תחושה נפלאה עם קבלת משלוחי פרחים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/10/2020 11:59 ● ערב ערב 2987
משלוחי פרחים מפתיעים אשר כוללים פרחים צבעוניים גורמים תמיד שמחה גדולה ומשנים תוך רגע את האווירה, בכל מקום שבו הם נמצאים בבית או במשרד.
תחושה נפלאה עם קבלת משלוחי פרחים

משלוחי פרחים מרהיבים

מי שמעוניין לשלוח זרי פרחים לאנשים היקרים לו, מתלבט בין אופציות רבות של זני פרחים שכולם יפהפיים ומרשימים. הדרך הנכונה היא לנסות לקלוע לטעמו של מקבל הפרחים, אילו גוונים הוא אוהב או מעדיף  וכך ההפתעה תשמח אותו שבעתיים.

 

משלוחי פרחים המגיעים למשרד

 

בשנים האחרונות גברים רבים שמעוניינים להעביר משלוחי פרחים לבנות הזוג שלהם לרגל יום הולדת, יום נישואין או כל סיבה משמחת אחרת, שולחים את זר הפרחים למקום העבודה שלהן.

בהפתעה גדולה מגיע שליח למשרד ומגיש לכלת השמחה את הזר היפהפה שנבחר עבורה. ברוב המקרים האישה מופתעת מאד ואילו כל העובדים שסביבה מריעים לה בשמחה גדולה על המחווה הנעימה כשמסתבר שבן הזוג שלה חשב על משלוחי פרחים ביום חשוב זה. אין ספק שאחד הדברים שרוב הנשים אוהבות הוא לקבל זר פרחים מפנק וצבעוני.

האישה מניחה את הזר הנפלא באגרטל הקיים במשרד ומרגע זה ואילך, כל מי שנכנס למשרד נהנה להביט בפרחים המרשימים, להריח אותם ועל הדרך מאחל לה מזל טוב ומוסיף לאווירה הנפלאה שנוצרה במשרד מרגע שהגיעו הפרחים.

 

אופציות של זרי פרחים

 

המגוון העצום של זני הפרחים האיכותיים הגדלים בישראל מאפשר לשלוח לכל אירוע זרי פרחים בצבעים אחרים ולהתאים אותם לאירוע ולאהבותיו של מקבל הפרחים.

הזרים הקלאסיים הם אלו המורכים מפרח אחד כמו ורדים אדומים, וורודים, לבנים, צהובים או כתומים שמשולבים ביניהם ענפים ירוקים היוצרים שלמות עיצובית. כמו כן, זרים כפריים המשלבים פרחים כמו חמניות וביניהן שיבולים וענפים ירוקים אשר יוצרים יחד זר בניחוח כפרי.

אחד הזרים הפופולריים ביותר הוא זה המכיל שושן צחור בצבעי לבן או ורוד וזאת לאור הריחות המשכרים שהפרחים פולטים. הניחוחות הללו נישאים באוויר ואף אחד אינו מסוגל להתעלם מהם.

אפשר לעצב זר פרחים הכולל פרחי טוליפ מרהיבים בגוון זהה או בכמה גוונים, או לחלופין כמה זנים של פרחים שמשתלבים זה בזה כיוון שהם בגוונים המתאימים זה לזה באותם גבהים של ענפים. כך אפשר לקבל זר שיש בו פרחים סגלגלים, וורדרדים ולבנים שיוצרים שילוב מנצח, או פרחים בגווני סגול, צהוב וכחול שיוצרים גם הם נראות מרשימה ביותר.

מעצבי הפרחים יוצרים היצע גדול מאד של שילובים שכולם מדהימים ביופיים ותמיד נחמד ליהנות מהגוונים, מהריחות ומהנראות הכללית.

 

שלל משלוחים לכבוד יום ההולדת

 

בשנים האחרונות מי ששולח זרי פרחים, מוסיף לכך גם הפתעות נוספות כמו קופסת שוקולד להמתיק את היום לכבוד יום ההולדת, בקבוק של יין משובח, מוצרי טיפוח ועוד. כך ההפתעה הופכת לגדלה הרבה יותר, כאשר מלבד זר הפרחים מניחים על השולחן גם שקית מסתורית שיש בה את הפריטים הנוספים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש