כיצד לבחור חברת הסעות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 1/7/2020 23:23 ● ערב ערב 2972
בחירת חברת הסעות היא אחריות גדולה כלפי הנוסעים או העובדים בהסעות הללו ולכן הגורם המזמין בוחן את חברת ההסעות על כל תחומי פעילותה והאיכויות שלה, כדי לבחור חברה בעל שירות מעולה ואחריות מקסימלית כלפי לקוחותיה.
כיצד לבחור חברת הסעות

 

כיצד לבחור חברת הסעות

 

חברת הסעות בצפון אשר מנהליה מעניקים חשיבות רבה לטיב השירות ורמת האחזקה הגבוהה הראויה של מערך האוטובוסים שלה ועומדת בכל הקריטריונים הנחוצים לצורך כך, מקבלת הסמכה לכך, כמו עמידה בתקן ISO-2015  עבור מערכות ניהול ותקן הסמכה 9301 ISO עבור בטיחות ואיכות.

קיומם של התקנים הללו מחייב את החברה ואת כל עובדיה בכל סולם הדרגים ולכן הלקוחות יודעים שלאורך כל הדרך, ההתנהלות מתבצעת על פי הנהלים והתקנות.

 

כללי בטיחות של חברת ההסעות

 

כללי הבטיחות שעליהם שומרים בחברת הסעות בצפון הם הבסיס לאיכותו של השירות שמקבל הלקוח מחברה זו. חשוב לבחור בחברה אשר מקפידה להעסיק רק נהגים מנוסים, ללא עבירות תעבורה מהותיות וללא הרשעות. כמו כן עדיף לבחור התנהלות בה יש שני נהגים בכל משמרת וזאת כדי שאחד מהם יוכל לנוח כאשר השני נוהג, כדי לא ליצור רצף של שעות נהיגה רבות, דבר שגורם לעייפות רבה ולחוסר ריכוז.

דבר נוסף שחשוב לשים אליו הוא אם מדובר בחברה אשר מחזיקה צי של אוטובוסים ישנים, או חברה המחזיקה צי של אוטובוסים חדשים, מתוחזקים כראוי במוסכים מורשים ובפיקוח צמוד של קצין רכב.

 

אמצעים טכנולוגיים המסייעים במערך ההסעות

 

חברת הסעות בצפון נמדדת בכך שהיא רוכשת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים עבור שירות הציבור כמו לדוגמה מערכת שכחה מתוחכמת שתמנע מצבים שילדים נשכחו באוטובוס, מערכת מובילאיי אשר מתריעה בפני הנהג על כך שהוא סוטה מנתיב הנסיעה בכביש. התרעה זו מסייעת לנהג לשמור על ריכוז מקסימלי ולהישאר בתוך תוואי הדרך המסומן לבטיחות מקסימלית של הנוסעים.

כמו כן יש לבדוק אם מותקנת באוטובוסים מערכת איתוראן אשר מסייעת לאתר את האוטובוס כדי לדעת איפה הוא ממוקם בכל נקודת זמן וזאת כדי לוודא שהנהג מבצע כראוי את המסלול הנדרש ושהוא מתוכנן להגיע במועד לנקבע ליעד או לנקודת המפגש.

 

איש קשר לכל פרויקט

 

חברה אשר מסמיכה איש צוות מיומן שיהיה איש קשר מול כל לקוח, יוצרת תנאי עבודה נוחים מאד. כך יש קשר ישיר ורציף עם הלקוח, איש הקשר מסייע במידע, בהצעת מחיר, בתיאומים ובכל צורך אחר. הוא גם זה שמשנה את זמני ההסעות על פי הצורך בשינוי, כמו בעת הסעה של עובדים למקומות העבודה ושינוי בלוח המשמרות עקב שינויים פנימיים וצרכים חדשים במפעל.

חשוב לחפש חברת הסעות אחראית אשר מעניקה שירות איכותי ללקוחותיה עבור נסיעות למקומות העבודה, לאירועים, לשדה התעופה, לקשישים, למעברי הגבול, ימי גיבוש לעובדי חברות ולכל צורך אחר.

 


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש