לא ייאמן: שתי שריפות בדירות ברחוב עין נטפים באילת בתוך שעה

מאת: מערכת יום יום באילת ● 5/7/2024 15:03 ● ערב ערב 3179
בתוך כשעה פרצו ברחוב עין נטפים בשכונת השחמון שתי שריפות בשני בניינים קרובים ● בין השריפות אין כל קשר ● בשריפה הראשונה יש 23 נפגעים שפונו לטיפול בבית החולים יוספטל, 16 מהם כבר שוחררו ● כוחות כיבוי עושים בשעה זו מאמצים להשתלט גם על השריפה הנוספת

 

 

 היום, בשעה 12:40 פרצה שריפה ברחוב עין נטפים 16 בשכונת השחמון באילת. כוחות כיבוי עסקו עד לשעה זו בכיבוי שריפה זו, בה חולצו 15 נפגעי שאיפת עשן.

הצוותים יצאו בעקבות דיווח על להבות הפורצות מדירה בקומה האחרונה בבניין בין  6 קומות ודיווח על לכודים בדירות העליונות.

   השריפה פרצה בקומת הפנטהאוז של הבניין. ואולם אם לא די בכך, פרצה ממש עכשיו שריפה נוספת, גם היא ברחוב עין נטפים, בבניין מספר 12 - שריפה זו מטופלת ברגעים אלו על ידי כוחות כיבוי והצלה שנמצאים במקום. לא דווח בעת הזו על נפגעים בשריפה הנוספת.

 


 

 

מסוק מפנה את הפצועים קשה לבית החולים שמיר

צילום: אתגר בן דוד

 

לכודה בשריפה בעין נטפים 16

   על השריפה הראשונה נמסר מדוברות מד"א: "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח יוספטל 22 פצועים, בהם 3 שוטרים שנפצעו באורח קל, צעירה בת 23 במצב בינוני עם סימני שאיפת עשן וכוויות בגפיים, אישה כבת 40 במצב בינוני עד קשה עם סימני שאיפת עשן, ו-13 במצב קל שמטופלים בשעה זו בבית החולים יוספטל בעיר. הפצועים קשה פונו לבית החולים שמיר במסוק.

   החובשים הבכירים של מד"א יהודה בן יתח ואסף דהן סיפרו: "הגענו למקום במהירות וראינו עשן יוצא מתוך בניין המגורים, חולצו אלינו מספר רב של פצועים ששאפו עשן והיו בהכרה מלאה, ולאחר שהענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח, העלינו אותם לאמבולנסים ולניידות הטיפול הנמרץ של מד"א ופנינו אותם לבית החולים כשמצבם יציב."

   עוד נמסר בהמשך כי הושגה שליטה על השריפה וכי אין עוד לכודים בבניין שפונה מדיירים. 


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

<