תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 22/7/2024 10:49 ● ערב ערב 3182
טיפ לילידי השבוע - מומלץ לילידי המזל להיות פעילים יותר מבחינה חברתית, כיוון שכוכב העשייה המוכר בשמו מארס נכנס למקום המגדיר את היכולת שלכם להיות בתקשורת טובה עם אנשים קרובים.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית היצירה והתחביבים ונראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד,  ואתם מוצאים שיש לכם יכולת לטפל בנושאים רבים בתחומי חייכם דרך יצירתיות חדשה שמצאתם לעצמכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה, מומלץ לכם לנסות לעניין אנשים אחרים שיעזרו לכם בפיתוח הנושאים החשובים לכם, ואל תשכחו צעירים מכם שזקוקים לכם לזמן איכות .


 

שור

 

הכוכב יופיטר שמביא הזדמנויות נמצא בבית הכספים שלכם ביחד עם הכוכב מארס שמלמד על כך שיש לכם יכולת ליצור התחלות חדשות. חשוב מאוד שלא תאבדו את הפרופורציה ותבחנו כל דבר לעומק, והאם הוא נכון לכם. אתם יכולים למצוא את עצמכם מתעמתים עם השותפים לכם בחיים או בעסקים עד שיבינו שאתם אכן פועלים גם לטובתם. נראה שאתם צודקים בדרך ראיית חייכם החדשה, שגורמת לכם להתנהל אחרת.


 

תאומים

 

כוכבים רבים ומשמעותיים כולל הכוכב שלכם מרקורי נמצאים במקום המקושר עם הסביבה הקרובה כך שזה הזמן לחזק את היחסים שיש לכם איתם. כוכב השפע שנמצא במזל שלכם עוזר לכם למצוא את דרככם ונותן לכם הזדמנויות חדשות להחלטות והתחלות חדשות ולכן חשוב מאוד שלא תפספסו, את מה שהחיים מזמנים לכם. התחילו מכך שתנסו להיות יותר פעילים ודומיננטיים בסביבה הטבעית שלכם.


 

סרטן

 

כוכבים משמעותיים נמצאים בבית הכספים שלכם ולכן נראה שנושא זה הופך להיות דומיננטי יותר ויותר וייתכן שאתם נוטים להוציא כספים הרבה יותר ממה שהתכוונתם. קיימת אפשרות לכך שאתם נוטים עכשיו לבלות יותר מהרגיל, בגלל ביקורו של הכוכב אוראנוס שמביא לשינויים . השינויים יכולים להיות בצורת החשיבה שלכם לגבי אופן הבילויים והרצון שלכם לספק את כולם.


 

אריה

 

יום ההולדת המתקרב מגיע אליכם בסימן שתי עובדות משמעותיות. האחת, שכוכבים רבים נמצאים במזל שלכם וגורמים לכך שאתם מרגישים שאתם עומדים לפני התחלות חדשות ובמקביל מנסים לשתף את הקרובים לכם בתכניותיכם, תוך כדי כך שזהו שבוע שבו אתם מרשים לעצמכם להתפנק במקומות חדשים ואפילו רחוקים ממקום מגורכם הטבעי. זה הזמן לשתף גם את האחרים בתחושותיכם.


 

בתולה

 

מבחינה אישית זוהי תקופה טובה להתחבר לצרכים הפנימיים שלכם ונראה שנושאים תת הכרתיים פורצים כרגע במלוא עוזם, ויש לכם יכולת להבין דברים שעד היום הדחקתם  ואף לפתור אותם. כל זה בתנאי שתהיו מוכנים להיפתח למודעות ולמה שהחברה מצפה מכם שתפעלו, על מנת להוכיח את עצמכם. וונוס מלכת האהבה תהיה החודש בבית תת המודע שלכם, ולכן תרגישו חסומים קצת בתחום זה.  


 

מאזניים

 

מבחינה חברתית אתם נמצאים באחד השיאים שלכם ואנשים נמשכים אליכם כיוון שאתם יודעים לבטא את עצמכם בדרך נעימה. אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להבליט את כישרונותיכם. הכוכב שלכם וונוס שאחראי גם על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית החברים והמעמד האישי שלכם בחברה, כך שזה הזמן להכיר גם ברגשותיהם של האחרים לפני שאתם יוצאים בהצהרות.  


 

עקרב

 

הכוכב מארס שהוא השליט המשני של המזל שלכם נמצא אצלכם במקום המקושר עם כספים שמגיעים מאחרים, ומהצפיות שלכם בנושא . משמעות עובדה זו היא, כי תקבלו את העזרה הנדרשת לשם כך. כמו כן, גם בית הקריירה שלכם מופעל בפרק זמן זה, כך שנראה שיש לכם יכולות לשלב בין הצורך שלכם לפעול למען עצמכם וגם למען העתיד המקצועי שלכם . נראה שתצליחו.


 

קשת

 

בחודש הקרוב יהיה כוכב העשייה המוכר בשם מארס בבית השותפויות שלכם לצדו של כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר. מצד אחד תרגישו בהתחלות חדשות ותקבלו תובנות כיצד אתם רוצים לחיות את חייכם, ומצד שני ייתכן שתגיעו למצבים בהם תרגישו שאתם נדחפים לעשייה שמגיעה אליכם בכוח למרות שאינכם שלמים איתה, ולכן כל דבר מרגיז אתכם ואתם עשויים להגיב באגרסיביות ללא שליטה.


 

גדי

 

זוהי תקופה מתאימה לבדיקת החיים שלכם ולכך שאתם רוצים לעשות שינויים ולהתקדם. זה הזמן לבדוק את האנשים בסביבה שלכם ולדעת מי יהיה אתכם בצורך האישי שלכם לשנות ולחוות תחומי עניין חדשים. במידה ותהיו זקוקים לעזרה כלשהי נראה שתקבלו את התמיכה הרגשית והכלכלית לכך. אתם נמצאים בתנועה קדימה בכל הקשור לדחיפת עצמכם במעלה ההצלחה.


 

דלי

 

זוהי תקופה מעניינת ומשמעותית עבורכם בגלל העובדה שאתם גם נמצאים במחצית השנה האסטרולוגית שלכם. עובדה זו מביאה איתה באופן טבעי חשבונות נפש רבים. זה הזמן לחשוב איך אתם קשובים לעצמכם ופחות לאחרים. כוכבים רבים ומשמעותיים כמו השמש בשמיים, כוכב התקשורת המוכר כמרקורי וגם כוכב הפינוקים המוכר בשמו וונוס כולם בבית השותפויות שלכם ולכן זה הזמן לחגוג.


 

דגים

 

כוכב השפע יופטר עדיין נמצא בבית המשפחה הגרעינית שלכם כך שאתם מקבלים תגובות מאוד אוהדות וחיוביות מהסביבה שלכם. בנוסף, יש לכם כוכבים בבית העבודה והבריאות שלכם. עובדה שאומרת שמצד אחד יהיה לכם הרבה מאוד עבודה לעשותה, אך מצד שני במידה ולא תקשיבו לגוף שלכם, תאבדו אנרגיה רבה. זה בדיוק הזמן להקשיב לעצמכם , לגוף ולאני הפנימי שלכם.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש