אילת נערכת לקיץ חם

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 26/6/2024 15:32 ● ערב ערב 3178
בקיץ הקרוב תארח העיר אילת את המוני בית ישראל וכל הגורמים העירוניים נערכים בהתאם. לצד פעילות שתנעים את זמנם של תושבי העיר ואורחיה כמו מופעי "חמישי לייב" עם מיטב האומנים בפארק הטרמינל, מתחם לנוער בחופים, הצגות ומופעי קיץ בפארקים, נערכת העירייה גם לשמירה על הביטחון והסדר הציבורי באזור התיירות ובשכונות. בהתאם להנחיית ראש העירייה, תוגבר האכיפה ותוחמר הענישה כנגד עבירות הפוגעות באיכות החיים, בראשן וילות עסקיות רועשות. "אני בעד פרנסה לתושבי אילת אבל לא על חשבון סבלם של תושבים רבים אחרים" אמר ראש העירייה. בנוסף תבצע המשטרה הכוונת תנועה אל העיר וממנה כדי להקל על עומסי התנועה הצפויים. החל מה – 1.7 יהיה החניון לטווח ארוך בתשלום (27.20 ₪ ליום) והוא מיועד לעוברים לסיני ו/או לאורחי העיר המעוניינים לחנות את רכבם ולנוע בעיר בתחבורה ציבורית.
אילת נערכת לקיץ חם
תגיות:

בפורום אכיפה שהתכנס השבוע (א') בהשתתפות סגן מפקד משטרת מרחב אילת – סנ"צ משה קראדי, מפקדי אגפים ויחידות במשטרה, נציגי האכיפה של העירייה, נציגי כוחות החירום וההצלה וגורמי חינוך ונוער בעירייה, הנחה כאמור ראש העירייה – אלי לנקרי, את כל הגורמים לנקוט באכיפה בלתי מתפשרת כנגד עבירות אלימות ועבירות הפוגעות באיכות החיים. "לא נאפשר פגיעה באיכות חיי התושבים" הבהיר ראש העירייה ובדבריו התייחס לווילות הרועשות, לחניות בשכונות, לעבירות רעש ועוד. "אני בעד פרנסה לתושבי אילת אבל לא על חשבון סבלם של תושבים רבים אחרים" אמר ראש העירייה והנחה את צוותי רישוי עסקים בעירייה, מינהל הנדסה, הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, והלשכה המשפטית להגביר אכיפה, להחמיר את הענישה ולמצות את החוק עד תום כנגד מי שיהווה מטרד ציבורי, הן בהתאם לחוק תכנון ובנייה התשכ"ה-1965, לרבות ניתוק תשתיות מים וחשמל בהתאם לקבוע בסעיף 157א (ו) בחוק והן בהתאם לחוק רישוי עסקים התשכ"ח -1968, לרבות צו סגירה מינהלי/שיפוטי.

 

חניון לטווח ארוך

 

סגן מפקד משטרת מרחב אילת עדכן לגבי עיבוי כוחות כמידי קיץ כולל יחידות מג"ב ויס"מ, משטרת תיירות שפועלת זו השנה השנייה במיקוד פעילות באזור התיירות ושוטרים שהוסמכו גם לאכיפה סביבתית. אכיפה תתבצע גם כנגד רעש בחופי הים בשיתוף פקחי סביבה בעירייה ונגד רוכלות על הטיילת באכיפה משותפת של השיטור העירוני וסיירת התיירות בעירייה. עוד עדכן הסממ"ר, כי לטובת הציבור יאוישו שלוש נקודות משטרה: בטיילת, במרכז תיירות וסמוך למתחם הנוער בטיילת. אלה יאפשרו הנגשה של שירותי המשטרה ויגבירו את תחושת הביטחון.

גם בחופי הים תתבצע אכיפה על ידי פקחי החוף של העירייה ובסיוע משמר החופים, בני נוער המועסקים במהלך הקיץ, מסיירים בחופים, מבצעים הסברה ומדווחים על אירועים חריגים.

 

פורום אכיפה

 

בנוסף תפעל המשטרה גם להכוונת התנועה אל תוך העיר וממנה על מנת להפחית עומסים בכבישי העיר. כולל מהיציאה שהכשירה העירייה מאזור המלונות הצפוני, העוקפת את קריית הספורט. לצד תוספת מקומות חניה ברחבי העיר, גם בקיץ הזה יידרשו העוברים לסיני לחנות בחניון לטווח ארוך. החל מה 1.7 תהיה החניה במתחם בתשלום. נזכיר, כי עלות החניה באילת הינה בין הנמוכות בארץ ועומדת על 27.20 ₪ ליום. במתחם ישנם מדחנים. אכיפה מוגברת תיעשה גם כנגד איסור חניה לאורך רצועת החוף הדרומי ובמתחמי העפר.

 

צוות קיץ בטוח באילת

 

בצד אלה עדכנו נציגי אגף הנוער לגבי פעילות נוער ענפה במהלך חודשי הקיץ, בין התאריכים 1.7-14.8 כולל פעילות גן ובית ספר של החופש הגדול לילדי גן ובתי ספר יסודיים, קייטנות קיץ ומחנות קיץ לנוער, מגרשים מוארים במתחם הספורט של בית ספר התיכון ע"ש "רבין", מידי לילה בין השעות 18:00-02:00 (ימים א', ג', ה') ופעילות ייחודית לבנות כולל פעילות משותפת לאימהות ובנות (ימים ב', ד'), שחיה לילית בבריכה העירונית (מידי יום ב' 19:00-22:00), מתחם הנוער שיפעל כמידי שנה בטיילת מלכת שבא ויציע פעילות מידי לילה בין השעות 21:00-02:00, כולל שבוע צה"ל (29.7-7.8) כל הפעילות בחינם ומיועדת לכולם, בני נוער מאילת ובני נוער המתארחים באילת. בנוסף יקיים תאגיד התיירות העירוני גם השנה את מיזם חמישי לייב, עם מופעים בימי חמישי של מיטב האומנים בפארק הטרמינל. בנוסף יקיים אגף אירועים בעירייה מופעי קיץ בפארקים.

 

פיקוח בחופים

 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש