במשטרת אילת מודיעים: האירוע הביטחוני הסתיים

מאת: מערכת יום יום באילת ● 16/7/2024 10:51 ● ערב ערב 3180
משטרת אילת הודיעה כי האירועי הביטחוני שהחל הבוקר הסתיים וכרגע אין עדיין אישור לגבי זהות החודרים לשטח ישראל אף שנראה כי בסופו של דבר לא היה מדובר במחבלים אלא ככל הנראה בקבוצת תיירים. הוסר החשד לאירוע ביטחוני במרחב כביש 12 הסמוך לעיר אילת. צירי הגישה לעיר וממנה פתוחים לתנועה, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף.
במשטרת אילת מודיעים: האירוע הביטחוני הסתיים
תגיות:

    מתחקור ראשוני של האירוע הביטחוני שארע היום בגזרת אילת בכביש 12, עולה, כי קבוצת תיירים שהייתה בדרכה לחופשה באילת באוטובוס, עצרה להצטלם ליד גדר הגבול, בצד הישראלי. כוחות הביטחון זיהו תנועה של אנשים בסמוך לגדר הגבול והחליטו לבדוק. כוחות גדולים של משטרה, מד"א, ביטחון וצבא הוזעקו למקום והחלו בסריקות אחר הקבוצה, בסיוע מסוקים. בסופו של דבר אותרו חברי הקבוצה על אחת הספינות במפרץ אילת במסגרת שייט. הם נבדקו ונמצא שהכל תקין.

   למעלה מ30 אמבולנסים ועשרות רבות של מתנדבים וכונני תגובה מידית הוקפצו הבוקר כדי לספק אבטחה רפואית לתושבי ותיירי העיר, זאת לאחר שעלה חשש לאירוע בטחוני. הצוותים התפזרו בכל רחבי העיר באמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועי תגובה מידית ועטפו את העיר בכוח רפואי מקצועי. נכונים למשימה. לשמחתנו, לאחר מספר שעות הוסר החשד לאירוע ביטחוני.

   גבי בריבו מנהל מד"א גזרת אילת: "מד"א בגזרת אילת ואילות ערוך לכל תרחיש בכוחות מתוגברים, הדבר הוכיח את עצמו מאז תחילת המלחמה בכל האתגרים שהעיר והמרחב עוברים. במקרה זה למזלנו האירוע היה שווא והסתיים ללא נפגעים, אני רוצה להודות לכלל עובדי ומתנדבי מד"א שעזבו הכל והתייצבו למשימה! ".

***

עדכון 12:09: כוחות משטרת מרחב אילת ביניהם לוחמי יס״מ, מג״ב וכוחות צה''ל מבצעים כעת חסימות בצירי הגישה לעיר אילת. מתגבר החדשד לחדירת מחבלים לעיר אילת. במשטרה הפעילו נוהל ''פרש אדום''. נשללה האפשרות כי מדובר בהתראה שהתרחשה בשל כשל בסינכרון בין גורמי הביטחון השונים שלא היו מודעים לתרגיל שביצעה רפאל בשטח בשעות הבוקר. כוחות הביטחון מפנים בשעה זו ליתר ביטחון את השוהים באזור הגבול הדרומי של אילת באזור חוות הגמלים

   עדכון 11:32: כוחות משטרת מרחב אילת ביניהם לוחמי יס״מ ומג״ב וכוחות צה״ל הפועלים במרחב העיר אילת הוקפצו ומבצעים חסימות. ריף הדולפינים באילת נסגר לתנועה.

   עדכון: 11:00 ברגעים אלו נערכות סריקות בכביש 12 לאחר שבמהלך תרגיל הבוקר זוהו מספר דמויות חשודות. לא ברור האם מדובר במבקשי עבודה או בסוחרי סמים אך בשלב זה האירוע אינו מוגדר כאירוע ביטחוני.


יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת