ליל סליחות ומופע של דוד ד'אור, תחת כיפת השמיים למרגלות עמודי שלמה בפארק תמנע

מאת: מערכת יום יום באילת ● 16/9/2024 12:46 ● ערב ערב 3189
ביום חמישי 26/9 כ"ג אלול, ייערך בפארק תמנע ליל סליחות מרגש למרגלות עמודי שלמה המפוארים, הכולל מופע של דוד ד'אור ולהקתו ותפילת סליחות ותקיעת שופר עם הרב לוי הכט
ליל סליחות ומופע של דוד ד'אור, תחת כיפת השמיים למרגלות עמודי שלמה בפארק תמנע
צילום יניב כהן

   האגף לתרבות יהודית, מועצה אזורית חבל אילות ותיירות הערבה הדרומית מזמינים את הציבור לחוויה רוחנית יוצאת דופן בערב סליחות מרגש למרגלות עמודי שלמה שבפארק תמנע. האירוע שכבר הפך למסורת, יתקיים זו השנה השלישית ב-26.9.2024, ויכלול הופעה חיה של דוד ד'אור, תפילת סליחות ותקיעה בשופר עם הרב לוי הכט.

   עמודי שלמה האדירים, מבני אבן טבעיים הנישאים לגובה של 40 מטרים, מהווים תפאורה מושלמת ומרגשת לאירוע מיוחד זה. העמודים נקראים על שם שלמה המלך, שתגלית בד הארגמן מקשרת את תמנע לתקופת מלכותו. ליל הסליחות יתקיים למרגלות עמודי הסלע העצומים שיוארו בתאורה אמנותית מרהיבה לצלילי מופע שירה סוחף ועוצמתי.

צילום יניב כהן

   המופע של דוד ד'אור ולהקתו, שיתחיל בשעה 22:00, ילווה בפייטנים רועי כהן ויהודה יפרח. במופע יבוצעו ניגונים ופיוטים מרגשים לצד שיריו המוכרים והאהובים כמו "קול מן השמיים", "אבינו מלכנו", "עננו", "אדון הסליחות שמעתי שמעך" ועוד. המופע המרגש, יכלול עיבודים חדשים למוסיקת עולם ויבוצע בליווי הרכב נגנים המשלבים נגינה על כלים מודרניים ומסורתיים. לאחר המופע  מעט אחרי חצות, תחל תפילת הסליחות עם הרב לוי הכט מאילת למשמע קול תקיעת השופר.

   ליל הסליחות, המתקיים זו השנה השלישית בפארק תמנע, מציע חוויה ייחודית המשלבת מוסיקה, טבע ורוחניות באחד הנופים המרהיבים בישראל. זוהי הזדמנות מרגשת לפתוח את תקופת הימים הנוראים באווירה שאין בשום מקום אחר. יחד נתפלל להחזרת כל החטופים והחטופות ולחזרתם בשלום של חיילנו.

   כרטיסים ניתן לרכוש באתר האינטרנט של פארק תמנע. מספר המקומות מוגבל, הזדרזו להבטיח את מקומכם!


*מחיר הכרטיס לליל הסליחות בעמודי שלמה נע בין 150-165 ש''ח. ישנה אפשרות לקנות כרטיס הכולל הסעה מאילת.

*לתשומת ליבכם, מקומות הישיבה אינם מסומנים ולכן מומלץ להגיע עם פתיחת השערים בשעה 21:00 ולתפוס מקום.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של

חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש