תחזית אסטרולוגית - דונלד טראמפ המועמד לנשיאות ארה''ב - קווים לדמותו השנויה במחלוקת

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: ויקיפדיה ● 29/7/2024 09:20 ● ערב ערב 3183
שנת המזל מעידה על כך כי הוא נמצא בשנה של התחלות חדשות ובהתאם לכך ינסה בכל מאודו ליצור לעצמו יחסי אנוש טובים עובדה שתביא לעליות וירידות במצבי הרוח שלו, עד כדי קשיים הגובלים בחוסר יכולת לתפקד בצורה מקצועית יעילה.
תחזית אסטרולוגית - דונלד טראמפ המועמד לנשיאות ארה''ב -  קווים לדמותו השנויה במחלוקת
מסמל את מזל דלי ואת הצורך להיות ייחודי ועצמאי

  • תאריך הלידה 14.6.1946
  • מספר מזל : = 4  צורך במסגרת שתאסוף אותו
  • שנת מזל : 1 = התחלת מחזוריות חדשה בחיים
  • יום לידה : 5  = צורך בתנועתיות וחשיבה מהירה ומשתנה בהתאם לנסיבות

 

יום הלידה שלו מושפע על ידי מזל תאומים שזהו גם המזל של המועמד לנשיאות ומאופיין על ידי קפיציות מחשבתית, יכולת להתפרס על פני כיוונים רבים , כפל קשב  וצורך בתנועה מתמדת מחשבתית וגם פיזית.

מספר המזל שלו מושפע על ידי הכוכב אוראנוס שמסמל את מזל דלי ואת הצורך להיות ייחודי ועצמאי. יש לו מחשבה והתנהגות מאוד לא קונבנציונליים וצורך מתמיד לשבור שגרה ומצד שני ומבלי להבליט עובדה זו הוא אדם שחשובה לו  מאוד מסגרת , אך אינו יכול להתמודד ולהכיל אותה ולכן תמיד היו ויהיו לו צרות עם שותפויות, עבודות צוות והיכולת לתפעל בתוך מסגרות.

שנת המזל מעידה על כך כי הוא נמצא בשנה של התחלות חדשות ובהתאם לכך ינסה בכל מאודו ליצור לעצמו יחסי אנוש טובים עובדה שתביא לעליות וירידות במצבי הרוח שלו, עד כדי קשיים הגובלים בחוסר יכולת לתפקד בצורה מקצועית יעילה.

דונלד טראמפ הינו בן מזל תאומים עם המאפיין הטבעי של המזל שהוא היכולת להשתנות במצבים הדורשים זאת. הכוכב אוראנוס שמביא איתו צורך בעצמאות מחובר לשמש שלו ושניהם יחד יוצרים את העובדה שהוא אינו אוהב שאומרים לו מה לעשות , לא מקבל ביקורת ופועל תמיד באופן עצמאי .

הוא אוהב ריגושים ואם הם לא יהיו בנמצא, אזי ייצר אותם עובדה שתמיד תביא אותו לסכסוך פנימי עם עצמו האם נהג נכון או לא.

הוא יכול לבטא את עצמו בצורה רגישה שתרשים את הזולת כיוון שהוא יודע לעלות על נקודות התורפה של האנשים. יש לו יכולת להחליק מצבים על ידי שקרים לבנים ולעיתים ואף גרוע יותר. הוא מאמין במה שהוא אומר וממציא, לצורך המצב.

כוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים אצלו במפה במזל סרטן ולכן יש לו רצון אמיתי ואף יכולת לעזור לאנשים, אך החיבור עם הכוכב סטורן שגורם לקשיים גורם לכך שהוא מחבל במערכות היחסים שבהם הוא נמצא. יש לו חרדת נטישה ולכן יעדיף ביחסים אישיים לנטוש קודם, מאשר להינטש.

העובדה שעומדת לזכותו במפתו האישית היא העובדה שיש לו מארס במזל אריה כוכב זה מלמד כיצד ינהג על מנת להגן על עצמו וכיצד יפעל על מנת שהחברה תכיר בו. חשובה לו המילה שלו והכבוד האישי, ולכן כאשר יבטיח,  יהיה חשוב לו מאוד גם לקיים. כמו כן, כל מה שהוא עושה הוא תמיד חושב לעשות בגדול על מנת להשאיר רושם שאף אחד לא טוב ממנו.

העסקים הרבים שייסד מבטאים את הצורך שלו לפעול ולהשאיר חותמו .הוא פועל בראוותנות רבה . הכול נעשה בעוצמה רבה. את מי שהוא אוהב, יפנק בכל צורה אפשרית. חשוב לו להיראות מצליחן ותמיד יפעל עם כל המשאבים שלו על מנת להראות את העוצמה שבו ואכן יש לו כריזמה ונוכחות בימתית מעולה.

נקווה שעם נתונים אלה ילמד לפעול ולשרת את ארצו ואותנו בהגיע הזמן.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש