבים עדיין לא פתורים אצלכם בתחום זה. על פניו ולמראית עין, אתם משדרים שהכול בסדר ואולם כל מי שקרוב אליכם יודע ורואה מה המחיר שאתם משלמים עבור הניסיון ליצור תדמית זו , מאוד מודאג מכם. בני המשפחה שלכם זקוקים לתשומת לבכם ונראה שתהייה לכם היכולת להשקיע בהם זמן איכות, ומומלץ לכם למרות הרצון, לא לשדר ריחוק.


 

עקרב

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום המקושר עם התפיסה החברתית שלכם ולכן נראה שיהיו לכם אנשים במרחב האישי , שיבואו אליכם בדרישות לשנות את חייכם. גם החיים יהיו כאלה שידרשו מכם זמן על מנת לעזור ולטפח מי שזקוק לכם ברמה הציבורית במידה  ויש לכם את היכולת למנף אותם קדימה. זוהי תקופה משמעותית של חלון הזדמנויות לבנייה אישית ותדמיתית במרחב החברתי שלכם.


 

קשת

 

בחודש האחרון היה לכם קשה ועדיין אתם ממשיכים לחוש כך בשל העובדה שאתם מתמודדים עם תחומי חיים שעד היום לא טיפלתם בהם והאירועים גורמים לכך שהנה עכשיו אתם מוכנים לקחת אחריות על דברים רבים. נושאי כספים ממשיכים להיות אקוטיים ולכן חשוב שתשתפו פעולה גם עם אנשים שלא בהכרח אתם אוהבים, אך הפעם אתם זקוקים להם. נסו להשקיע קצת יותר יחסי צבור בנושאי הקריירה שלכם.


 

גדי

 

כוכב התקשורת מרקורי נמצא במקום המקושר עם העולם הגדול ומבצע שם את מהלכו המקצועי. אתם אנשים שמאוד חשוב לכם להיות יעילים בתחומכם ולכן במידת האפשר , זה הזמן הנכון לנסוע מעבר לים לנסיעה שתוכל לשדרג אתכם מקצועית . מהלך זה חשוב כיוון שהאמינות שלכם מאוד משמעותית, ולמידה אישית הינה דוגמא לרצינות מקצועית. נצלו תקופה זו גם להנאה וצבירת אנרגיה.


 

דלי

 

כוכב סטורן נמצא במזל שלכם זמן רב כך שאין זה חדש שאתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד לחוצה עבורכם. אתם רוצים כל פעם להתקדם , אך מרגישים שאתם נבלמים שוב ושוב ולא מצליחים להוציא לפועל את תוכניותיכם. ואם זה לא מספיק, גם כוכב נפטון שמביא איתו חוסר ראייה אובייקטיבי של הדברים , נמצא גם הוא בבית הכספים שלכם כך שלעיתים קרובות אתם מבולבלים למדי ולכן חשוב למצוא לעצמכם מנטור.


 

דגים

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם צורך והעדפה של חברות אמת על פני יחסים המושתתים על בסיס פיזי. הצורך שלכם להבין דברים לעומק גורמים לכם להיכנס יותר אל לתת המודע שלכם על מנת לחשוב וגם כדי להיות יותר בקשב עם עצמכם. ייתכן ואתם מרגישים שמשהו עובר עליכם , אך עדיין אינכם יודעים להגיד בוודאות מהו דבר זה ולכן מומלץ לכם שעד אשר תהיו בטוחים, לא תבצעו שום מהלך משמעותי.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש