תחזית אסטרולוגית שבועית 02/08/24

מאת: צילה שיר-אל ● 29/7/2024 09:15 ● ערב ערב 3183
טיפ לילידי השבוע - ימים נעימים של פינוק עוברים עליכם בגלל קרבת כוכב וונוס הכוכב שמביא רצון להתפנק ולפנק, נצלו זאת השבוע לפני שהוא יוצא מהמזל ואתם חוזרים למציאות.
תחזית אסטרולוגית שבועית 02/08/24

טלה

 

השמש בשמיים נמצאת בבית היצירה והתחביבים שלכם, כך שהפעם אתם מתחברים אל האני הפנימי שלכם בנושאים חשובים שהכרחי לטפל בהם בדרכים המוציאות מכם חשיבה ויצירתיות, ובדרך זו מתחילים לקבל את המקום הטבעי שלהם, במיוחד אם תשתפו את הצעירים מכם במשפחה ביכולת שלכם להיות מכילים ובעלי חשיבה מחוץ לקופסא, כדי לתרום לכולכם תחושה של יחד.


 

שור

 

לנושאי משפחה יש משמעות רבה בשבוע זה כיוון שנראה שכוכבים משמעותיים כמו השמש וכוכב וונוס המשפיע על היחסים נמצאים אצלכם במקום שמדבר על האפשרות לקונפליקט בתוך המעגל המשפחתי הראשון של חייכם. היזהרו מהתפרצויות שאין לכם שליטה עליהם כיוון שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד. השתדלו להיות סבלניים ולהראות שיש לכם יכולת הכלה.


 

תאומים

 

זוהי תקופה טובה לטיפוח החיים שלכם בסביבה הקרובה שאינה בהכרח משפחה, אלא חברים ואפילו יחסי שכנות טובים כיוון שנראה שבעתיד תצטרכו את עזרתם. היזהרו מעימותים עם אנשים קרובים בחוג המשפחה, כיוון שסף הסבלנות שלכם כרגע קצר במיוחד . חכו עוד כחודש עד לקבלת החלטות משמעותיות, ועד אז למדו לספור עד עשר במצבים מלחיצים.


 

סרטן

 

אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור בטיפול בנושאים הכלכליים שלכם כיוון שלאחרונה הייתם עסוקים יותר מהרגיל ולא היה לכם זמן לעסוק בנושאי כלכלה וכספים. זה הזמן לחזור לעצמכם ולבחון את כל הנושאים הכספיים שלכם מחדש ובמידה וצריך, אף לעשות את השינויים הדרושים. זהו עומס לא פשוט המקשה עליכם על ההתנהלות היום יומית וגורם לכם להיות עייפים.


 

אריה

 

כבר בטיפ ציינתי כי אתם בתקופה טובה מאוד מבחינה אישית, רגשית ואף כלכלית ונראה שאתם בכיוון הנכון. הכוח בידיים שלכם להחליט החלטות ואתם בהחלט יכולים להפעיל אותן כדי להשיג את המטרות שלכם. המשך חשיבה הגיונית ולא רגשית תעזור לכם לפעול גם בהמשך בצורה מעשית על מנת להצליח ולהגיע להישגים אליהם אתם שואפים להגיע.


 

בתולה

 

בשבוע הקרוב אתם עסוקים בלהסביר את עצמכם מאחר והכוכב שלכם מרקורי הגיע למזל שלכם ולכן זהו זמן אידאלי לשיחות הבהרה שעד היום נמנעתם מהם. בנוסף, אתם מושפעים מכוכבים אישיים המסמלים עבורכם את הצורך בהתחלות החדשות . ואולם, עדיין הזמן רק לתכנן מאחר והשמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום שאומר שמומלץ לחכות עם עשייה לחודש הבא.


 

מאזניים

 

אתם נמצאים בתקופה שהתרחשויות רבות בחייכם מתנהלות מאחורי הקלעים. השמש בשמיים יושבת בבית המעמד החברתי שלכם ולכן היא מאירה עבורכם נושאים שחשוב לטפל בהם ולא לקוות שיחלפו ללא טיפול כלשהו בהם. נצלו קשרים קיימים על מנת לחזק את מעמדכם, כיוון שלעיתים אתם לא בטוחים שאתם במקום הנכון מבחינה חברתית, ועובדה זו מציקה לכם מאוד.


 

עקרב

 

התוכניות המקצועיות שלכם מתחילות להבשיל ולשאת פרי. זה בדיוק הזמן שאתם עדיין לא ממש מגובשים בדעותיכם, אך הכיוון כבר ברור לכם. הקשיים הכלכליים הם אלה שממריצים ומביאים אתכם לפעולה. אתם מוערכים מאוד במעגל העבודה שלכם ונראה שמסביבכם יודעים להעריך את סגולותיכם הטובות והחיוניות לקידום ושמירת מטרות וערכים בעבודה.


 

קשת

 

נראה שאתם מתחילים להסתגל לכוכב סטורן שמביא איתו קשיים והפעם בבית המשפחה. עליכם להפנים שבסופו של דבר זהו כוכב מבורך שמעניק לכם את היכולת להסתכל לאמת בעיניים ובהתאם לכך להתנהל. קשיים משמעותיים נמצאים כבר מאחוריכם ובעיקר בריאותיים שעיכבו אתכם בדרככם. מומלץ לכם לחשוב בצורה חיובית ואופטימית, על מנת שתוכלו לייצר הצלחה.


 

גדי

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום שמדגיש את חוסר היכולת שלכם לבטא רגשות באופן גלוי וזאת מאחר ואתם נוטים להיות מסוגרים רגשית ולכן לפעול כנגד האופי שלכם, לעיתים מקשה עליכם. בנוסף, כספים שאתם מצפים להם בשלב הזה לא יגיעו באופן אותו אתם מבקשים לעצמכם, ולכן חשוב שבמידת הצורך תתייעצו עם אנשי מקצוע כיצד לעמוד על זכויותיכם.


 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שעיקרה חשבונות נפש על מה עשיתם בשנה האחרונה , כיצד אתם רוצים לחיות את חייכם ומה עליכם עדיין לעשות על מנת שתוכלו לסמן לעצמכם וי כשתגיעו למטרות הנכספות. הנושאים החשובים בעיקר לטיפול הם נושאי כספים שעדיין לא מגובשים אצלכם, אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לבדוק בעזרת ייעוץ חיצוני, מהי הדרך הנכונה לפעול.


 

דגים

 

כוכב סטורן נמצא במזל שלכם וגורם לכם לקחת אחריות בנושאים רבים על מנת לפתור נושאים שהתעכבו זמן רב. ייתכן שבתקופה האחרונה התקרבתם קצת יותר לאנשים שבעבר הייתם מרוחקים מהם , נראה שהפעם אתם במקום הנכון על מנת לעשות שלום עם הסביבה שבה אתם חיים ובעיקר עם עצמכם. חשוב של תחמירו עם התובנות שלכם לגבי עצמכם.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

יש לכם דיווח, תמונה או וידאו? טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש